Lav Skrevet Februar 19 Share Skrevet Februar 19 Hei! Har noe vært hos Clara(+46760979818)? 1 Siter Lenke til kommentar
LoveOWO Skrevet Februar 20 Share Skrevet Februar 20 5 timer siden, Lav skrev: Hei! Har noe vært hos Clara(+46760979818)? Link til jenta er veldig kjekt å ha med. 4 Siter Lenke til kommentar
Stonezone Skrevet Februar 20 Share Skrevet Februar 20 Lav, her gjør du jobben med å hjeloe deg vanskelig. Ladysone.no finnes ikke. Derimot noen Oslo annonser på https://ladys.one/norway-oslo Det kunne vært ny og interessant informasjon å starte med. 4 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Februar 20 Share Skrevet Februar 20 Jeg kjenner ikke denne nettsiden, men det virker scam: Alle damene som annonserer er veldig vakre og unge. Statistisk sett, så er dette usannsynlig. Veldig mange opererer med Euro. Tegn på at disse ikke befinner seg i Norge Veldig mange opererer med utenlandske nummer. Bortsett fra Brianna, så kan jeg ikke huske at de andre annonserer på RE. Veldig rart å ikke annonsere på den største plattformen også. Summen av dette reiser rødt flagg hos meg. Jeg tror mange (alle?) av annonsene er stjålet fra andre steder. 2 3 Siter Lenke til kommentar
Otono Skrevet Februar 20 Share Skrevet Februar 20 1000 kr for 1 time. Virker det realistisk i Norge? Du trenger verge om du seriøst vurderer dette. 5 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Februar 20 Share Skrevet Februar 20 @Lav du kan lese om siden her: 3 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg