Gå til innhold

Funksjonshemmet og fanget i fantasier

TomX

Anbefalte innlegg

Og være Funksjonshemmet og ha sex 😪fantasier kan virke som at jeg er litt rar og syk i hodet. Og spesielt har en autisme er det ofte en interesse som er trygt og jeg burde sikkert hatt andre interesser også en bare et spor 

Lenke til kommentar
1 time siden, TomX skrev:

Og være Funksjonshemmet og ha sex 😪fantasier kan virke som at jeg er litt rar og syk i hodet. Og spesielt har en autisme er det ofte en interesse som er trygt og jeg burde sikkert hatt andre interesser også en bare et spor 

Alle har sex-fantasier :) Men ikke la det bli en besettelse

• Like 2
Lenke til kommentar
19 timer siden, jegern skrev:

Aj aj @jegern. Nå har jeg blokkert Lilletom. Men fordi du har sitert han, så kan jeg lese hans innlegg. Men det går bra! :)

• Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Langbein skrev:

Aj aj @jegern. Nå har jeg blokkert Lilletom. Men fordi du har sitert han, så kan jeg lese hans innlegg. Men det går bra! :)

Ja, jeg syns vi må hjelpe @TomX ut av tannlegesex besettelsen og få ham på rett spor, her er jeg den overbærende :)

• Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Jeg synes også synd på Tom, men samtidig irriterer han vettet av meg noen ganger. 

Men nå fortalte han at han i tillegg til å være autistisk, er også funksjonshemmet. Det gjøre jo ting vanskeligere ja. Jeg venter spent på hvordan @jegern skal hjelpe. 😄

Lykke til. 

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 7.2.2025 den 23.48, jegern skrev:

Jeg skjønner jo at det kan virke skremmende rart eller litt som at jeg ikke er naglet riktig men trodde det var en mulighet men skjønte at det var dumt 

• Like 2
Lenke til kommentar

Det er mye rart å finne på dating og sex sider. Den gang jeg selv "støvsugde" alle mulige slike sider så kom jeg over russiske sider der menn søkte etter bein amputerte damer. Fant ut at det var 3 hensikter. Når Russland ikke hadde noe NAV så ble dette billige fitter. Når beina, da helst begge to var vekk, da kunne hun ikke stikke av om det ble litt tøffe forhold. Når han gikk på jobben, rullestolen og protesen var vekk så kom hun ingen vei. Ideal kvinnen for en sjalu mann.  Vi menn er i realiteten noen råtne jævler noen av oss.

• Like 2
Lenke til kommentar
11 timer siden, Langbein skrev:

Jeg har stor tro på @jegern sine evner til å få Lilletom på rett kjøl.

Ja, for vi vet jo alle hvor lett det er å bli kvitt besettelser ;-) 

Prøver hver helg jeg,

å bli kvitt noen av mine :-) 

• Haha 2
Lenke til kommentar