Dag_driver Skrevet Februar 24 Share Skrevet Februar 24 Tok en tur innom Red Fern i soi 7/1 i dag. Tidligere kjent som Eden. Fungerer slik at du velger en jente, jenta velger en ekstra jente, så er det opp på rommet til en trekant i 90 min. Koster 3800baht. Et par strøkne jenter der, valgte ei som kaller seg Icecream😁, 22 år. https://redfernbangkok.com/ Startet dagen på Cherry massage i soi 22. Nuru massage med full service, 2500baht. https://cherrymassagebkk.com/massage-ladies/ Hadde hun som kaller seg First, anbefales for de som liker rimming, jeg er ikke spesielt fan av det men fikk en tunge kjørt opp bak når jeg lå på nurumadrassen😆 1 6 Siter Lenke til kommentar
Dag_driver Skrevet Februar 24 Forfatter Share Skrevet Februar 24 Avslutter kvelden med en snelle fra Red Dragon i Nana Plaza😁 5 Siter Lenke til kommentar
Dag_driver Skrevet Februar 24 Forfatter Share Skrevet Februar 24 39 minutter siden, jegern skrev: Fulle dager? 🥳 Er her bare 4 dager denne gangen, så må stå på 😅 2 1 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Februar 24 Share Skrevet Februar 24 Bama anbefaler 5 om dagen 😁 1 7 Siter Lenke til kommentar
Dag_driver Skrevet Februar 24 Forfatter Share Skrevet Februar 24 16 minutter siden, Chen skrev: Bama anbefaler 5 om dagen 😁 Mulighetene er der for minst 5 om dagen😁 2 2 Siter Lenke til kommentar
letende Skrevet Februar 25 Share Skrevet Februar 25 10 timer siden, Dag_driver skrev: Mulighetene er der for minst 5 om dagen😁 Har man hormonene i orden er jo ikke det noe problem i Thailand og det til en rimelig pris. 2 Siter Lenke til kommentar
Dag_driver Skrevet Februar 25 Forfatter Share Skrevet Februar 25 Rolig dag hittil, en freelancer til hotellrommet. 1500 baht for shorttime. Hun måtte jobbe hardt for å melke ut noen dråper😁 Skyter vel snart bare luft. I kveld blir det soi cowboy og Thermae. 3 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Februar 25 Share Skrevet Februar 25 28 minutter siden, Dag_driver skrev: Hun måtte jobbe hardt for å melke ut noen dråper😁 Skyter vel snart bare luft. Stakkars deg, jeg synes så synd på deg 😂 1 2 Siter Lenke til kommentar
Dag_driver Skrevet Februar 25 Forfatter Share Skrevet Februar 25 (endret) 16 minutter siden, Chen skrev: Stakkars deg, jeg synes så synd på deg 😂 Er vel egentlig mest synd på hun som jobbet så hardt😁 Her tar de det som stort nederlag hvis du ikke kommer i mål. Godt å se skikkelig arbeidsmoral igjen☺️ Endret Februar 25 av Dag_driver 3 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Februar 25 Share Skrevet Februar 25 46 minutter siden, Dag_driver skrev: Er vel egentlig mest synd på hun som jobbet så hardt😁 Her tar de det som stort nederlag hvis du ikke kommer i mål. Godt å se skikkelig arbeidsmoral igjen☺️ Burde ikke være noe problem å få kjøpt potensmidler der nede? 2 Siter Lenke til kommentar
Dag_driver Skrevet Februar 25 Forfatter Share Skrevet Februar 25 55 minutter siden, jegern skrev: Burde ikke være noe problem å få kjøpt potensmidler der nede? Overhodet ikke problem. Bare å gå inn på et apotek og si hva du vil ha. Det er også rikelig med gateselgere som har alt utvalg. Potensen er på topp her, det er dårligere med spermreservene😅 4 Siter Lenke til kommentar
Dag_driver Skrevet Februar 25 Forfatter Share Skrevet Februar 25 Soi Cowboy var tamt. Tilbake på Nana plaza, Geisha. Bekledning for kvelden på damene er såpeskum 😀 Foto kan medføre livstidsutestengelse , den risken tar jeg ikke😁 3 Siter Lenke til kommentar
Dag_driver Skrevet Februar 26 Forfatter Share Skrevet Februar 26 Tok dagens første bj på Lolitas. 800 baht for en halvtimes moro. Rommet har store stoler som det trekkes ett forheng rundt. Det er fagfolk som jobber her, men ikke like pene som på f.eks 7heaven.. 5 Siter Lenke til kommentar
Dag_driver Skrevet Februar 26 Forfatter Share Skrevet Februar 26 Handlet litt😁 1 5 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Februar 26 Share Skrevet Februar 26 1 time siden, Dag_driver skrev: Handlet litt😁 Stakkars små thaidamer 🙂 2 Siter Lenke til kommentar
Dag_driver Skrevet Februar 26 Forfatter Share Skrevet Februar 26 1 time siden, nelson2 skrev: Stakkars små thaidamer 🙂 De klager ikke😁 Hadde en siste trekant på Red Fern. Igjen Icecream med ny makker. Sterk anbefaling på Icecream, må være noe av det beste jeg prøvd. 5 Siter Lenke til kommentar
Dag_driver Skrevet Februar 27 Forfatter Share Skrevet Februar 27 (endret) Bilde av Icecream fra en tiktok-video, i blå topp. Flott jente.😍 Hun i oransje topp var makker i første trekant. Endret Februar 27 av Dag_driver 4 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Februar 28 Share Skrevet Februar 28 Fader og, jeg synes såååå synd på deg @Dag_driver! For et slitsomt liv du har! 😁 PS. Elsker reisebrevene dine 😍 3 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Mars 2 Share Skrevet Mars 2 @Dag_driver er du i live, eller ha du kommet deg til himmelen? 😄 2 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Mars 2 Share Skrevet Mars 2 1 minutt siden, Chen skrev: @Dag_driver er du i live, eller ha du kommet deg til himmelen? 😄 Når vi først er inne på himmel, religion og sånn... Det var i hvert fall ikke 72 jomfruer som ventet på ham der nede 2 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Mars 2 Share Skrevet Mars 2 3 minutter siden, SolanGundersen skrev: Når vi først er inne på himmel, religion og sånn... Det var i hvert fall ikke 72 jomfruer som ventet på ham der nede De 72 jomfruene satt på samme fly til Bangkok. De hadde lomma full av kondomer og en forhåpning om å fly hjemover som erfaren 😂 4 Siter Lenke til kommentar
Dag_driver Skrevet Mars 3 Forfatter Share Skrevet Mars 3 På 2.3.2025 den 10.30, Chen skrev: @Dag_driver er du i live, eller ha du kommet deg til himmelen? 😄 Kommet meg hjem til hverdagen og drukner i arbeid😁 4 Siter Lenke til kommentar
Asterix Skrevet Mars 3 Share Skrevet Mars 3 På 24.2.2025 den 19.19, Dag_driver skrev: Avslutter kvelden med en snelle fra Red Dragon i Nana Plaza😁 Mye bra ladyboys der om man liker det Siter Lenke til kommentar
Dag_driver Skrevet Mars 3 Forfatter Share Skrevet Mars 3 5 timer siden, Asterix skrev: Mye bra ladyboys der om man liker det Er ikke ladyboys på Red Dragon. Ellers er det lett å finne på Nana Plaza for den som er interessert i det..😁 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg