Gå til innhold

Noen som har erfaring med Kristinespain

73mod

Anbefalte innlegg

Får ikke brukt brystene så mye. Du kan finne noe bedre for penga. Hun misliker kyssing, er nå mitt inntrykk. Kan være artig å prate med. Mulig hun har ryggplager (enda).

Ville ikke anbefalt med mindre hun er akkurat den blonde milfen du drømmer om. Selv da finnes det bedre, om du ser bort fra pris.

Prisen sier nok om tjenesten og innstillingen hennes. 

• Like 2
Lenke til kommentar
På 8.2.2025 den 3.44, Harry Hole skrev:

Tipper det er russer som har bodd i Spania en del år (20)

Ja dette kan jeg bekrefte. Har en voksen datter i Spania og er der da hun ikke er i Oslo slik jeg har skjønt det. Jeg møtte henne på happn for et par år siden og har pult henne ‘gratis’ (kostet en bedre middag på byen så sånn sirka same same som å bare betale med en gang😅)

Oppegående men litt humørsyk kanskje. Sprutet ned sengen min totalt💦💦😉

• Like 2
Lenke til kommentar

Jeg møtte henne for et års tid siden, i et svakt øyeblikk, og for min del så var dette fjorårets desidert dårligste treff, og det med god margin. Følelsen av russerdame på 60+ med "sommerjobb" på Spanias solkyst de siste 40 årene var påtrengende. Det er godt folk har forskjellig smak og jeg registrerer at andre her tydeligvis har kommet ut døren hennes med en god opplevelse, men for meg var det virkelig milevis unna. 

• Like 3
Lenke til kommentar

Hyggelig dame, liker å snakke. 
men vil ikke bli tatt på så mye og klager at hun er for trangt og det er vondt med knulling. 
er bedre alternativer 

• Like 2
Lenke til kommentar