Daskeladden Skrevet Mars 5 Share Skrevet Mars 5 5 timer siden, Idaws skrev: Herregud for en tråd! Fyren får besøk av en dame og skal kose seg i en ukes tid. Og folk poster dommer og lovverk over en lav sko! For noen år siden chattet jeg med ei gift russisk dame i 30-årene. Jeg kjøpe flybillett og hun kom og var her i 7 dager. Vi pulte å koste oss. Hva hun drev med når jeg var på jobb aner jeg ikke. Bør jeg være bekymret? Kommer politet på døren nå? Blir det 6 år på vann og brød? Nei saken er foreldet, du kan sove i fred og trenger ikke bekymre deg for at onkel tar deg i toern. 3 1 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Mars 5 Share Skrevet Mars 5 16 timer siden, Idaws skrev: Herregud for en tråd! Fyren får besøk av en dame og skal kose seg i en ukes tid. Og folk poster dommer og lovverk over en lav sko! For noen år siden chattet jeg med ei gift russisk dame i 30-årene. Jeg kjøpe flybillett og hun kom og var her i 7 dager. Vi pulte å koste oss. Hva hun drev med når jeg var på jobb aner jeg ikke. Bør jeg være bekymret? Kommer politet på døren nå? Blir det 6 år på vann og brød? Hei, @Idaws Det er ingen her som ikke unner @Leo fine dager med henne som kommer. Men når det kommer opp spørsmål knyttet til det som kan være "fremme prostitusjon" kan det være greit å drive litt opplæring også. Det er forskjell på å bli tatt for sexkjøp, da slipper du unna med 25.000 i forelegg, og legge til rette for prostitusjon. Hvis du fremmer prostitusjon kan du ende opp med fengselsstraff. Og den beste måten å se hvor landet ligger i jussen er å trekke frem dommer som er avsagt. Den aktuelle dommen jeg la opp er i nedre del av strafferammen og han fikk 18 dagers betinget fengsel. Det er i det lendet du vil lande om du med viten og vilje lar prostituerte bruke din leilighet og du gjør noen tjenester for henne. 2 Siter Lenke til kommentar
Leo Skrevet Mars 5 Forfatter Share Skrevet Mars 5 13 minutter siden, SolanGundersen skrev: Hei, @Idaws Det er ingen her som ikke unner @Leo fine dager med henne som kommer. Men når det kommer opp spørsmål knyttet til det som kan være "fremme prostitusjon" kan det være greit å drive litt opplæring også. Det er forskjell på å bli tatt for sexkjøp, da slipper du unna med 25.000 i forelegg, og legge til rette for prostitusjon. Hvis du fremmer prostitusjon kan du ende opp med fengselsstraff. Og den beste måten å se hvor landet ligger i jussen er å trekke frem dommer som er avsagt. Den aktuelle dommen jeg la opp er i nedre del av strafferammen og han fikk 18 dagers betinget fengsel. Det er i det lendet du vil lande om du med viten og vilje lar prostituerte bruke din leilighet og du gjør noen tjenester for henne. Ser det og forstår poenget ditt @SolanGundersen Jeg kan trygge dere alle om at nå er kjøleskap og fryser fylt opp for jeg skal ligge i senga med denne skjønnheten hele dagen og hele hele natten i 6 dager. Planlegger ingen store utflukter herrefra nei. Her slipper ingen andre til. Og hun låner ikke leiligheten/huset mitt for å jobbe på egen hånd. Det blir det faen ikke tid til hehe... Det blir oss 2 bak låst dør. Har til og meg fiksa extra smertestillende og salve..... Whoooaahaaa... 5 2 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Mars 5 Share Skrevet Mars 5 53 minutter siden, Leo skrev: Ser det og forstår poenget ditt @SolanGundersen Jeg kan trygge dere alle om at nå er kjøleskap og fryser fylt opp for jeg skal ligge i senga med denne skjønnheten hele dagen og hele hele natten i 6 dager. Planlegger ingen store utflukter herrefra nei. Her slipper ingen andre til. Og hun låner ikke leiligheten/huset mitt for å jobbe på egen hånd. Det blir det faen ikke tid til hehe... Det blir oss 2 bak låst dør. Har til og meg fiksa extra smertestillende og salve..... Whoooaahaaa... Kos deg masse! 2 3 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Mars 6 Share Skrevet Mars 6 Godt å lese at det ikke bare er jeg som gir damene gode, deilige, lange orgasmer. Kos deg @Leo! 4 2 Siter Lenke til kommentar
Leo Skrevet Mars 17 Forfatter Share Skrevet Mars 17 Hmmm... Er fare for at dette blir gjentatt på et senere tidspunkt... Hehe 👍💪 2 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Mars 17 Share Skrevet Mars 17 56 minutter siden, Leo skrev: Hmmm... Er fare for at dette blir gjentatt på et senere tidspunkt... Hehe 👍💪 Ble det noen orgasmer på deg? 🙂🎉 1 Siter Lenke til kommentar
Leo Skrevet Mars 17 Forfatter Share Skrevet Mars 17 14 minutter siden, jegern skrev: Ble det noen orgasmer på deg? 🙂🎉 Noe som heter 2 om dagen er godt for helsa... Hehe 3 3 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg