Hans Majestet Skrevet Februar 7 Share Skrevet Februar 7 Hei Mange sexarbeidere ønsker/krever at du kjøper en eller annen form for betalingskort, noe man kan kjøpe på 7 eleven, Narvesen, Mix eller på nettet. Er dette scam, burde jeg holde meg unna, eller er dette normalt. Forstår jo argument om redsel for å oppbevare mye penger og redsel for å bli ranet. Har faktisk måtte trøste ei jente som nettopp hadde blitt ranet og var ganske uttafor. Hans majestet 2 1 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet Februar 7 Share Skrevet Februar 7 (endret) Spør de etter Apple, xbox eller Spotify kort er det scam. Spør de om kort og kode før første møte er det scam. Det er lett å finne ut. Gå i butikken å ta bilde av at du holder kortet de vil ha. De kommer til å be om koden til kortet før de gir deg adressen sin eller slipper deg inn. Gir du bort koden til et kort du har kjøpt så er pengene tapt... Å kjøpe kort er unødvendig risiko for deg selv, du risikerer å sitte igjen med et kort du ikke vil ha... Endret Februar 7 av Tukleren 4 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Februar 7 Share Skrevet Februar 7 De seriøse som ikke ønsker kontanter går for løsninger som du kan betale elektronisk på stedet, typ Revoult. Alt annet av gavekort og betalingskort ville jeg holdt meg unna. 2 2 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Februar 7 Share Skrevet Februar 7 8 timer siden, Hans Majestet skrev: Hei Mange sexarbeidere ønsker/krever at du kjøper en eller annen form for betalingskort, noe man kan kjøpe på 7 eleven, Narvesen, Mix eller på nettet. Er dette scam, burde jeg holde meg unna, eller er dette normalt. Forstår jo argument om redsel for å oppbevare mye penger og redsel for å bli ranet. Har faktisk måtte trøste ei jente som nettopp hadde blitt ranet og var ganske uttafor. Hans majestet Ingen sexarbeidere jeg har hatt kontakt med har spurt om dette, dette er scamannonser 4 Siter Lenke til kommentar
Amir30 Skrevet Februar 17 Share Skrevet Februar 17 På 7.2.2025 den 14.43, Tukleren skrev: Spør de etter Apple, xbox eller Spotify kort er det scam. Spør de om kort og kode før første møte er det scam. Det er lett å finne ut. Gå i butikken å ta bilde av at du holder kortet de vil ha. De kommer til å be om koden til kortet før de gir deg adressen sin eller slipper deg inn. Gir du bort koden til et kort du har kjøpt så er pengene tapt... Å kjøpe kort er unødvendig risiko for deg selv, du risikerer å sitte igjen med et kort du ikke vil ha... revoult eller krypto er bedst!!! Send mig PM och jig fortæller dig hvilke piger der bruger revolut pä ferje i Dubai och tiden er ikkje den samme Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Februar 17 Share Skrevet Februar 17 Så hærlig at jeg ikke kan lese hva du skriver, @Amir30. Du er på min eksklusive ignoreringsliste. 😅 1 4 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Februar 17 Share Skrevet Februar 17 Han skrev at han er veldig lei seg for å ha vært så barnslig 😁 Neida, jeg har også blokkert ham. 😝 5 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg