Gå til innhold

Svelger sæd


Gjest

Anbefalte innlegg

Enkelte jenter/kvinner svelger sæd. Hvorfor gjør de det? Fordi det er godt? (lukter py) Fordi de ønsker at mannen skal få en større nytelse?

Det lukter ikke py...

Det er masse proteiner :D

Mannen driter vel 100-null i om de svelger det eller ikke.

Jeg tror at noen liker det slik.

Lenke til kommentar
Enkelte jenter/kvinner svelger sæd. Hvorfor gjør de det? Fordi det er godt? (lukter py) Fordi de ønsker at mannen skal få en større nytelse?

Det lukter ikke py...

Det er masse proteiner :D

Mannen driter vel 100-null i om de svelger det eller ikke.

Jeg tror at noen liker det slik.

Å jo da, stor forskjell på om dama svelger med et smil, kontra springer på badet å spytter ut.

Jeg tror også en del jenter liker det.

Det blir vel litt som mange av oss sexglade gutter som liker å slikke skikkelig våt fitte :P

Lenke til kommentar
Enkelte jenter/kvinner svelger sæd. Hvorfor gjør de det? Fordi det er godt? (lukter py) Fordi de ønsker at mannen skal få en større nytelse?

Hvis du hiver innpå endel ananas før møtet sier ryktene at smaken blir bedre. Samtidig må du holde deg unna asparges. Usikker på hvor lenge før men antar et døgn eller to bør holde.

Skal ikke se bort fra at de blir litt mer vennlig innstilt til smaken :)

Lenke til kommentar
Enkelte jenter/kvinner svelger sæd. Hvorfor gjør de det? Fordi det er godt? (lukter py) Fordi de ønsker at mannen skal få en større nytelse?

Hvis du hiver innpå endel ananas før møtet sier ryktene at smaken blir bedre. Samtidig må du holde deg unna asparges. Usikker på hvor lenge før men antar et døgn eller to bør holde.

Skal ikke se bort fra at de blir litt mer vennlig innstilt til smaken :)

Jeg tror at jenter og gutter smaker det forskjellig. Det virker iallfall som noen jenter nyter det. Men om hun svelger eller ikke må vel være likegyldig, bortsett fra at mannen setter pris på at jenta liker det.

Lenke til kommentar

Jeg var med ei yngre ei (ikke eskorte) som sa det smakte blomkål.

Men så er det jo riktig som det er skrevet her at mat og drikke påvirker kroppslukt, urin og sperm.

Og så er det jo også nevnt at sperm er bra mot rynker; tenker det er en del tanter der ute som hadde trengt en behandling av hals område rundt munn. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Hvis du hiver innpå endel ananas før møtet sier ryktene at smaken blir bedre. Samtidig må du holde deg unna asparges. Usikker på hvor lenge før men antar et døgn eller to bør holde.
Har vært med flere eskorte som svelger. De sa de likte smaken av sperm. Men kun norske faktisk.

Alt dette er faktisk faktabasert! :lol:

Ananas funker. Ananas fjerner (eller nøytraliserer, muligens?) en del vonde smaker. Ananas funker også hvis man skal lage punsj basert på litt effen heimert fra Trøndelag. Hiv oppi heimert, hvitvin og diverse frukter, hvorav masse ananas (og helt korrekt; slikt lærte man den gang man var fattig student).

Asparges gir pføy til smak og lukt av både urin og sæd.

Og hvitløk og sterke krydderier likeså. Og det er kanskje forklaringen til at norsk sperm har litt bedre rykte enn utenlandsk blant pasjonerte sædsvelgere?

Lenke til kommentar
Jeg var med ei yngre ei (ikke eskorte) som sa det smakte blomkål.

Men så er det jo riktig som det er skrevet her at mat og drikke påvirker kroppslukt, urin og sperm.

Blomkål? Det dufter nyklippet gress og smaker sjø :D Skikkelig sommer, med andre ord!

Lenke til kommentar

Det smaker forskjellig i fra mann til mann har jeg fått beskjed om. Akkurat som de forskjellige damene har forskjellig smak på fitta si. Noen er så god at en blir ikke "mett" av henne og andre så gruer en stakkar før en har begynt. Det er få som har likt min, den skal smake mye etter det jeg har fått beskjed om.

Lenke til kommentar
  • 5 months later...

Det smaker ikke direkte yum, svelger unna før jeg rekker å kjenne smaken (tilbyr ikke det, kun på privaten hvis noen stusser). Det er ikke akkurat noe som kan nytes som sjokolade. Jeg får også en litt rar prikkende følelse i munnen og foretrekker å drikke vann rett etter for å skylle. Og noen ganger kan det bli en litt klebrig følelse, dere menn har sikkert prøvd å dusje bort "fersk" sperm? Slik er det, men i munnen i stedet for kroppen. Og på tennene. Så det er ikke smaken som er "verst", men konsistensen og prikking og det at det setter seg på og mellom tennene. Det kan IKKE sammenlignes med vått underliv, hehe. Kanskje det smaker litt beskt? Veldig spesielt er det i hvert fall - og namnam når man har følelser for produsenten. 

Dere bør ta en ladning i munnen, så kjenner dere hvordan det er :D 

Lenke til kommentar
19 minutter siden, Gjest skrev:

Det smaker ikke direkte yum, svelger unna før jeg rekker å kjenne smaken (tilbyr ikke det, kun på privaten hvis noen stusser). Det er ikke akkurat noe som kan nytes som sjokolade. Jeg får også en litt rar prikkende følelse i munnen og foretrekker å drikke vann rett etter for å skylle. Og noen ganger kan det bli en litt klebrig følelse, dere menn har sikkert prøvd å dusje bort "fersk" sperm? Slik er det, men i munnen i stedet for kroppen. Og på tennene. Så det er ikke smaken som er "verst", men konsistensen og prikking og det at det setter seg på og mellom tennene. Det kan IKKE sammenlignes med vått underliv, hehe. Kanskje det smaker litt beskt? Veldig spesielt er det i hvert fall - og namnam når man har følelser for produsenten. 

Dere bør ta en ladning i munnen, så kjenner dere hvordan det er :D 

Ellers takk!  Kan tenke meg andre ting i munnen for svelging en sæd.  Vel... det er jo min mening da. ..:) 

Lenke til kommentar

Stor forskjell fra mann til mann. Hadde en gang en  på besøk som smakte helt for blæh at jeg enda brekker meg når jeg tenker på det. Men så er det de som nesten ikke smaker noen ting. Målet for min del er nå hvertfall å få svelge unna før smaksløkene i tunga får kjent skikkelig på det.

 

Når det er sagt så elsker jeg BJ, liker kontrollen det gir meg over en annen manns nytelse. Å se at en mann nyter når jeg går ned på dem, det er win det!! 😁

Lenke til kommentar
2 timer siden, Frk. Anna skrev:

Stor forskjell fra mann til mann. Hadde en gang en  på besøk som smakte helt for blæh at jeg enda brekker meg når jeg tenker på det. Men så er det de som nesten ikke smaker noen ting. Målet for min del er nå hvertfall å få svelge unna før smaksløkene i tunga får kjent skikkelig på det.

Sædvæsken skal, etter hva jeg har forstått, smake relativt nøytralt, hvis mannen er normalt frisk, ikke har prostataproblemer eller ikke har spist noe spesielt "smaksfremkallende", eksempelvis sterkt krydret mat, ananas eller drukket ananasjuice.

Hvis det smaker "helt blæh" av sædvæsken bør det blinke noen gule og røde lamper - mange av dem som bedriver denne syndige og forbudte akativiteten er menn i 40-60-årene, hvor ting kan begynne å skje med prostatakjertelen, eksempelvis kreft eller betennelse. Hvis jeg var kunde og fått en tilbakemelding på vond smak eller lukt av sædvæsken ville jeg ha gått til legen og få sjekket PSA-nivået http://nhi.no/pasienthandboka/sykdommer/mann/psa-prostata-spesifikt-antigen-3057.html , er det for høyt kan det tyde på sykdom.

Til de jentene som tar spruten i munnen, evt svelger - kanskje dere burde tipse kunden om det på en høflig måte hvis dere smaker/lukter noe som dere synes er mistenkelig?

Endret av Steve Pick
Lenke til kommentar

Jeg har ikke for vane å smake på sæd, men tror heller ikke krydret mat og ananasjuice gir samme (dårlige) effekt.

Fitte smaker i alle fall herlig hvis dama sper på med ananasjuice innimellom i tillegg til normalt sundt kosthold. -_-

Lenke til kommentar
På 17.9.2016 den 22.29, nixnix skrev:

 

 

Hvis du hiver innpå endel ananas før møtet sier ryktene at smaken blir bedre. Samtidig må du holde deg unna asparges. Usikker på hvor lenge før men antar et døgn eller to bør holde.

Skal ikke se bort fra at de blir litt mer vennlig innstilt til smaken :)

Mat setter smak, spiser hun sitroner smaker det syrlig av fitta etter noen dager. Ta en båt hvitløk, gni under stortåa de noen timer så vil du puste ut hvitløk et par timer etterpå. Spiser hun hvitløken, gjør det samme om ikke så smaker fitta hvitløk - har prøvd.  Kineserne sier vi lukter sur melk for vi drikker melk. Ja mat setter "farge" på det som kommer ut av oss, noe ei proff bemerket for mange år siden. - du smaker som ei geit - . Vi hadde mye gjeitost ombord.

Lenke til kommentar
2 timer siden, Gjest skrev:

Sædvæsken skal, etter hva jeg har forstått, smake relativt nøytralt, hvis mannen er normalt frisk, ikke har prostataproblemer eller ikke har spist noe spesielt "smaksfremkallende", eksempelvis sterkt krydret mat, ananas eller drukket ananasjuice.

Hvis det smaker "helt blæh" av sædvæsken bør det blinke noen gule og røde lamper - mange av dem som bedriver denne syndige og forbudte akativiteten er menn i 40-60-årene, hvor ting kan begynne å skje med prostatakjertelen, eksempelvis kreft eller betennelse. Hvis jeg var kunde og fått en tilbakemelding på vond smak eller lukt av sædvæsken ville jeg ha gått til legen og få sjekket PSA-nivået http://nhi.no/pasienthandboka/sykdommer/mann/psa-prostata-spesifikt-antigen-3057.html , er det for høyt kan det tyde på sykdom.

Til de jentene som tar spruten i munnen, evt svelger - kanskje dere burde tipse kunden om det på en høflig måte hvis dere smaker/lukter noe som dere synes er mistenkelig?

Tror jeg står over det å leke "smakslege". Og mener du seriøst at jeg skal forhøre meg om hva kundene mine har spist til middag før jeg setter igang, slik at jeg kan evaluere smaken og eventuelt sykdomsbildet? 

Vil en ha sex, selskap og morro går en til eskorte, vil en ha en helsesjekk går en til legen. 

Jeg går dessuten ut ifra at jeg har smakt mer sæd enn deg og vet at jeg synes at forskjellige menn gir forskjellig smak. Stort sett smaker det greit, andre smaker ikke fullt så godt. Det er også forskjellig konsistens og forskjellig tekstur, men som sagt, jeg prøver å få svelge det unna før en rekker å smake så mye. Det er ikke akkurat delikatesse heller.

Lenke til kommentar
1 time siden, Frk. Anna skrev:

Tror jeg står over det å leke "smakslege". Og mener du seriøst at jeg skal forhøre meg om hva kundene mine har spist til middag før jeg setter igang, slik at jeg kan evaluere smaken og eventuelt sykdomsbildet? 

 

Uten å lage for mye polemikk rundt dette har jeg en liten kommentar til innlegget ditt over, Frk Anna. Jeg mener nok, på generellt grunnlag, at hvis dere observerer/registerer/lukter/smaker noe hos kunden (som ikke har noe med dårlig hygiene å gjøre) og som man reagerer på (dere jentene ser jo endel hud og kropper, og kjenner en del lukter og smaker gjennom dette yrket) så synes jeg godt at dere, på en høflig og velmenende måte kan gjøre kunden oppmerksom på dette. Det kan være alt fra mistenkelig lite "velduftende" sæd til mystiske føflekker på deler av kroppen hvor kunden neppe har sett seg selv, bak på ryggen, f.eks

Det har ingen ting med å leke "smakslege" å gjøre, og du behøver absolutt ikke spørre hva kundene dine har spist til middag, det holder lenge med litt sunn fornuft, god observasjonsevne og alminnelig gode almennkunnskaper. Hvis en da i tillegg har et ønske om å være litt mer for kundene enn en ren "tømmestasjon", ja, da har man jo kommet langt!

 

Lenke til kommentar
11 timer siden, Gjest skrev:

Uten å lage for mye polemikk rundt dette har jeg en liten kommentar til innlegget ditt over, Frk Anna. Jeg mener nok, på generellt grunnlag, at hvis dere observerer/registerer/lukter/smaker noe hos kunden (som ikke har noe med dårlig hygiene å gjøre) og som man reagerer på (dere jentene ser jo endel hud og kropper, og kjenner en del lukter og smaker gjennom dette yrket) så synes jeg godt at dere, på en høflig og velmenende måte kan gjøre kunden oppmerksom på dette. Det kan være alt fra mistenkelig lite "velduftende" sæd til mystiske føflekker på deler av kroppen hvor kunden neppe har sett seg selv, bak på ryggen, f.eks

Det har ingen ting med å leke "smakslege" å gjøre, og du behøver absolutt ikke spørre hva kundene dine har spist til middag, det holder lenge med litt sunn fornuft, god observasjonsevne og alminnelig gode almennkunnskaper. Hvis en da i tillegg har et ønske om å være litt mer for kundene enn en ren "tømmestasjon", ja, da har man jo kommet langt!

 

Dette gjør jeg faktisk ofte. Har gjort alt fra å klemme ut sorte prikker på ryggen til å bandasjere sår. Hvis det er noe lukt/smak så ville jeg ha sagt at mannen kanskje kunne bestille legetime, men det tror jeg ikke at jeg har opplevd.

Men husk at det ikke er bare-bare å fortelle at sæden smaker dritt; vi vil jo ikke at han skal ut døra og føle seg hakket på/kritisert/dårlig. Det er i beste mening, men husk nå på at ikke alle tar slik informasjon som omsorg. Vi aner jo ikke hvordan den enkelte reagerer på det. Synes det er urimelig å forvente at vi skal foreta helsesjekk; det er ikke den jobben vi får betalt for. Noen kvier seg nok fordi vi får betalt for at folk skal føle seg BRA, og ikke at kunden går ut døren og er engstelig for prostatakreft eller føflekkreft. 

Jeg ville ha nevnt det, men har full respekt og forståelse for de som ikke ønsker å ta opp så ømfintelige temaer. 

Lenke til kommentar

Nyter å svelge,  det er noe eget ved det, føler jeg. Men  gjør det bare på privaten.  Smaker ikke vondt, bare deilig, erotisk syns jeg. Aldri opplevd det har smakt vondt.

Lenke til kommentar

... Jeg har prøvd CIM 1 gang...og ikke svelging...
   Og prøvd  CIF for første gang  på fredag......

 Jeg synes også at dette er noe man skal gjøre når man er litt kjent med partner....
Dét er den følelse av å gi seg helt som er deilig (synes jeg 9_9 ) ....

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...