kjetil75 Skrevet Februar 27 Share Skrevet Februar 27 Jeg liker godt veldig tykke damer og lurer på om det er noen som har noen anbefalinger . Om de er 30 eller 70 år er ikke viktig, men må være smelldigre og kåt. 2 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Februar 27 Share Skrevet Februar 27 Burde ikke vært vanskelig å finne på den lokale puben? Men ikke prv her, prøv på Nakentid eller lignende 1 Siter Lenke til kommentar
alex Skrevet Februar 28 Share Skrevet Februar 28 14 timer siden, jegern skrev: Burde ikke vært vanskelig å finne på den lokale puben? Men ikke prv her, prøv på Nakentid eller lignende Sør , means sørlandet? 😅 1 Siter Lenke til kommentar
kjetil75 Skrevet Februar 28 Forfatter Share Skrevet Februar 28 Jeg er mobil så med sørnorge tenker jeg østlandet, vestlandet og sørlandet😊 3 Siter Lenke til kommentar
Einarelg Skrevet Februar 28 Share Skrevet Februar 28 1 time siden, kjetil75 skrev: Jeg er mobil så med sørnorge tenker jeg østlandet, vestlandet og sørlandet😊 Må bli BBW Tøsen da. 2 Siter Lenke til kommentar
kjetil75 Skrevet Mars 1 Forfatter Share Skrevet Mars 1 Kan BBW tøsen anbefales? Har sett litt delte meninger om henne, men om hun er veldig feit er hun definitivt i min gate😋 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg