Leo Skrevet Mars 4 Share Skrevet Mars 4 Ja, jeg ble veeeeeldig overrasket da jeg fikk følgende melding inn på telefonen for noen dager siden. "Hei X, hent meg på Gardermoen den xx.xx, så blir jeg en uke hos deg. Kose oss masse. Og etter en uke kjører du meg tilbake til Gardermoen". Fra min favoritt da hun var aktiv for noen år siden. Det blir mange "sykedager" fra jobb ja...hehe. hmmm... 8 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Mars 4 Share Skrevet Mars 4 24 minutter siden, Leo skrev: "Hei X, hent meg på Gardermoen den xx.xx, så blir jeg en uke hos deg. Kose oss masse. Og etter en uke kjører du meg tilbake til Gardermoen". Er det mens hun "jobber" om dagen? 3 Siter Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet Mars 4 Share Skrevet Mars 4 12 minutter siden, jegern skrev: Er det mens hun "jobber" om dagen? Blir fort noen år bak murene om onkel dukker opp 2 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Mars 4 Share Skrevet Mars 4 16 minutter siden, Daskeladden skrev: Blir fort noen år bak murene om onkel dukker opp Hvorfor det? Er det ikke lov å kose? Står ingenting om betaling for kosen. 3 Siter Lenke til kommentar
Leo Skrevet Mars 4 Forfatter Share Skrevet Mars 4 Hehehe... Nei her er det et vennskapelig besøk for å gjenta noe vi likte godt sist.. Ingen jobbing i tillegg nei.. 5 1 Siter Lenke til kommentar
Leo Skrevet Mars 4 Forfatter Share Skrevet Mars 4 Er jo gratis kost og losji... Kanskje jeg bidrar litt på flybilletten, må vurdere det. Bare fordi jeg er så jævla snill.... 😋 5 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Mars 4 Share Skrevet Mars 4 2 timer siden, Langbein skrev: Hvorfor det? Er det ikke lov å kose? Står ingenting om betaling for kosen. Nei, det å kose seg er helt lovlig. Derimot å legge til rette for salg av sex gir bøter eller inntil seks års fengsel. Dette hvis hun selger sex mens hun er i leiligheten hans. Straffelovens §315: § 315.Hallikvirksomhet og formidling av prostitusjon Med bot eller fengsel inntil 6 år straffes den som a. fremmer andres prostitusjon, eller b. leier ut lokaler og forstår at lokalene skal brukes til prostitusjon eller utviser grov uaktsomhet i så måte. Den som i offentlig kunngjøring utvetydig tilbyr, formidler eller etterspør prostitusjon straffes med bot eller fengsel inntil 6 måneder. Med prostitusjon menes i denne paragraf at en person mottar vederlag for å ha seksuell omgang eller foreta seksuell handling med en annen eller for å utføre handlinger som svarer til seksuell omgang med seg selv. 2 Siter Lenke til kommentar
Leo Skrevet Mars 4 Forfatter Share Skrevet Mars 4 Friends with benefits..... Only.. 2 1 Siter Lenke til kommentar
Daskeladden Skrevet Mars 4 Share Skrevet Mars 4 42 minutter siden, SolanGundersen skrev: Nei, det å kose seg er helt lovlig. Derimot å legge til rette for salg av sex gir bøter eller inntil seks års fengsel. Dette hvis hun selger sex mens hun er i leiligheten hans. Straffelovens §315: § 315.Hallikvirksomhet og formidling av prostitusjon Med bot eller fengsel inntil 6 år straffes den som a. fremmer andres prostitusjon, eller b. leier ut lokaler og forstår at lokalene skal brukes til prostitusjon eller utviser grov uaktsomhet i så måte. Den som i offentlig kunngjøring utvetydig tilbyr, formidler eller etterspør prostitusjon straffes med bot eller fengsel inntil 6 måneder. Med prostitusjon menes i denne paragraf at en person mottar vederlag for å ha seksuell omgang eller foreta seksuell handling med en annen eller for å utføre handlinger som svarer til seksuell omgang med seg selv. Akkuratt, finnes flere eksempler på hvor griser lar dama pule menn fra leiligheten sin og så blir dømt, selvom det eneste de mottok var sex. Bruk hodet. 4 Siter Lenke til kommentar
Leo Skrevet Mars 4 Forfatter Share Skrevet Mars 4 Slapp av. Her er ingen gris eller virksomhet. Her er ikke kjøp eller salg. Hun ville ha ferie fra sitt hjemland. Jeg hadde vel sagt til henne at om hun ønsket et avbrekk fra hverdagen der hjemme så skulle hun bare ta kontakt.. Hehe.. snakk om flaks da.. juhuuuuu 6 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Mars 4 Share Skrevet Mars 4 2 timer siden, Leo skrev: Er jo gratis kost og losji... Kanskje jeg bidrar litt på flybilletten, må vurdere det. Bare fordi jeg er så jævla snill.... 😋 Gratis kost og losji og delbetaling av reisekostnader for sex og kos. Rammes det av sexkjøpsloven? Siter Lenke til kommentar
Leo Skrevet Mars 4 Forfatter Share Skrevet Mars 4 Akkurat nå, Langbein skrev: Gratis kost og losji og delbetaling av reisekostnader for sex og kos. Rammes det av sexkjøpsloven? Alle venner som kommer på besøk får ei seng å sove i og både frokost og middag. Ser ikke helt problemet der... Og om jeg stikker noen dollar i lommen hennes for å hjelpe på flybilletten er det sikkert ingen som ser...hehe 3 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Mars 4 Share Skrevet Mars 4 1 minutt siden, Langbein skrev: Gratis kost og losji og delbetaling av reisekostnader for sex og kos. Rammes det av sexkjøpsloven? IKke ta gleden ifra mannen, la han kose seg på hjemmebane. Hva som foregår innenfor veggene har vel ikke onkel noe med. 4 3 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Mars 4 Share Skrevet Mars 4 Her er en dom fra Telemark tingrett høsten 2023 som kan være nyttig å lese litt i med tanke på "fremme prostitusjon". Tingrettsdommeren har tatt seg tid til å skrive mer utfyllende om dommen. https://lovdata.no/dokument/TRSTR/avgjorelse/ttel-2023-47113?q=fremme prostitusjon Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Mars 4 Share Skrevet Mars 4 49 minutter siden, SolanGundersen skrev: Nei, det å kose seg er helt lovlig. Derimot å legge til rette for salg av sex gir bøter eller inntil seks års fengsel. Det er det ingen her på forumet som er uenig med deg i. Nå sier han jo selv at det ikke er snakk om penger mot sex. Spørsmålet er om gratis kost og losji samt dekning av reiseutgifter kan rammes av sexkjøpsloven. 2 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Mars 4 Share Skrevet Mars 4 (endret) 7 minutter siden, Langbein skrev: Gratis kost og losji og delbetaling av reisekostnader for sex og kos. Rammes det av sexkjøpsloven? Det er jo i grenseland, men dette "en til en forholdet" vil nok aldri politiet gå etter uansett. De bruker jo minimalt med tid og ressurser på de mest opplagte sakene. Endret Mars 4 av SolanGundersen 4 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Mars 4 Share Skrevet Mars 4 3 minutter siden, nelson2 skrev: IKke ta gleden ifra mannen, la han kose seg på hjemmebane. Hva som foregår innenfor veggene har vel ikke onkel noe med. Enig! 3 Siter Lenke til kommentar
Leo Skrevet Mars 4 Forfatter Share Skrevet Mars 4 Akkurat nå, Langbein skrev: Det er det ingen her på forumet som er uenig med deg i. Nå sier han jo selv at det ikke er snakk om penger mot sex. Spørsmålet er om gratis kost og losji samt dekning av reiseutgifter kan rammes av sexkjøpsloven. Nå sa vel jeg at jeg kanskje kunne bidra litt på flybilletten. Jeg dekker ikke utgifter. Hun har allerede kjøpt billett. 2 Siter Lenke til kommentar
Leo Skrevet Mars 4 Forfatter Share Skrevet Mars 4 Det blir ei jævlig fin uke uansett 😋😋 Så om noen lurer er vi bare kjærester som prøver ut å bo sammen...hehe 3 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Mars 4 Share Skrevet Mars 4 1 minutt siden, Leo skrev: Nå sa vel jeg at jeg kanskje kunne bidra litt på flybilletten. Jeg dekker ikke utgifter. Hun har allerede kjøpt billett. Jeg skal ikke dvele med dette mer. Kos deg med venninna di! 3 1 Siter Lenke til kommentar
Leo Skrevet Mars 4 Forfatter Share Skrevet Mars 4 1 minutt siden, Langbein skrev: Jeg skal ikke dvele med dette mer. Kos deg med venninna di! Skal det 😊 1 1 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Mars 4 Share Skrevet Mars 4 3 minutter siden, Leo skrev: Nå sa vel jeg at jeg kanskje kunne bidra litt på flybilletten. Jeg dekker ikke utgifter. Hun har allerede kjøpt billett. Du kan nok ta i mot besøk med den beste samvittighet! 2 Siter Lenke til kommentar
Leo Skrevet Mars 4 Forfatter Share Skrevet Mars 4 Akkurat nå, SolanGundersen skrev: Du kan nok ta i mot besøk med den beste samvittighet! Hehe... Det er det jeg gjør 👍 2 1 Siter Lenke til kommentar
Idaws Skrevet Mars 5 Share Skrevet Mars 5 Herregud for en tråd! Fyren får besøk av en dame og skal kose seg i en ukes tid. Og folk poster dommer og lovverk over en lav sko! For noen år siden chattet jeg med ei gift russisk dame i 30-årene. Jeg kjøpe flybillett og hun kom og var her i 7 dager. Vi pulte å koste oss. Hva hun drev med når jeg var på jobb aner jeg ikke. Bør jeg være bekymret? Kommer politet på døren nå? Blir det 6 år på vann og brød? 5 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg