SolanGundersen Skrevet Februar 11 Share Skrevet Februar 11 Dessverre Han skriver nok alt for kort til at det er meg 5 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Februar 11 Share Skrevet Februar 11 Er nok ganske sikkert en russisk hallik. Fant bildet av han på en russisk nettside: https://dzen.ru/a/XpOnKBi8IweEDGNx Språket er for dårlig til at det kan være skrevet av en nordmann 3 2 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Februar 11 Share Skrevet Februar 11 Gratulere så mye, @jegern MED OPPRYKK 1 2 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Februar 11 Share Skrevet Februar 11 6 minutter siden, SolanGundersen skrev: Gratulere så mye, @jegern MED OPPRYKK All hail to our new Grand Master! 2 2 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Februar 11 Share Skrevet Februar 11 6 minutter siden, SolanGundersen skrev: Gratulere så mye, @jegern MED OPPRYKK Tusen takk! La merke til at jeg mistet den fine gullkronen til fordel for en platina en, men helt ok 2 3 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Februar 11 Share Skrevet Februar 11 Takk for deres bidrag, mine er mye svada for tiden, jeg må få gjort noe med det! (flere besøk) 2 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Februar 11 Share Skrevet Februar 11 @jegern, gratulerer så mye som Grand Master! Fullt fortjent! 😀 2 2 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Februar 11 Share Skrevet Februar 11 Akkurat nå, Langbein skrev: @jegern, gratulerer så mye som Grand Master! Fullt fortjent! 😀 Takk, det er hyggelig å være her på forumet med dere! Da blir det en del skriverier opp gjennom. 3 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Februar 11 Share Skrevet Februar 11 (endret) 5 minutter siden, jegern skrev: Takk, det er hyggelig å være her på forumet med dere! Da blir det en del skriverier opp gjennom. Hyggelig å være her med deg også! Nå må du bare huske på at det forplikter å ha oppnådd den høyeste graden Grand Master, ingen hvil på laurbærene! Fortsett i samme stil du, så opprettholder vi et fortsatt flott forum! Endret Februar 11 av Langbein 1 2 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Februar 11 Share Skrevet Februar 11 23 minutter siden, Chen skrev: All hail to our new Grand Master! Takk Chen! Veldig bra innlegg du har her inne. Liker det nye profilbildet ditt, nå er vi begge grandmastere, hehe. 2 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Februar 11 Share Skrevet Februar 11 og @Langbein er på oppløpssiden Heia, heia! 3 1 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Februar 11 Share Skrevet Februar 11 37 minutter siden, jegern skrev: Takk Chen! Veldig bra innlegg du har her inne. Liker det nye profilbildet ditt, nå er vi begge grandmastere, hehe. Jeg ble inspirert og misunnelig samtidig 😇 2 3 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Februar 11 Share Skrevet Februar 11 Akkurat nå, Chen skrev: Jeg ble inspirert og misunnelig samtidig 😇 Her på forumet er det ikke rom for å være misunnelig, kun hardt arbeid (innlegg) som gjelder! 1 1 1 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Februar 11 Share Skrevet Februar 11 2 minutter siden, Langbein skrev: Her på forumet er det ikke rom for å være misunnelig, kun hardt arbeid (innlegg) som gjelder! Yes, Sir! Planlegger neste treff slik at jeg har noe vettug å skrive her. 🫡 1 3 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Februar 11 Share Skrevet Februar 11 (endret) 5 minutter siden, Langbein skrev: Her på forumet er det ikke rom for å være misunnelig, kun hardt arbeid (innlegg) som gjelder! En liten funfact @SolanGundersen. Du har 1,1 K innlegg, mens jeg har 1,2 K. Og likevel er du GM, mens jeg fortsatt 'kun" er Veteran. Og likevel er jeg ikke misunnelig, det bare høres sånn ut 😀 Endret Februar 11 av Langbein 3 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Februar 11 Share Skrevet Februar 11 Akkurat nå, Chen skrev: Yes, Sir! Planlegger neste treff slik at jeg har noe vettug å skrive her. 🫡 Det gir deg 5 poeng for hvert innlegg du skriver. 1 poeng for hver like, thanks du gir 2 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Februar 11 Share Skrevet Februar 11 (endret) 3 minutter siden, Langbein skrev: En liten funfact @SolanGundersen. Du har 1,1 K innlegg, mens jeg har 1,2 K. Og likevel er du GM, mens jeg fortsatt 'kun" er veteran. Og likevel er jeg ikke misunnelig, det bare høres sånn ut 😀 Det må være kvaliteten i innlegget som trekker opp Og jeg har nok vært litt rausere med å takke for andres innlegg... Endret Februar 11 av SolanGundersen 3 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Februar 11 Share Skrevet Februar 11 Akkurat nå, SolanGundersen skrev: Det må være kvaliteten i innlegget som trekker opp Helt klart! 😀 2 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Februar 11 Share Skrevet Februar 11 1 minutt siden, Langbein skrev: Helt klart! 😀 Du kan da ikke ha lenge igjen du heller? Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Februar 11 Share Skrevet Februar 11 (endret) 6 minutter siden, SolanGundersen skrev: Du kan da ikke ha lenge igjen du heller? Jeg vet ikke, tror det ikke er så lenge igjen nei. Jeg er nå Veteran (13/14). Får begynne å like alle innlegg jeg også 😀 Endret Februar 11 av Langbein 3 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Februar 11 Share Skrevet Februar 11 4 minutter siden, Langbein skrev: Jeg vet ikke, tror det ikke er så lenge igjen nei. Jeg er nå Veteran (13/14). Får begynne å like alle innlegg jeg også 😀 Det hjelper å ha slike lange utvekslinger som vi har her nå også 4 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Februar 11 Share Skrevet Februar 11 6 minutter siden, SolanGundersen skrev: Det hjelper å ha slike lange utvekslinger som vi har her nå også I borgermestern sin tråd, ironisk nok 5 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Februar 11 Share Skrevet Februar 11 Jeg har blokkert ham, så jeg vet ikke en gang hvor langt unna vi er fra opprinnelig tema. 😁 7 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Februar 11 Share Skrevet Februar 11 5 minutter siden, Chen skrev: Jeg har blokkert ham, så jeg vet ikke en gang hvor langt unna vi er fra opprinnelig tema. 😁 Milevis unna! 😀 6 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg