Tbratt Skrevet Mars 3 Share Skrevet Mars 3 Noen som vet om Sindy Starlet er aktiv på noen måte? Siter Lenke til kommentar
AlexanderLarsen Skrevet Mars 4 Share Skrevet Mars 4 14 timer siden, Tbratt skrev: Noen som vet om Sindy Starlet er aktiv på noen måte? Nei , hun er ikke lenger aktiv! Sist var i 2018 tror jeg. Sexy dame, rå kropp, litt bærende stemme, men ga ok service. Dette var før siste runde med innlegg var på plass. 10/10 for dem som liker bimbo looken ♥️ 2 Siter Lenke til kommentar
AlexanderLarsen Skrevet Mars 5 Share Skrevet Mars 5 For de som kan tenke seg henne er det mulighet for komme med ett tilbud!! Mulig hun slår til. Tror ikke hun kjører in call lenger på Torshov så det må bli out call til hotell + 3 til 5K til henne. 2 Siter Lenke til kommentar
luksusmann Skrevet Mars 12 Share Skrevet Mars 12 Skobutikken hennes på Karl Johan gikk greit i oppløsning, er vel tilbake på markedet snart. 1 Siter Lenke til kommentar
AlexanderLarsen Skrevet Mars 14 Share Skrevet Mars 14 På 12.3.2025 den 20.02, luksusmann skrev: Skobutikken hennes på Karl Johan gikk greit i oppløsning, er vel tilbake på markedet snart. Ja dessverre! Jeg var aldri innom, men høy husleie og «replica» sko felte den biz’n 🤷♂️ 1 Siter Lenke til kommentar
luksusmann Skrevet Mars 14 Share Skrevet Mars 14 7 timer siden, AlexanderLarsen skrev: Ja dessverre! Jeg var aldri innom, men høy husleie og «replica» sko felte den biz’n 🤷♂️ Ta imot ting for å selge på kommisjon så dra på ferier for pengene og ikke svare/betale eierene også. Var vel artikkelen i Avisa Oslo som ble spikeren der tilslutt 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg