Gå til innhold

Gangbang i morgen

Suliet

Anbefalte innlegg

Hey hey

Gangbang i morgen kveld med en dame som byr på seg selv og er med på det meste. Hun har et ønske om å bli pult skikkelig av flere menn. Det er per nå én ledig plass.

Send meg pm om du er interessert for mer info.

Endret av Suliet
.
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Vi hører mye om disse gangbangene at det planlegges og reklameres, men sjeldent noen rapporter i etterkant. Fint om vi kan få noen rapporter :-) 

• Like 3
  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
4 timer siden, Chen skrev:

Vi hører mye om disse gangbangene at det planlegges og reklameres, men sjeldent noen rapporter i etterkant. Fint om vi kan få noen rapporter :-) 

Mulig du hinter til noe men kan bekrefte at han @Suliet ikke er noe scammer. At ting ikke blir skrevet om i ettertid er det vel åpenbare grunner til. Det regner jeg med du kan tenke deg frem til.

• Thanks 2
Lenke til kommentar

Jeg registrere at @Suliet er mest aktiv på SD trådene, så jeg antar at han har god oversikt over det markedet. Det har ikke jeg, og kunne tenkt meg å vite mer.  Og vi er i et forum hvor hensikten er å dele informasjon og erfaring. Men jeg registrer også at noen ønsker å holde kortene tett inntil brystet. Det får så være, jeg kan ikke gjøre noe med det.

Synes bare at det er synd at man i det minste ikke deler erfaringen i etterkant.

• Like 2
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
12 minutter siden, Chen skrev:

Jeg registrere at @Suliet er mest aktiv på SD trådene, så jeg antar at han har god oversikt over det markedet. Det har ikke jeg, og kunne tenkt meg å vite mer.  Og vi er i et forum hvor hensikten er å dele informasjon og erfaring. Men jeg registrer også at noen ønsker å holde kortene tett inntil brystet. Det får så være, jeg kan ikke gjøre noe med det.

Synes bare at det er synd at man i det minste ikke deler erfaringen i etterkant.

Det er fordi sd er litt annerledes og krever en annen tilnærming. Om du er aktiv på sd så tar de fleste medlemmer samtalene på pm eller snap. Det skyldes at forumet er åpent og dessverre har ikke enkelte sosiale antenner. Dem stalker og skremmer bort jentene. 
De gangbangene jeg har vært med på er bra men noe mer info deler man ofte ikke, pga jentene selv ikke ønsker det. 

• Thanks 4
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Daskeladden skrev:

De gangbangene jeg har vært med på er bra men noe mer info deler man ofte ikke, pga jentene selv ikke ønsker det. 

Mange her har i løpet av det siste året prøvd å få til gangbang og mange har ikke lykkes. Fint om man kommer med info her i etterkant om det ble noe av og hva som lykkes evt ikke lykkes, og hvor mange som kom etc. Ingen vet hvem disse damene her er likevel, bortsett fra de som var med.

• Like 7
Lenke til kommentar
15 minutter siden, jegern skrev:

Mange her har i løpet av det siste året prøvd å få til gangbang og mange har ikke lykkes. Fint om man kommer med info her i etterkant om det ble noe av og hva som lykkes evt ikke lykkes, og hvor mange som kom etc. Ingen vet hvem disse damene her er likevel, bortsett fra de som var med.

Nå er ikke den infoen verdt så mye lenger. Men sist jeg var med ble det arrangert av en yngre kar her på forumet, vedkommede har slettet brukeren sin. Da var det flere medlemmer som dukket og dama (23år) leverte bra. Sug og svælg, god hælg.

Endret av Daskeladden
  • Thanks 6
Lenke til kommentar
13 timer siden, jegern skrev:

Sant. Ei kjent norsk gledespike i dette forumet har prøvd å arrangere GB flere år på rad men folk har trukket seg i siste liten, hver gang.   Skjønner at man blir frustrert over slikt

• Like 2
Lenke til kommentar
35 minutter siden, Darlingen skrev:

Sant. Ei kjent norsk gledespike i dette forumet har prøvd å arrangere GB flere år på rad men folk har trukket seg i siste liten, hver gang.   Skjønner at man blir frustrert over slikt

Noe sånt bør kreve høyt depositum om ikke 100% forskuddsbetaling, GB er vel bare en fantasi for de fleste og ikke noe de faktisk vil når tiden kommer.

• Like 2
Lenke til kommentar
3 timer siden, Otono skrev:

Noe sånt bør kreve høyt depositum om ikke 100% forskuddsbetaling, GB er vel bare en fantasi for de fleste og ikke noe de faktisk vil når tiden kommer.

Hva er årsaken til at du er så aktiv på forumet og samtidig har flere kontoer hvor du later som om du er potensiell kunde? Relativt åpenbart utfra innleggs historikk og når de andre kontoene stemmer opp kommentarer og skriver i samme innlegg. Synd admin ikke er aktiv.

• Like 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Daskeladden skrev:

Hva er årsaken til at du er så aktiv på forumet og samtidig har flere kontoer hvor du later som om du er potensiell kunde? Relativt åpenbart utfra innleggs historikk og når de andre kontoene stemmer opp kommentarer og skriver i samme innlegg. Synd admin ikke er aktiv.

Har aldri latet som jeg er kunde, og har 1 bruker.

• Haha 1
Lenke til kommentar
6 minutter siden, Daskeladden skrev:

Gammal kjerring vet du, sliter med å få kunder.. alle monner drar

• Haha 1
Lenke til kommentar
54 minutter siden, Daskeladden skrev:

Hvilke andre kontoer er det du tenker på? Kan ikke si jeg har merket meg med noen andre jeg antar er henne.

• Like 3
Lenke til kommentar

Hvis nogen af jer er i tvivl ville det bedste være at spørge en taper der engang var klient hos denne pige!!!

Vi ved alle hvem vi taler om! 

_lort_ulækkert_lugten af gammel hud!!

[[retarderede öch modbydelige latinsk hundemænd]]

pigen foretrækker norske og muslimske mænd med penge!

Jig knepper hende snart öch vil gerne tilmelde mig!!! Hvordan foretages den fulde betaling for GB?

Skriv til ham öch uden tvivl!!!!

Lenke til kommentar
3 timer siden, Donald Trump skrev:

Gammal kjerring vet du, sliter med å få kunder.. alle monner drar

Sist jeg sjekket hadde hun en verifisert annonse på RE med alder (hjelp meg litt) var det ikke 26?

• Like 1
Lenke til kommentar
På 22.2.2025 den 19.21, Daskeladden skrev:

Nå er ikke den infoen verdt så mye lenger. Men sist jeg var med ble det arrangert av en yngre kar her på forumet, vedkommede har slettet brukeren sin. Da var det flere medlemmer som dukket og dama (23år) leverte bra. Sug og svælg, god hælg.

_Hvilken kvinde taler vi öm?

_Hvor gammel är pigen nu?  interesseret her!!!

kan vi tale pä PM?

Jig har 2 kömpïs der kan bli med til fest^^^

Oss3 har pengene öch har fri i aften fra klokken 10PM

Lenke til kommentar

Nei væla står ikke til påske om hvor feiende flotte desse damene er, og skikkelige gra jinter.  Men, noen bilder.  Null nada nix.

For det virker mere troverdig når det følger med noen bilder av de som skal være midtpunktet i dette.  Og om det er så farlig å bli kjent igjen, noe som garantert er bull shit.  Så er det ingen heksekunst å sladde ansikt. 

Dette virker enn så lenge like troverdig som å veksle 100 kroner i to 60 kronners sedler.

• Like 3
  • Thanks 2
  • Haha 5
Lenke til kommentar
7 timer siden, draugen skrev:

Nei væla står ikke til påske om hvor feiende flotte desse damene er, og skikkelige gra jinter.  Men, noen bilder.  Null nada nix.

For det virker mere troverdig når det følger med noen bilder av de som skal være midtpunktet i dette.  Og om det er så farlig å bli kjent igjen, noe som garantert er bull shit.  Så er det ingen heksekunst å sladde ansikt. 

Dette virker enn så lenge like troverdig som å veksle 100 kroner i to 60 kronners sedler.

Jeg tror ikke du faller innenfor målgruppen til de som deltar på disse gb. Utfordringen ligger oftest i at rundt 30 stk skal drive gravejournalistikk og møter ikke opp. Om du derimot var seriøs og hadde tenkt å møte opp hadde du bare tatt kontakt og fått infoen. Jeg husker deg godt, har selv vært aktiv på forumet før. Sist gang det var gb (par år tilbake før admin rensa forumet) stilte du mer spørsmål en politiets sikkerhetstjeneste og møtte ikke opp. Enkelte av dere gamle grinebiter liker å prate og stille altfor mange spørsmål. Hva hjelper det egentlig om fyren legger ut et bilde? Bilde kan være av hvem som helst. Etter å ha tatt en rask gjennomgang av innlegg historikken din ser man at du åpenbart er litt åndssvak og opp i årene. Heng deg på teknologien, så får du bevisene du alltid etterspør. Snapchat overvåker ikke deg og du kan ta på tinfolie hatten om du er såpass paranoid. 

Endret av Daskeladden
Lenke til kommentar
På 23.2.2025 den 9.41, Otono skrev:

Hmmmm🤔

• Like 1
Lenke til kommentar