Benny Skrevet Februar 12 Share Skrevet Februar 12 Er det noen som vet om det er noe ekstra god massasje på Stjørdal? 2 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Februar 12 Share Skrevet Februar 12 (endret) @Benny, har du googlet eller tatt kontakt med noen på facebook f.eks.? Endret Februar 12 av nelson2 2 Siter Lenke til kommentar
Benny Skrevet Februar 12 Forfatter Share Skrevet Februar 12 @nelson2er det ekstra service å få der? 2 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Februar 12 Share Skrevet Februar 12 18 minutter siden, Benny skrev: @nelson2er det ekstra service å få der? Jeg mener bare at man må begynne en plass, ta deg en tur innom selv, sjekke forholdene. Google, det er flere plasser, men Stjørdal er et "lite" sted, kanskje ikke alt man vil dele på et åpent forum. På noen thaisteder kommer spørsmålet etter at de har blitt kjent med deg, sånn sett er det ikke alt som deles om du tar en ringerunde. 3 Siter Lenke til kommentar
Benny Skrevet Februar 12 Forfatter Share Skrevet Februar 12 8 minutter siden, nelson2 skrev: Jeg mener bare at man må begynne en plass, ta deg en tur innom selv, sjekke forholdene. Google, det er flere plasser, men Stjørdal er et "lite" sted, kanskje ikke alt man vil dele på et åpent forum. På noen thaisteder kommer spørsmålet etter at de har blitt kjent med deg, sånn sett er det ikke alt som deles om du tar en ringerunde. Takker for velment innspill, men ettersom jeg er her på jobb så er jeg ute etter tips på allerede bekreftete steder😊 3 Siter Lenke til kommentar
Mrdick Skrevet Februar 13 Share Skrevet Februar 13 Var innom salongen ved Shell, Nydelig snelle som betjente og eide stedet. Ble ikke tid til å bestille noe time. 3 Siter Lenke til kommentar
Benny Skrevet Februar 13 Forfatter Share Skrevet Februar 13 (endret) 6 timer siden, Mrdick skrev: Var innom salongen ved Shell, Nydelig snelle som betjente og eide stedet. Ble ikke tid til å bestille noe time. Du får legge inn en oppdatering i tråden etter at du har testet det ut 👍 Endret Februar 13 av Benny 2 Siter Lenke til kommentar
kattronder Skrevet Februar 16 Share Skrevet Februar 16 Googlet og fant siden hennes Hun ser snerten ut ja Men, ser ut som hun er 100% seriøs, men vet aldri 2 Siter Lenke til kommentar
Benny Skrevet Mars 2 Forfatter Share Skrevet Mars 2 Noe nytt her? Noen må da ha noe erfaring fra Stjørdal, enten gode eller dårlig, faste eller reisende🙂 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Mars 2 Share Skrevet Mars 2 (endret) 30 minutter siden, Benny skrev: Noe nytt her? Noen må da ha noe erfaring fra Stjørdal, enten gode eller dårlig, faste eller reisende🙂 Jeg foreslår at du velger deg et sted å prøve ut neste gang du er på jobb der. Så legger du en rapport her inne. God eller dårlig. Kanskje det vil generere flere tilbakemelder om Stjørdal. Nå er det du som ligger først i sykkelfeltet og må ta litt vind og dra litt. Du kan ikke alltid ligge i feltet og vente på at andre gjør jobben for deg. Ha en fin søndag Endret Mars 2 av SolanGundersen 5 1 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg