mhm Skrevet Februar 20 Share Skrevet Februar 20 Hei Noen som har hatt erfaring med Morena Milf? Og hvem hun bor med? Takk. 2 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Februar 22 Share Skrevet Februar 22 Vil tro du treffer en annen en den bildene er av. Mener å ha sett de bildene før i en annen annonse. Ikke umulig at oppmøteadresse er i øvre del av Gøteborggata eller ned på Grønland. Jeg bygger min antagelse på prisinterval og bildene. Som sagt, mener å ha sett bildene knyttet til andre annonser tidligere. Men om andre har utfyllende info, kom gjerne med det. 2 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Februar 22 Share Skrevet Februar 22 På 22.2.2025 den 11.10, SolanGundersen skrev: Vil tro du treffer en annen en den bildene er av. Mener å ha sett de bildene før i en annen annonse. Ikke umulig at oppmøteadresse er i øvre del av Gøteborggata eller ned på Grønland. Jeg bygger min antagelse på prisinterval og bildene. Som sagt, mener å ha sett bildene knyttet til andre annonser tidligere. Men om andre har utfyllende info, kom gjerne med det. Expand Enig, de bildene ser kjent ut. 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg