Gå til innhold

Scam eller helt innafor/normalt

Hans Majestet

Anbefalte innlegg

Hei

Mange sexarbeidere ønsker/krever at du kjøper en eller annen form for betalingskort, noe man kan kjøpe på 7 eleven, Narvesen, Mix eller på nettet. Er dette scam, burde jeg holde meg unna, eller er dette normalt. Forstår jo argument om redsel for å oppbevare mye penger og redsel for å bli ranet. Har faktisk måtte trøste ei jente som nettopp hadde blitt ranet og var ganske uttafor.

Hans majestet

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Spør de etter Apple, xbox eller Spotify kort er det scam.

Spør de om kort og kode før første møte er det scam.

Det er lett å finne ut. Gå i butikken å ta bilde av at du holder kortet de vil ha. De kommer til å be om koden til kortet før de gir deg adressen sin eller slipper deg inn. Gir du bort koden til et kort du har kjøpt så er pengene tapt...

Å kjøpe kort er unødvendig risiko for deg selv, du risikerer å sitte igjen med et kort du ikke vil ha...

Endret av Tukleren
  • Like 4
Lenke til kommentar

De seriøse som ikke ønsker kontanter går for løsninger som du kan betale elektronisk på stedet, typ Revoult. Alt annet av gavekort og betalingskort ville jeg holdt meg unna.

• Like 2
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
8 timer siden, Hans Majestet skrev:

Hei

Mange sexarbeidere ønsker/krever at du kjøper en eller annen form for betalingskort, noe man kan kjøpe på 7 eleven, Narvesen, Mix eller på nettet. Er dette scam, burde jeg holde meg unna, eller er dette normalt. Forstår jo argument om redsel for å oppbevare mye penger og redsel for å bli ranet. Har faktisk måtte trøste ei jente som nettopp hadde blitt ranet og var ganske uttafor.

Hans majestet

Ingen sexarbeidere jeg har hatt kontakt med har spurt om dette, dette er scamannonser

• Like 4
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
På 7.2.2025 den 14.43, Tukleren skrev:

Spør de etter Apple, xbox eller Spotify kort er det scam.

Spør de om kort og kode før første møte er det scam.

Det er lett å finne ut. Gå i butikken å ta bilde av at du holder kortet de vil ha. De kommer til å be om koden til kortet før de gir deg adressen sin eller slipper deg inn. Gir du bort koden til et kort du har kjøpt så er pengene tapt...

Å kjøpe kort er unødvendig risiko for deg selv, du risikerer å sitte igjen med et kort du ikke vil ha...

revoult eller krypto er bedst!!!

Send mig PM och jig fortæller dig hvilke piger der bruger revolut

pä ferje i Dubai och tiden er ikkje den samme

Lenke til kommentar