TomX Skrevet Mars 6 Share Skrevet Mars 6 Det er 2 thai filippinske jenter som jobber på bruker King Kanskje jeg kan spørre dem om en penis massasje. Sånne jenter gjør jo alt for litt penger. Men veit ikke hvordan dem oppfører seg i 🇳🇴 da Siter Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet Mars 6 Share Skrevet Mars 6 Skjerp deg, oppfør deg. 3 2 Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet Mars 6 Forfatter Share Skrevet Mars 6 47 minutter siden, Daskeladden skrev: Skjerp deg, oppfør deg. Er en høyt tenker da veit du Siter Lenke til kommentar
Idioten Skrevet Mars 6 Share Skrevet Mars 6 Hvis du tror at alle jenter fra Thailand og Filippinene gjør alt for litt penger bør du vurdere å holde tankene dine for deg selv. 3 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Mars 6 Share Skrevet Mars 6 Rasistisk lavmål av en kommentar @TomX! Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Mars 6 Share Skrevet Mars 6 9 minutter siden, Chen skrev: Rasistisk lavmål av en kommentar @TomX! Derfor jeg har ignorert han så jeg slipper å lese alt vrøvlet som han spyr ut. Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Mars 6 Share Skrevet Mars 6 (endret) 1 time siden, Langbein skrev: Derfor jeg har ignorert han så jeg slipper å lese alt vrøvlet som han spyr ut. Jeg har synet synd på ham. Noen ganger er han irriterende, men for det meste harmløs. Men nå var han ufin, da får han høre det. Endret Mars 6 av Chen skriveleif 2 Siter Lenke til kommentar
Jeff Pezos Skrevet Mars 6 Share Skrevet Mars 6 Direkte rødt kort for usportslig opptreden til Tom X fra Gol der! Skjerpings Tom! Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet Mars 6 Forfatter Share Skrevet Mars 6 5 minutter siden, Jeff Pezos skrev: Direkte rødt kort for usportslig opptreden til Tom X fra Gol der! Skjerpings Tom! Har du/dere glemt at jeg har autisme og kan spy ut rare ting Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Mars 6 Share Skrevet Mars 6 Nei, vi har ikke glemt. MEN det er ingen unnskyldning. Du får stå for dine handlinger og ord og ta konsekvensene. Du kan ikke gjemme deg bak autisme. Skjerpings! 1 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Mars 6 Share Skrevet Mars 6 Tom trenger ikke en penis massasje, han trenger oppdragelse. Er forresten ikke noe sted som heter bruker king. Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet Mars 6 Forfatter Share Skrevet Mars 6 2 timer siden, JoeRoganJosh skrev: Tom trenger ikke en penis massasje, han trenger oppdragelse. Er forresten ikke noe sted som heter bruker king. Greit det jeg kan jo bare slutte og leve da ✝️⚰️ dere er ikke bedre selv den den Skjetten deres Siter Lenke til kommentar
Otono Skrevet Mars 7 Share Skrevet Mars 7 Disse jentene tjener mer enn deg. Tenk litt på det. 2 Siter Lenke til kommentar
Jeff Pezos Skrevet Mars 7 Share Skrevet Mars 7 2 timer siden, Otono skrev: Disse jentene tjener mer enn deg. Tenk litt på det. Mer på en halvbra dag enn Tom får i trygd på 1mnd tipper jeg. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg