Gå til innhold

Svelger sæd


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg hørte en gang at en mann sjelden glemmer en "swallower".

Tror nok dette ikke er langt unna sannheten...spesielt for dem som liker at dama gjør det. I en kompis diskusjon så trekkes disse damene ofte frem.

 

Lenke til kommentar
  • 1 month later...
På ‎07‎.‎03‎.‎2017 den 6.28, Frk. Anna skrev:

Stor forskjell fra mann til mann. Hadde en gang en  på besøk som smakte helt for blæh at jeg enda brekker meg når jeg tenker på det. Men så er det de som nesten ikke smaker noen ting. Målet for min del er nå hvertfall å få svelge unna før smaksløkene i tunga får kjent skikkelig på det.

 

Når det er sagt så elsker jeg BJ, liker kontrollen det gir meg over en annen manns nytelse. Å se at en mann nyter når jeg går ned på dem, det er win det!! 😁

nyter du å sitte på mannen og ta fullstendig kontroll

Lenke til kommentar
7 timer siden, Frk. Anna skrev:

Jeg er ingen domina om det var det du tenkte på. Men en kan fint like å styre og ta litt kontroll, uten at det er BDSM. 

Er du i Oslo Frk.Anna ? :)

Lenke til kommentar

Hvorfor driver dere å diskuterer hva det smaker? Har hørt ditt og datt av den og den?! 

Ta dere en runk og smak selv. 

Stort sett smaker det salt. 

Og har du et normalt kosthold så smaker det stort sett likt. Svelger du når det kommer merker du nesten ikke smaken. 

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...