Danish.Henrik.78 Skrevet Februar 25 Share Skrevet Februar 25 Hei på dere! Jeg sikker overtenker litt mye, men... ...jo mer jeg besøker eskorte, jo mer frykter jeg å bli enten utpresset eller avslørt 😝. Her om dagen var jeg hos ei jente i Aker Brygge området og alt var bra helt til jeg merket at det var overvåking ved inngangen. Da jeg kom hjem fortsatte jeg å tenke på det, overtenke faktisk. Hva om overvåkingen brukes mot meg? Det er nok bare jeg som gubler for mye, men jeg vil gjerne høre deres tanker om det. 4 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Februar 25 Share Skrevet Februar 25 Kan det være sikkerhetskamera som eier har satt opp? Jeg antar du var på besøk hos en eskorte som har leid leilighet, og eieren har satt opp alarmsystem med kamera. Disse kameraene blir bare aktiv ved alarm, eller når systemet med bevegelsessensor på. Jeg har nemlig slik hjemme selv. Hvis tanken var at du skulle bli tatt bilde av for utpressing, så hadde du ikke sett kameraene 5 1 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Februar 25 Share Skrevet Februar 25 Det er nok ingenting å tenke på. Har selv vært på mange kameraer, jeg husker alltid å smile ekstra fint i tilfelle det skulle bli brukt mot meg. 3 2 Siter Lenke til kommentar
Danish.Henrik.78 Skrevet Februar 28 Forfatter Share Skrevet Februar 28 På 25.2.2025 den 20.01, Chen skrev: Kan det være sikkerhetskamera som eier har satt opp? Jeg antar du var på besøk hos en eskorte som har leid leilighet, og eieren har satt opp alarmsystem med kamera. Disse kameraene blir bare aktiv ved alarm, eller når systemet med bevegelsessensor på. Jeg har nemlig slik hjemme selv. Hvis tanken var at du skulle bli tatt bilde av for utpressing, så hadde du ikke sett kameraene Det har du rett i , faktisk 3 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg