Gå til innhold

Linda queen

Daskeladden

Anbefalte innlegg

Kunne sagt mye men orker ikke all drit fra de som mener damene som er på veitvet er søppel. De prater uvitende og piss. Er bare missunnelige fordi de ikke har penger til å prøve

• Like 3
Lenke til kommentar
1 time siden, thorm skrev:

Kunne sagt mye men orker ikke all drit fra de som mener damene som er på veitvet er søppel. De prater uvitende og piss. Er bare missunnelige fordi de ikke har penger til å prøve

Send gjerne en pm, ønsker info om henne. Jeg er ikke her for å dømme noen. Hun virker som en flott dame men ønsker ikke å kaste bort pengene om bilden er falske.

Endret av Daskeladden
  • Like 2
Lenke til kommentar
15 minutter siden, Otono skrev:

Hva er hensikten med å ikke oppgi pris? Kan ikke komme på noen grunn.

Trodde en stund det var et triks for å få folk til å ta kontakt, for så å oppgi en ublu pris og håpe at kunden likevel beit på siden de allerede hadde tatt kontakt (sunk cost fallacy). Da var antakelsen at flere hadde unnlatt å ta kontakt hvis de så prisen i forkant. Nå tilsier erfaringen min at de som ikke oppgir pris typisk har helt kurante priser. -Så jeg er er tom for idéer. Det jo medføre mer bortkastet tid når det alltid skal diskuteres pris, som garantert noen er misfornøyd med uansett hva den er.

Kanskje noen har individuell prising eller varierende pris avhengig av etterspørsel? Det gir uansett ikke mening i mitt hode å ikke oppgi noe i annonsen.

8 timer siden, thorm skrev:

Kunne sagt mye

Vi vil gjerne høre!

• Like 5
Lenke til kommentar

Faen eller, tok en for laget. Dama er ekte og bildene er ekte. God gfe og ingen hastverk. Rumpa var stor og fast, puppene greie nok. Kosta 1500 for 30 min men jeg pruta ned prisen til 1000 og var der ca 45 min. Leiligheten deles på, men jeg møtte på ingen. Hun viste meg bilde av de andre damene der og det var modne damer. For de som liker eldre damer og ikke ser etter damer med sprettrumper og glatt hud uten rynker, kan dette trygt anbefales. Hun er en erfaren dame som har visst vært her i flere år. Sparer på noen detaljer pga personvern. 

• Like 3
  • Thanks 7
Lenke til kommentar
På 15.2.2025 den 15.14, Daskeladden skrev:

Faen eller, tok en for laget. Dama er ekte og bildene er ekte. God gfe og ingen hastverk. Rumpa var stor og fast, puppene greie nok. Kosta 1500 for 30 min men jeg pruta ned prisen til 1000 og var der ca 45 min. Leiligheten deles på, men jeg møtte på ingen. Hun viste meg bilde av de andre damene der og det var modne damer. For de som liker eldre damer og ikke ser etter damer med sprettrumper og glatt hud uten rynker, kan dette trygt anbefales. Hun er en erfaren dame som har visst vært her i flere år. Sparer på noen detaljer pga personvern. 

Leiligheten på Veitvet disponeres av 5-6 jenter forholdsvis permanent. De rullerer på å bruke den og er ofte 2 og 2 der. Hender ofte at det er andre innom som er på Oslotur. Fått inntrykk av at de fleste er av russisk opprinnelse men jeg har truffet ei spansk der også. Damene som frekventerer der er av de erfarne aldersmessig men noen ganger dropper det innom noen der av yngre årgang. Helt ok leilighet med helt ok beliggenhet. Kan være kjelkete å lete opp p plass i området på ettermiddag/kveld men det er kun få minutter å gå fra buss/tbane.

Linda var ei hyggelig dame. Hun er nok noen år eldre enn i annonsen, tipper 47-48, men hun holder seg godt. Gikk greit å kommunisere på engelsk. Bildene i annonsen stemmer greit. Litt mer chubby enn på noen av bildene men på en sexy måte. Litt bred i stussen, hoftene og pupper som nærmer seg 50 år uten for mye heng. Skal du en dame med faste fine former, sprettrumpe og tennisballpupper så er hun ikke for dere. Derimot tar hun igjen mye på erfaring. Bildene med bølger i håret er nok noen år gamle. Mener selv at bildet nr 16 er veldig representativt. Tjenestemessig leverte hun til en god ståkarakter for meg. Noe av det vi gjorde ga hun veldig inntrykk av at hun likte og da ble hun naturlig våt. Engasjert hele veien og vi byttet på å ta initiativ/føringen. 1 time ble 1 time og ikke 35 min som hos andre. 2 fine runder med massasje i mellom. Prisnivået ligger på det normale

• Like 1
  • Thanks 5
Lenke til kommentar