Gå til innhold

Bangkok

Dag_driver

Anbefalte innlegg

John Galt vurderer en liten solotur til Bangkok eller Pattaya. Han vet ikke han gidder bryet med for mye research før turen. Har greit med budsjett, og vil ha prima vare på både hotell, opphold og gledespiker. Finnes det noe reisebyråer for slikt? Lokale concierge?  Skal JG først reise så langt skal han ikke sitte på et middels hotell med middels damer for å si det slik.

• Like 3
Lenke til kommentar
8 timer siden, Dag_driver skrev:

Kommet meg hjem til hverdagen og drukner i arbeid😁 

Jammen, at du ga fra deg lyd at du var i live. Jeg skulle sette i stand en liten redningsaksjon. Vi skulle fly rett til Bangkok, tuk tuk rett til Red Dragon og forhørt med hvert enkelt jente der, 1:1 i privaten 😁

• Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar
3 timer siden, Chen skrev:

at du ga fra deg lyd at du var i live. Jeg skulle sette i stand en liten redningsaksjon.

Under tsunamien i desember 2004 var det folk som ble etterlyst i Thailand, men det viste seg at de satt inne og sonet i Norge, men hadde fortalt for familie at de skulle på ferie......

• Haha 1
Lenke til kommentar
11 timer siden, John Galt skrev:

John Galt vurderer en liten solotur til Bangkok eller Pattaya. Han vet ikke han gidder bryet med for mye research før turen. Har greit med budsjett, og vil ha prima vare på både hotell, opphold og gledespiker. Finnes det noe reisebyråer for slikt? Lokale concierge?  Skal JG først reise så langt skal han ikke sitte på et middels hotell med middels damer for å si det slik.

Middels dame for noen jan være topp dame for andre. Men både i bkk og Pattaya kan man velge fra øverste hylle. Du kan også sitte på rommet bestille online den damen du selv ønsker, er nok av online selskap som tilbyr damer i alle klasser, samme på soapy massasje. Der sitter de på rekke og rad i forskjellige prisklasser etter alder og utseende. 

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
11 timer siden, John Galt skrev:

John Galt tar begrepet «all inclusive» ett skritt videre😅.

I Bangkok:

Go-go/uteliv: Hotel nær BTS Nana eller BTS Asok.

f.eks: The Landmark, Hyatt Regency, Sofitel…

Massasje/Nuru/soapy: Hotel nær BTS Phrom Phong.

f.eks: Mercure, Hilton…

• Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

John Galt er ikke så glad i utesteder. Dvs høy musikk, trange rom og masse kaos. Er det dette som menes med uteliv? 

• Like 2
Lenke til kommentar
5 timer siden, John Galt skrev:

Er det dette som menes med uteliv? 

Jeg innbiller meg at de damene som kommer bort til bordet ditt på et utested i Thailand ikke er dem du vil tilbringe tiden med? Er enig, her må det være noe a la RE hvor man kan velge dame, enten online eller i en app, eller om man får «lov» til å plukke fra dem på utestedet (gogo bar eller hva det nå er?) uten at det er noen med rang som kommer og legger beslag på deg.

Også mye behageligere å knulle på hotellrommet hele natta enn en kjappis og tull bak biljardbordet

• Like 2
Lenke til kommentar
58 minutter siden, jegern skrev:

Jeg innbiller meg at de damene som kommer bort til bordet ditt på et utested i Thailand ikke er dem du vil tilbringe tiden med? Er enig, her må det være noe a la RE hvor man kan velge dame, enten online eller i en app, eller om man får «lov» til å plukke fra dem på utestedet (gogo bar eller hva det nå er?) uten at det er noen med rang som kommer og legger beslag på deg.

Også mye behageligere å knulle på hotellrommet hele natta enn en kjappis og tull bak biljardbordet

Det er utrolig mye bra som kommer bort til bordet dit i bkk eller pattaya. Det er damer og steder for alle prisklasser. Og går du ut og finner ei på en bar eller gogo så betaler man en barfine og resten er opp til deg og damen bli enige om. Ingen som legger seg bort i hva voksne gjør utenfor establishmentet.

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
8 timer siden, John Galt skrev:

John Galt er ikke så glad i utesteder. Dvs høy musikk, trange rom og masse kaos. Er det dette som menes med uteliv? 

Tenkte på barer/nattklubber osv..

Om John Galt ikke tåler litt kaos så er kanskje Bangkok ikke riktig for John Galt..

Singapore er en veldig fin, ren og trygg by. Her er også tilgangen lett på damer, utrolig mange fine jenter fra Vietnam blant annet… Noe dyrere enn Thailand.

• Like 3
Lenke til kommentar
3 timer siden, jegern skrev:

Nettsteder a la RE finnes. Jeg har aldri brukt de, prisen blir høyere og du kan ikke være helt sikker på utseende i forhold til bilder. 
Om du ikke liker det som kommer til bordet er det bare å sende dem videre..

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, jegern skrev:

Ingen anelse om hva slags damer som er på utesteder. Er åpen for å gå på det. Men har lyst til å ha det som primærstrategi for å finne gode ligg. Høres for min del litt rart ut å sitte på et utested med høy musikk, alene på et eller annet bord omringet av halvkjipe thaidamer som JS ikke hører et ord hva hva sier. Men kan jo hende JS tar feil og dette er den beste strategien?

Hadde håpet på en slags "concierge". Gitt hvor utbredt sexferier er til Thailand så må jo nesten bare det finnes.

Endret av John Galt
  • Like 3
Lenke til kommentar
19 minutter siden, Dag_driver skrev:

Tenkte på barer/nattklubber osv..

Om John Galt ikke tåler litt kaos så er kanskje Bangkok ikke riktig for John Galt..

Singapore er en veldig fin, ren og trygg by. Her er også tilgangen lett på damer, utrolig mange fine jenter fra Vietnam blant annet… Noe dyrere enn Thailand.

Du har kanskje rett. Er vanligvis brun pub eller jazzbar typen. Men er åpen for å prøve alt! 

Utested høres greit ut 1-2 ganger i uka, men jeg vil jo knulle de andre 6-7 dagene også 😆

• Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar
17 timer siden, John Galt skrev:

Du har kanskje rett. Er vanligvis brun pub eller jazzbar typen. Men er åpen for å prøve alt! 

Utested høres greit ut 1-2 ganger i uka, men jeg vil jo knulle de andre 6-7 dagene også 😆

Ikke noe bekymre seg om. Det kryr av flotte damer over alt. Ser du ei som jobber i butikken eller andre steder er det bare høre med de om de vil ta en kaffe og ta det derfra. På mange kaffe shopper sitter det ofte mange damer som er åpne for forhandlinger. Eller bare søke hjemme service på nettet 

• Like 2
Lenke til kommentar
6 minutter siden, letende skrev:

Ikke noe bekymre seg om. Det kryr av flotte damer over alt. Ser du ei som jobber i butikken eller andre steder er det bare høre med de om de vil ta en kaffe og ta det derfra. På mange kaffe shopper sitter det ofte mange damer som er åpne for forhandlinger. Eller bare søke hjemme service på nettet 

Seriøst? Er alle horer der? Eller bare veldig liberale? 

Begynner å høres ut som en hvis risiko for at jeg aldri kommer hjem igjen om jeg drar..

• Haha 3
Lenke til kommentar
1 time siden, John Galt skrev:

Seriøst? Er alle horer der? Eller bare veldig liberale? 

Begynner å høres ut som en hvis risiko for at jeg aldri kommer hjem igjen om jeg drar..

Nei, men de har en helt annen mentalitet enn oss og fleste er interessert i kunne tjene noen kr extra. Har truffet flere som jobber 10-12 timer dagen som jobber i kjøpesenter. Det kommer jo ann på hvordan man oppfører seg og hvordan kjemien er

• Like 2
Lenke til kommentar