Gå til innhold

Smil til det skulte kamera.

Anbefalte innlegg

I en av salongene i Larvik fikk de et ufyselig besøk en sein kveld. Det ble litt avis skriveri og tv opptreden etterpå. Massasjedamen hadde fått juling av en litt mørkt personen  og tatt mobilen hennes da han ikke fikk knullet henne. Politiet henla vel den saken fort som fan for alt kokte vekk i kålen som vanlig der i gården. Nå fikk jeg vite at salonger i Sandefjord har monterte kamera. Sandefjord er sikkert ikke eneste stede det er Smil til det skulte kamera. Jeg kjører da heller til Tønsberg til henne uten kamera. 

Synes du det er greit å bli filmet når du ikke vet at du blir filmet? Ville du fremdeles gått inn om du visste at nå dokumenteres det at du er her. 

Jeg har jo opparbeidet meg noen "Thai venninner" og sier til de alle. Ikke vær aleine i salongen. Ta massasjen på kort men aldri 2500 for det betyr full pakke med full innsprøyting. Få de pengen i kontant og putt de rett i lomma for en slik sum indikerer salg av sex. Hun ene jeg kjenner røyk på det, kontroll, onkel så summen, varslet gårdeier og rett ut - hun lærte brått og dyrt. 

• Like 2
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
7 timer siden, Jan Moen skrev:

Synes du det er greit å bli filmet når du ikke vet at du blir filmet?

Jeg går utifra jeg blir det, det er hva det er. Må ha fitte uansett.

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar