Langbein Skrevet Onsdag klokken 17:36 Share Skrevet Onsdag klokken 17:36 1 time siden, Blyanten skrev: Er man menneskelig mot mennesker kommer man alltid langt, også i en bransje som er preget av kynisme. Godt sagt! 4 Siter Lenke til kommentar
AhriFoxPrincess Skrevet Onsdag klokken 18:21 Share Skrevet Onsdag klokken 18:21 45 minutter siden, Langbein skrev: Godt sagt! Helt enig! Siter Lenke til kommentar
Amir30 Skrevet Onsdag klokken 18:24 Share Skrevet Onsdag klokken 18:24 (endret) 16 minutter siden, AhriFoxPrincess skrev: Helt enig! Hurtig!!!!!### Endret Onsdag klokken 18:41 av Amir30 Siter Lenke til kommentar
Jan Moen Skrevet 21 timer siden Share Skrevet 21 timer siden 15 timer siden, Blyanten skrev: Interessant diskusjon. Jeg forstår ingenting av dette med pruting. Så lenge det er samsvar mellom pris og kvalitet, er det vel her som i resten av verden: Man får det man betaler for. Og så vet vi jo at det er mulig å betale dyrt for dårlige tjenester, men det gjelder overalt. Jeg kjøper ikke sex utover erotisk massasje, derfor er jeg ikke i stand til å sette meg inn i alle sider av denne diskusjonen. Men det er vanskelig å mene at det ikke skal være prisforskjell mellom en kjip avrivning i en thaisjappe der det jukses på tiden og kompetansen er lav, og en kompetent helkroppsmassasje med kyndig B2B utført i pene omgivelse av en europeisk massøse som er både dannet og utdannet. Det første vil jeg gjerne ha betaling for å lide meg gjennom, det siste betaler jeg gjerne ekstra for. Jeg vet at det er mye skuespill. Selvsagt er ikke enhver tilbyder kjempeglad for å møte akkurat meg, akkurat denne formiddagen. Jeg vet også at hennes tilgjorte stønn (á la Angels-Beata) i øret mitt ikke betyr at hun er tent, men at hun tenker at de vil spice opp min ferd mot klimaks nummer to. Noen ganger har hun rett. Det er et skuespill, men er hun flink får hun meg til å sveve. De 500-kroners stundene med oljeklining og en hektisk runk bak "Open"-skiltet not so much. Jeg har til og med opplevd å få et glimt av mennesket bak og snakket om alt mulig rart, noe man neppe får gjort hvis man starter med å prute. Jeg tipper flere her inne kjenner seg igjen i det. Jeg pleier å si til dette med "assisted shower" at for det første er det trange dusjkabinettet ingen erotisk arena det er noen vits i å presse seg inn i sammen, og for det andre er det ikke bra for huden hennes å utsette seg for det vannet og den billige dusjsåpen flere ganger om dagen. Det er rart hvordan man kan få takknemlige blikk av å si noe sånt. Massasjen etterpå blir sjelden noe mer spicy, men jeg har opplevd det også. Sist gang i vinter, der jeg fikk det hun kalte "King package" uten påslag. Er man menneskelig mot mennesker kommer man alltid langt, også i en bransje som er preget av kynisme. Det finnes grenser hvor my en kunde kan ofre av penger på dette. Jeg ble for noen dager siden tilbudt knulling med gummi for 3000 kroner. Svaret ble NEI takk. At en kunde som betaler 1500 er en dårligere kunde enn den som blar opp 3000 den aksepterer jeg ikke. Det er vel heller at den som blar opp 3000 forlanger en mye høyere standard på det vedkommende får. Den kunden vil nok også forlange utvidete tjenester. Hos meg er smertegrensen massasje prisen + 2000 for full pakke og da uten kondom. Gir du 3000 så ødelegger du for alle som ikke kan bla opp 3000. Du får nok ei stjerne i boka hos det kvinnemenneske om tenker slik -Tenk at han torsken der ga meg 3000 - . Uansett pris stor eller liten så behandle damen med respekt og sier hun nei - så aksepter det. Vis uansett at du setter stor pris på hennes tjenester enten du får det ene eller andre, selv om du ønsker mer. Hun vil huske deg for fremtiden og da kan forholdet bli anderledes. 2 1 Siter Lenke til kommentar
John Galt Skrevet 18 timer siden Share Skrevet 18 timer siden (endret) John Galt forhandler aldri på timespris.* Helt OK at gledespiker definerer sin egen verdi. Da forventes det tjenesten er deretter. For John Galt er dette ikke bare en transaksjon, men en kunst, en reise. I et tradisjonelt forhold må man navigere forpliktelser, kompromisser og hverdagslivets gråvær. Med gledespiker, derimot, er håpet at hver stund blir en eksplosjon av ren tilstedeværelse. John Galt får smake på det eksotiske, utforske det uventede, uten å bære vekten av morgendagens krav. Det er frihet i sin reneste form – en lidenskap uten lenker, et eventyr uten ende. Gledespiker ❤️ * Unntak ved avtaler som går over mer tid en timen eller andre spesielle forhold. Endret 18 timer siden av John Galt 1 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet 18 timer siden Share Skrevet 18 timer siden 5 minutter siden, John Galt skrev: Det er frihet i sin reneste form Betaler for vissheten om at man kan dra på seg buksa etterpå, og forlate uten noen flere forpliktelser. 4 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg