Gå til innhold

Alexa


tiptop1

Anbefalte innlegg

Jeg er også veldig skeptisk til disse 23+ og 21+ nummerne, - du kommer til et "sentralbord" som registrerer avtalen din, og mange av jentene bruker en buffer siden de ikke kan engelsk.

Jeg har bommet to ganger, første gangen var det en fremmed dame som åpnet døra og skyldte på en eller annen misforståelse men at hun var minst like god, jeg snudde i døra mest av prinsipp. Den andre gangen traff jeg en jente som var finere enn hun som var på profilbildet men vi kunne ikke snakke sammen. Hun brukte et oversettingsprogram på telefonen sin, og det ble litt for mekanisk for meg som liker en "hyggelig setting" med litt hyggeprat.

Men Alexa har jeg sett på før og hun har en troverdig anmeldelse. Hun har vært her før og kalte seg noe annet, men det går som nevnt ikke an å kommunisere med henne verbalt hvis det er et ønske.

Lenke til kommentar

Kompisen min sier du må være forberedt på å snu i døren til disse damene dersom du ikke liker det du ser. '-damene skal visstnok være notoriske til å "låne bort" kunder til venninna dersom hun tilfeldigvis er opptatt for øyeblikket. Eller hun ikke er i landet for tiden.... Han er slett ikke sikker på om det er alexa som er her nå. Derimot mener han at Evelyn, Inga, Elise og Polina er her for tiden og at bildene er representative.

Lenke til kommentar
Kompisen min sier du må være forberedt på å snu i døren til disse damene dersom du ikke liker det du ser. '-damene skal visstnok være notoriske til å "låne bort" kunder til venninna dersom hun tilfeldigvis er opptatt for øyeblikket. Eller hun ikke er i landet for tiden.... Han er slett ikke sikker på om det er alexa som er her nå. Derimot mener han at Evelyn, Inga, Elise og Polina er her for tiden og at bildene er representative.

Elise så bra ut.. Noen erfaringer? Og bor de alle i samme leilighet?

Lenke til kommentar

Elise så bra ut.. Noen erfaringer? Og bor de alle i samme leilighet?

Evelyn og Inga bor sammen på vestkanten og sies tilsamen å være "vill, vakker og våt". Evelyn ivaretar "vakker", men er ellers litt kjedelig og har smal meny.

Inga er visstnok en heftig erfaring og beskrives som "vill og våt".

Alle bildene av dem er representative.

De to siste har kompisen min ikke førstehåndskjennskap til. (De bor i en bydel som er no-go for han.)

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...