Gå til innhold

En riktig fin overraskelse

Leo

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Idaws skrev:

Herregud for en tråd!

Fyren får besøk av en dame og skal kose seg i en ukes tid. Og folk poster dommer og lovverk over en lav sko! 

For noen år siden chattet jeg med ei gift russisk dame i 30-årene. 
Jeg kjøpe flybillett og hun kom og var her i 7 dager. Vi pulte å koste oss. Hva hun drev med når jeg var på jobb aner jeg ikke. 

Bør jeg være bekymret? Kommer politet på døren nå? Blir det 6 år på vann og brød? 

Nei saken er foreldet, du kan sove i fred og trenger ikke bekymre deg for at onkel tar deg i toern.

• Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
16 timer siden, Idaws skrev:

Herregud for en tråd!

Fyren får besøk av en dame og skal kose seg i en ukes tid. Og folk poster dommer og lovverk over en lav sko! 

For noen år siden chattet jeg med ei gift russisk dame i 30-årene. 
Jeg kjøpe flybillett og hun kom og var her i 7 dager. Vi pulte å koste oss. Hva hun drev med når jeg var på jobb aner jeg ikke. 

Bør jeg være bekymret? Kommer politet på døren nå? Blir det 6 år på vann og brød? 

Hei, @Idaws

Det er ingen her som ikke unner @Leo fine dager med henne som kommer.

Men når det kommer opp spørsmål knyttet til det som kan være "fremme prostitusjon" kan det være greit å drive litt opplæring også. Det er forskjell på å bli tatt for sexkjøp, da slipper du unna med 25.000 i forelegg, og legge til rette for prostitusjon.

Hvis du fremmer prostitusjon kan du ende opp med fengselsstraff. Og den beste måten å se hvor landet ligger i jussen er å trekke frem dommer som er avsagt. Den aktuelle dommen jeg la opp er i nedre del av strafferammen og han fikk 18 dagers betinget fengsel. Det er i det lendet du vil lande om du med viten og vilje lar prostituerte bruke din leilighet og du gjør noen tjenester for henne.

• Like 2
Lenke til kommentar
13 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Hei, @Idaws

Det er ingen her som ikke unner @Leo fine dager med henne som kommer.

Men når det kommer opp spørsmål knyttet til det som kan være "fremme prostitusjon" kan det være greit å drive litt opplæring også. Det er forskjell på å bli tatt for sexkjøp, da slipper du unna med 25.000 i forelegg, og legge til rette for prostitusjon.

Hvis du fremmer prostitusjon kan du ende opp med fengselsstraff. Og den beste måten å se hvor landet ligger i jussen er å trekke frem dommer som er avsagt. Den aktuelle dommen jeg la opp er i nedre del av strafferammen og han fikk 18 dagers betinget fengsel. Det er i det lendet du vil lande om du med viten og vilje lar prostituerte bruke din leilighet og du gjør noen tjenester for henne.

Ser det og forstår poenget ditt @SolanGundersen

Jeg kan trygge dere alle om at nå er  kjøleskap og fryser fylt opp for jeg skal ligge i senga med denne skjønnheten hele dagen og hele hele natten i 6 dager. Planlegger ingen store utflukter herrefra nei.

Her slipper ingen andre til. Og hun låner ikke leiligheten/huset mitt for å jobbe på egen hånd. Det blir det faen ikke tid til hehe... Det blir oss 2 bak låst dør. 

Har til og meg fiksa extra smertestillende og salve..... Whoooaahaaa...

• Like 5
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
53 minutter siden, Leo skrev:

Ser det og forstår poenget ditt @SolanGundersen

Jeg kan trygge dere alle om at nå er  kjøleskap og fryser fylt opp for jeg skal ligge i senga med denne skjønnheten hele dagen og hele hele natten i 6 dager. Planlegger ingen store utflukter herrefra nei.

Her slipper ingen andre til. Og hun låner ikke leiligheten/huset mitt for å jobbe på egen hånd. Det blir det faen ikke tid til hehe... Det blir oss 2 bak låst dør. 

Har til og meg fiksa extra smertestillende og salve..... Whoooaahaaa...

Kos deg masse!

• Like 2
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
56 minutter siden, Leo skrev:

Hmmm... Er fare for at dette blir gjentatt på et senere tidspunkt... Hehe 👍💪

Ble det noen orgasmer på deg? 🙂🎉

• Like 1
Lenke til kommentar
14 minutter siden, jegern skrev:

Ble det noen orgasmer på deg? 🙂🎉