Gå til innhold

Reell risiko for kjønnssykdommer

mhm

Anbefalte innlegg

Jeg har vært nysgjerrig på mer informasjon om den reelle risikoen for å pådra seg en kjønnssykdom i denne hobbyen, spesifikt risikoen ved CBJ + sex med kondom. Om man googler, leser man raskt at man har rundt 95–98 % sjanse for å pådra seg noe per gang med sex med kondom, noe som i mitt hode åpenbart ikke kan stemme.

Å finne pålitelig statistikk på dette er i seg selv en nesten umulig oppgave, så jeg tenker man må belage seg på statistikk som finnes + en mengde anekdoter for å komme frem til et bedre svar.

Etter å ha søkt i et par eskorteforum etter hvor ofte eskorter som pådrar seg noe, leser jeg at eskortene som svarte, generelt hadde hatt 0–3 kjønnssykdommer i løpet av alt fra 2 til 20(!) år. En som hadde jobbet 20 år skrev at hun konsekvent bruker kondom og aldri har pådratt seg noe. Ut fra anekdoter på dette forumet virker det også som kjønnssykdommer generelt er sjelden kost for de som bruker beskyttelse. Mange nevnte også at kjønnssykdommer de pådro seg i de fleste tilfeller var fra da de var i forhold.

Jeg tror risikoen for smitte er kraftig overdrevet, og ble selv lettet over tallene, ettersom jeg tenker at jeg kan begynne å gjøre mer med eskorter enn kun massasje.

Noen her som noen gang har pådratt seg noe etter sex med kondom?

• Like 6
Lenke til kommentar
13 minutter siden, mhm skrev:

Om man googler, leser man raskt at man har rundt 95–98 % sjanse for å pådra seg noe per gang med sex med kondom, noe som i mitt hode åpenbart ikke kan stemme.

Enig at dette høres feil ut. Har du tolket tallene riktig?

Eller er tilfellet at man, ja, kan få med seg noe, men noe her kan godt være forkjølelse?

Jeg nyter helst owo, men aldri sex uten kondom. Har ikke fått noe (som jeg er klar over). Jinx jinx

Endret av Chen
  • Like 3
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Chen skrev:

Enig at dette høres feil ut. Har du tolket tallene riktig?

Eller er tilfellet at man, ja, kan få med seg noe, men noe her kan godt være forkjølelse?

Tallene inkluderer risiko for at kondomen sprekker eller ikke brukes riktig, noe som øker prosenten, men tenker allikevel at det er vel høyt.

• Like 3
Lenke til kommentar

Dette høre urimelig ut. Du kan ikke pådra deg noe med kondom annet enn flatlus. Får du noe så er det under OWO eller Muff Dive.

Jeg besøker primært Thai-damer, og de er alltid barbert nedentil. Faren er når jeg ikke kan styre meg, og tenker med junior.

Bare sørg for at kondom blir brukt hele tiden, også ved oralsex så går det bra.

• Like 5
Lenke til kommentar
29 minutter siden, Thermos skrev:

Dette høre urimelig ut. Du kan ikke pådra deg noe med kondom annet enn flatlus. Får du noe så er det under OWO eller Muff Dive.

Jeg besøker primært Thai-damer, og de er alltid barbert nedentil. Faren er når jeg ikke kan styre meg, og tenker med junior.

Bare sørg for at kondom blir brukt hele tiden, også ved oralsex så går det bra.

Jeg håper du har rett. :)

• Like 2
Lenke til kommentar
35 minutter siden, Thermos skrev:

Du kan ikke pådra deg noe med kondom annet enn flatlus

Ikke helt sant, HPV og herpes smitter via hudkontakt. Men de fleste (ihvertfall på forumet her 😅), har begge deler og det med flere varianter.

• Like 3
Lenke til kommentar
8 minutter siden, mhm skrev:

Jeg håper du har rett. :)

Greier ikke de greien der, blir det ikke uten så blir det ingenting å tjene for henne. Har ikke pådratt meg noe av damer til salgs. Kari på puben derimot - fysj.

• Like 2
Lenke til kommentar
3 minutter siden, jegern skrev:

Ikke helt sant, HPV og herpes smitter via hudkontakt. Men de fleste (ihvertfall på forumet her 😅), har begge deler og det med flere varianter.

Herpes her 80% av Norge sin befolkning. Sikker mange med vorter også. 

• Like 4
Lenke til kommentar
30 minutter siden, AhriFoxPrincess skrev:

No thank you. *grøsser*

Til orientering så har Turid og Kari begge fullt gebiss, så jeg anmoder deg å tenke deg om en gang til. Billettmerke: GumTillUCum

• Haha 6
Lenke til kommentar

Hadde en GB med Turid en gang i Berlin. 5 gutter, hun var blind foldet. Knulling vaginal/anal bare med kondom, men oral uten. Men hun elsket å slikket rompa og også få masse ATM. Og jeg knullet halsen hennes i mellom (og når hun hadde pikk i det to andre hull)...

Eneste gang jeg fikk noe når jeg knullet anal/vaginal med kondom . Ingen STD men irritasjon, legen sa kanskje anal bakterier...

• Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar