Gå til innhold

Eskorter som røyker


Gjest

Anbefalte innlegg

For meg er det turnoff deluxe hvis jenta røyker, problemer er at mange ikke oppgir det på infosiden sin og noen blir sure hvis jeg spør, særlig de norske, de sier det er en privatsak.

Jeg synes ikke det er en privatsak når en selger nærhet og intimitet, røyklukta siver ut av alle hull og det lukter helt forferdelig synes jeg.

Hva mener tribunalet, er dette en privatssak for en eskorte?

Lenke til kommentar

Det er nesten fælt å si det, men jeg er enig med dere alle !

Et annet og enda større problem -om man har dame- er parfyme........røyk er lettere å bortforklare, men om man kommer hjem og lukter horehus kan man jo i verste fall bli mistenkt for å ha vært på et.........

Lenke til kommentar
  • 4 months later...

Menn som røyker er like turn-off. 

Jeg sliter med å si ifra angående det, så har virkelig brekt meg når det smaker askebeger av kuken, skikkelig ekkelt!

Hjelper ikke at man dusjer før man kommer, fordi på den lille tiden det tar deg å komme fra dusjen til soverommet mitt så har du antageligvis tatt på kuken en del ganger.

Lenke til kommentar

Røykelukt er TURN-OFF

 

Selvfølgelig skal du som kunde velge om du ønsker å knulle noen som lukter godt og de som lukter surt askebeger.

 

Grusomt når det stinker røyk av kunder også, noen har vært så innrøkte at det lukter i hele huset etter de har gått. Men jeg har vært så "frekk" at jeg ber menn som røyker ungå å stinke når de kommer. Jeg har nektet å kysse og suge de når de røyker. alt er jævlig ..

 

Så dere må gjerne si nei takk til røyking gutter

Lenke til kommentar
3 minutter siden, slav1 skrev:

Burde kanskje vært en avkrysning for "Mottar røykere" på RE, slik at de usunne av oss kan unngå å få kjeften pakket full av pastiller :-P

Det er fult mulig å skrive noe om dette i annonse teksten. Uansett dette gjelder ALLE , om du leser i en annonse at en person IKKE røyker og du røyker, er vell lov å bruke hode, unngå å komme innrøkt og stinkende, vi som ikke røyker lukter der utrolig godt.

 

Hilsen Xrøyker som skammer seg over at hun utsatte så mange for en sånn jævlig lukt ;)

Lenke til kommentar

Enkelte Norske eskorter har ikke anført noe om røyk i sin annonse. Det de krever er absolutt renslighet og det er veldig bra. Imidlertid er det turn off når du har dusjet og skrubbet jr. og så kommer til seansen så kjenner du duften av røyk når eskorten puster/faker orgasme  deg i trynet. Ta dere sammen norske eskorter som røyker og ikke anfører dette i annonsen. Selvfølgelig gjelder dette for utenlandske også, men jeg har liten tro på at de fleste forstår hva som menes.

Lenke til kommentar

Det er sannsynligvis rimelig å annta at de (aller?) fleste annonsørene på RE er røykere, dersom feltet for røyker/ikke-røyker i annonsen deres er blankt. Røykerne prøver nok å "komme unna" med å la være å svare på spørsmålet. De fleste av de norske kundene (hvis det er et slags "gjennomsnitt" av norske menn som kjøper sex?) er ikkerøykere og foretrekker da, etter overveiende sannsynlighet, å besøke noen som ikke røyker. Det er derfor neppe salgsfremmende for jentene å krysse av "ja" for at de røyker!

Lenke til kommentar

Har ikke engang tenkt over at det finnes et røyker/ikke-røyker felt på RE siden jeg aldri har røyket og ikke tenkt særlig over dette som noe vanlig tema, men jeg har jo opplevd en sjelden gang å treffe en som røyker. Jeg må vel innrømme at det ikke frister voldsomt å kline masse, men utover det har jeg ikke reagert sånn nevneverdig på røyklukt andre steder/på andre måter. Kanskje jeg bare er helt immun etter å ha vokst opp med et askebeger av en mor xD

Lenke til kommentar
2 minutter siden, Celeste skrev:

Har ikke engang tenkt over at det finnes et røyker/ikke-røyker felt på RE siden jeg aldri har røyket og ikke tenkt særlig over dette som noe vanlig tema, men jeg har jo opplevd en sjelden gang å treffe en som røyker. Jeg må vel innrømme at det ikke frister voldsomt å kline masse, men utover det har jeg ikke reagert sånn nevneverdig på røyklukt andre steder/på andre måter. Kanskje jeg bare er helt immun etter å ha vokst opp med et askebeger av en mor 

Jeg kjenner det med en gang; det setter seg i håret uansett hva de har gjort for å skjule det:o

Lenke til kommentar

Og når du kommer hjem merker kona det på deg. Da har du et forklaringsproblem. Sist jeg traff en eskorte som røkte ga jeg litt F, men da var jeg på hotell og kunne dusje etterpå. Ellers bestiller jeg aldri hos eskorter som oppgir at de røker, uansett hvor fine de er.

Lenke til kommentar

jeg synes jenter som røyker er sexy, selv er jeg ikke-røyker og har alltid vært, men blir aldri sjenert av røyklukten, hvis jeg i det hele tatt merker den ;-)...satt senest i forrige uke i sengen og slappet av etter endt dyst med to sexy jenter i Köln i Tyskland, de lå henslengt og røykte på hver sin sigarett mens jeg masserte føttene deres,  vi pratet om løst og fast,.... herlig :D

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...