Gå til innhold

Massasje på Stjørdal

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, Benny skrev:

@nelson2er det ekstra service å få der?

Jeg mener bare at man må begynne en plass, ta deg en tur innom selv, sjekke forholdene. Google, det er flere plasser, men Stjørdal er et "lite" sted, kanskje ikke alt man vil dele på et åpent forum.  På noen thaisteder kommer spørsmålet etter at de har blitt kjent med deg, sånn sett er det ikke alt som deles om du tar en ringerunde.

• Like 3
Lenke til kommentar
8 minutter siden, nelson2 skrev:

Jeg mener bare at man må begynne en plass, ta deg en tur innom selv, sjekke forholdene. Google, det er flere plasser, men Stjørdal er et "lite" sted, kanskje ikke alt man vil dele på et åpent forum.  På noen thaisteder kommer spørsmålet etter at de har blitt kjent med deg, sånn sett er det ikke alt som deles om du tar en ringerunde.

Takker for velment innspill, men ettersom jeg er her på jobb så er jeg ute etter tips på allerede bekreftete steder😊

• Like 3
Lenke til kommentar
6 timer siden, Mrdick skrev:

Var innom salongen ved Shell, Nydelig snelle som betjente og eide stedet. Ble ikke tid til å bestille noe time.

Du får legge inn en oppdatering i tråden etter at du har testet det ut 👍

Endret av Benny
  • Like 2
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Noe nytt her? Noen må da ha noe erfaring fra Stjørdal, enten gode eller dårlig, faste eller reisende🙂 

Lenke til kommentar
30 minutter siden, Benny skrev:

Noe nytt her? Noen må da ha noe erfaring fra Stjørdal, enten gode eller dårlig, faste eller reisende🙂 

Jeg foreslår at du velger deg et sted å prøve ut neste gang du er på jobb der.

Så legger du en rapport her inne. God eller dårlig.

Kanskje det vil generere flere tilbakemelder om Stjørdal.

Nå er det du som ligger først i sykkelfeltet og må ta litt vind og dra litt. Du kan ikke alltid ligge i feltet og vente på at andre gjør jobben for deg.

Ha en fin søndag :-) 

Endret av SolanGundersen
  • Like 5
  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar