TomX Skrevet Februar 12 Share Skrevet Februar 12 Hvis det finnes norske kjendiser som tilbyr massasje. Veit noen om noen som kan være vært og kontakte ? Siter Lenke til kommentar
Dirty Harry Skrevet Februar 12 Share Skrevet Februar 12 Jonas Gahr Støre lar seg jo rævkjøre av hele EU, så han er kanskje en het kandidat 1 5 Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet Februar 12 Share Skrevet Februar 12 2 timer siden, Dirty Harry skrev: Jonas Gahr Støre lar seg jo rævkjøre av hele EU, så han er kanskje en het kandidat TomX kan vel ikke tilby Støre jobb som leder av Europarådet? No money no honey. 1 Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet Februar 12 Forfatter Share Skrevet Februar 12 3 timer siden, Dirty Harry skrev: Jonas Gahr Støre lar seg jo rævkjøre av hele EU, så han er kanskje en het kandidat Nå et det ung 18+ jenter jeg tenker på da Siter Lenke til kommentar
oaskb Skrevet Februar 12 Share Skrevet Februar 12 Har du prøvd å kontakte Mia Landsem? Du får nok henne med på litt 🥰 Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet Februar 12 Forfatter Share Skrevet Februar 12 52 minutter siden, oaskb skrev: Har du prøvd å kontakte Mia Landsem? Du får nok henne med på litt 🥰 Hu burer meg inne 🥶👮🏻♀️ hu er jo sånn cyber sikkerhet kødder ikke meg sånne jenter dessverre Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg