evennewerHer Skrevet Februar 17 Share Skrevet Februar 17 Hei alle sammen. Jeg har vært i kontakt med en eskorte i dag og har kanskje 'plaget' henne litt for mye med spørsmål om bekreftelse på at det faktisk er hun på bildene, og om hun er i god helse. Jeg mente ikke noe vondt, men likevel begynte hun å fornærme meg. Etter at jeg skrev at jeg beklager og forklarte at jeg sliter litt med å snakke med andre, svarte hun at hun nå sender telefonnummeret mitt til 'alle sammen'. Hva tror dere det betyr? Er jeg i fare nå? 1 2 Siter Lenke til kommentar
ElonKusk Skrevet Februar 17 Share Skrevet Februar 17 (endret) Du havner på den numbuster lista. Det spiller ingen rolle. De få som sjekker den vil avvise deg, men det er bare å kjøpe et kontantkort til 199kr så er det hele løst. Endret Februar 17 av ElonKusk 3 Siter Lenke til kommentar
evennewerHer Skrevet Februar 17 Forfatter Share Skrevet Februar 17 Ok, så jeg trenger ikke å være bekymret for noe da? Merkelig at noen kan bli så fornærmet bare av å bli spurt om verifisering. 2 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Februar 17 Share Skrevet Februar 17 Du sier du sliter med å snakke med andre, kanskje det var noe med hvordan du ordla deg? Eller sendte du mange forespørsler? 3 Siter Lenke til kommentar
evennewerHer Skrevet Februar 17 Forfatter Share Skrevet Februar 17 Ja, jeg sendte mange spørsmål, men jeg var høflig og mente ikke noe vondt. 2 Siter Lenke til kommentar
Otono Skrevet Februar 17 Share Skrevet Februar 17 Akkurat nå, evennewerHer skrev: Ja, jeg sendte mange spørsmål, men jeg var høflig og mente ikke noe vondt. Mulig du fremsto som anklagende og useriøs. Oppsummer alt du lurer på og send det i en eller to meldinger, ikke tving henne til å sende mange meldinger frem og tilbake over flere timer. 4 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Februar 17 Share Skrevet Februar 17 Hun var sikkert opptatt, men du fortsatte å sende meldinger. Det oppleves som irriterende. Mange av disse jentene ønsker korte og presise forespørsler for å minimere chatting. Tom!?? 2 5 Siter Lenke til kommentar
evennewerHer Skrevet Februar 17 Forfatter Share Skrevet Februar 17 Fornuftig, takk! 4 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Februar 17 Share Skrevet Februar 17 (endret) Ser du er ny her @evennewerHer. Alltid hyggelig med nye medlemmer. Vi har en god leveregel her inne; vær snill mot andre så er andre snill mot deg Venter i spenning på din første rapport fra et treff du har hatt med ei eskorte. Det er stort sett det vi holder på med her inne; utveksler erfaringer fra besøk hos gledespiker, som jeg liker å kalle eskortedamene Velkommen til forumet! Endret Februar 17 av Langbein 6 1 Siter Lenke til kommentar
Idioten Skrevet Februar 17 Share Skrevet Februar 17 2 timer siden, evennewerHer skrev: Ja, jeg sendte mange spørsmål, men jeg var høflig og mente ikke noe vondt. Det er aldri en god idé å sende mange spørsmål til en eskorte. Især de du aldri har truffet. Det hjelper lite eller ingenting om du er høflig og ikke mener noe vondt. De blir bombardert av meldinger og de som typisk sender flest meldinger er de useriøse. Du er ikke i fare, men bit deg merke i de gode rådene du har fått i tråden og vær kort og konsis neste gang om du faktisk ønsker et treff. Hvis du vil forsikre deg at du møter jenta på bildene kan du sjekke her på forumet. Her får du svar på det meste. Ikke glem å gjøre slik som @Langbein sier og vær med å utveksle dine erfaringer hos gledespikene, så får du svar på enda mer 7 1 Siter Lenke til kommentar
Tid for Nytelse Skrevet Februar 21 Share Skrevet Februar 21 Som gutta boys her sier, du er ikke i fare. men du skal få noen tips til de neste du kontakter. Ang verifiser verifisering. Hvis det står verifisert på profilen er det under 6 måneder siden eskorte sendte inn bilder med dato til RE, i tillegg til at på 2 av bildene er passet med på bilde, slik at de ser fødselsdatoen og hvilket land hun kommer fra.. 1) presenter deg med kjønn, alder, høyde og vekt. 2) fortell hva du ønsker, ikke si alt.. jeg kan nærmest garantere deg at du ikke ønsker alt.. spesifiser, «vanlig sex» «anal» «bdsm» «rollespill» mm 3) vent på svar.. du får ikke svar raskere om du sender 10 meldinger til.., tvert imot. 4) hvis du fremdeles er usikker på om hun er henne, og du ikke finner informasjon om henne her inne når du søker, spør om hun har Facebook/ Instagram e.l slik at du ser hun er flere steder. Trafficking har ikke det. jeg skjønner at du er usikker, herregud…, jeg har hørt folk treffe på myyye rart.., men husk at du forholder deg bare til den/ de få du kontakter.., vi derimot.. får MANGE!! Henvendelser.. hvis vi skulle tillat å bli intervjuet med «20 spørsmål» fra hver person som tar kontakt.. phew 😮💨 da hadde vi hatt MYE kontorarbeid.., hvem skal betale for den tiden tror du? jeg må selv passe meg.., for i perioder har jeg 10-12! timer chatting mellom hver kunde.. Det er fordi når jeg er hjemme møter jeg Maks 3 kunder per dag, for å ikke vekke mistanke i nærområdet. Ikke fordi mine naboer er mistenksomme og nysgjerrige, men bedre føre var. Men dette gjør at jeg siler.., kraftig.. jeg møter kun kunder jeg føler meg trygg nok på. Men ca 70-80 % av alle henvendelser avviser jeg. kunder som maser, forsvinner først. Jeg er en voksen og travel dame som prøver å balansere en hverdag med denne deilige hobbyen, så mas tar jeg svært dårlig. Poff, der ble du blokkert. Dette er ment som gode råd, ingen kritikk, for jeg forstår deg. Men fra vårt perspektiv, trenger vi ikke møte hvem som helst, så de som peprer meldinger og ringer, avvises for å spare oss for unødvendig pes. 5 6 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg