Gå til innhold

Prisøkning

ElonKusk

Anbefalte innlegg

21 timer siden, JoeRoganJosh skrev:

Helt enig med @Tid for Nytelse.

Med lavere pris får jentene oftere dårligere kunder, som oppfører seg kjipt og er mer masete uten forståelse eller sympati.
Når jeg kjøper ei dame så er jeg opptatt av at hun lever et bra liv og er fair trade.
Damer til 1500kr er oftere offer for menneske handel.

Mvh Joe Rogan Josh.

Det er dessverre sant at lavere priser = dårligere kunder. Snakker generell oppførsel og høflighet, punktlighet, pruting, mas om tjenester man ikke tilbyr, mas om ubeskyttet samleie, møter ikke opp til avtaler, det hele. Så mange ting. Det er ikke rart de billigste eskortene ofte er slitne og i dårlig humør. Jeg fikk nylig melding av en utenlandsk eskorte som hadde hatt en kunde som stjal hele betalingen etter besøket. Det er bare grusomt hvilket søppel du ofte må håndtere og sile ut når du tar 1500-2500 i timen. 

Av erfaring: Ber du om 2500 i timen, vil svært mange prøve å presse prisen ned til 2000. Øker du til 3000, er det færre som tør å prøve seg. Det er vesentlig forskjell hva slags klientell man får bare ved å øke med 500-1000 kr.

(Et eksempel: en forumbruker som postet om et eskortebesøk der han prutet fra 1500 og ned til 1000)

Endret av Otono
  • Like 4
Lenke til kommentar

Mulig det er forskjell på kunder som betaler 1500 og de som betaler 3000, men jeg tviler sterkt på at kvinnesynet bedrer seg i takt med økte priser videre oppover skalaen. 
og kvalitet følger ikke bestandig pris dessverre, hadde vært mye enklere da. 

• Thanks 1
Lenke til kommentar
23 minutter siden, Påsan skrev:

Mulig det er forskjell på kunder som betaler 1500 og de som betaler 3000, men jeg tviler sterkt på at kvinnesynet bedrer seg i takt med økte priser videre oppover skalaen. 
og kvalitet følger ikke bestandig pris dessverre, hadde vært mye enklere da. 

Kvinnesynet forbedrer seg nok ikke, men oppførselen utad er svært annerledes. Jeg vet ikke hva det er, gjerne kom med innspill for jeg er selv nysgjerrig, det kan være så enkelt som at de bare har mindre respekt for "billige". Eller at det er lettere å være respektløs mot eskorter de føler er desperate og må ta de imot uansett oppførsel.

Et lite eksempel... da jeg tok 2500/t, var det som regel "Jeg skal bli fast kunde" og "Jeg vil besøke deg da og da". Nå, med langt høyere pris, er det "Får jeg besøke deg igjen?" og "Når passer det deg?"

...Det kan være at mange menn bare respekterer kvinner/eskorter når de må.

Endret av Otono
  • Like 3
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Otono skrev:

Kvinnesynet forbedrer seg nok ikke, men oppførselen utad er svært annerledes. Jeg vet ikke hva det er, gjerne kom med innspill for jeg er selv nysgjerrig, det kan være så enkelt som at de bare har mindre respekt for "billige". Eller at det er lettere å være respektløs mot eskorter de føler er desperate og må ta de imot uansett oppførsel.

Et lite eksempel... da jeg tok 2500/t, var det som regel "Jeg skal bli fast kunde" og "Jeg vil besøke deg da og da". Nå, med langt høyere pris, er det "Får jeg besøke deg igjen?" og "Når passer det deg?"

...Det kan være at mange menn bare respekterer kvinner/eskorter når de må.

Yep. Men jeg er av synet der ''Treat others the way you want to be treated'' Så jeg prøver alltid å være vennlig og hyggelig til alle.

• Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Det er nok kanskje tjenesten GE vi treffer i denne diskusjonen, og der er jeg enig i at den ofte blir bedre med prisen. Opplever også at hvis du som kunde kler deg godt, er ren med en normal oppførsel så kommer man langt. Det er dessverre slik at de som har en nedlatende holdning til disse jentene ofte finnes over alt, og ødelegger for oss som ikke er slik. Jeg har de til og med i egen omgangskrets har jeg oppdaget. Har truffet jenter i den øvre skalaen som har en nedlatende holdning til kunder så det er nok mye person her. Er du som beskrevet, og fast kunde så er ofte opplevelsen veldig god.

• Like 7
Lenke til kommentar
2 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Er du gift med ei dame, som har en kjæreste på si?

Ja, vi er fortsatt gift. Det tar tid å løse opp i dette her :-) Bor i samme hus gjør vi også fortsatt.

Når hun begynte med han typen på jobben begynte jeg med denne hobbyen her.

• Like 7
Lenke til kommentar
49 minutter siden, SolanGundersen skrev:

Ja, vi er fortsatt gift. Det tar tid å løse opp i dette her :-) Bor i samme hus gjør vi også fortsatt.

Når hun begynte med han typen på jobben begynte jeg med denne hobbyen her.

Slutt å lyv jævla fittetryne.

Alle vet at du pulte på Otono mens du var lykkelig gift med kona di. 

• Like 1
Lenke til kommentar
På 8.3.2025 den 14.22, AhriFoxPrincess skrev:

uhhh... er du helt riktig i topp lokket?

Eskorter/Gleders piker har like mye rett, til å sette opp prisene sine, som Kiwi, Rema, eller Coop extra gjør på matvarer.

Alt i alt, så har dem også ett liv utenfor dette. En god del av dem gjør dette for å komme igjenomm hverdagen som andre. Skam deg.

Jeg vet godt hva som dette går ut på har tross alt eid noen salong selv å leid ut til thai damene  noe fra Sverige  flerst som bor i Norge å er gift å trenger mer penger  Det blir aldri nokk penger uansett  

Jeg har sittet å svart på melding fra kunder sjekket på vips å så Facebook  utrolig hva som går på massasje 

• Like 1
Lenke til kommentar
På 8.3.2025 den 13.20, Tid for Nytelse skrev:

Seriøst??? Det er det frekkeste jeg har hørt!

Prisene står i annonsen. 
Gjør du en avtale er det de prisene som gjelder.

jeg har opplevd dette 2 ganger, begge ble kastet på dør og jeg rapporterte kontaktinfoen på en side vi legger ut advarsler om kunder, så andre slipper å få kastet bort tiden sin av respektløse menn. Slike som gjør slikt kaster bort sin egen tid, og vår tid. 
Du er ikke den eneste som vil komme til oss, så du tok tiden til andre, så ikke bare er du respektløs ovenfor oss som tilfredsstiller, men også tiden til andre som faktisk er mer seriøse.

SKAM DEG!

Hør her  jeg har sittet å svart på melding fra kunder  flere steder da jeg var medeier å eier av utleie til dette Betale for 1t 2000 ikke mange som får hvert der 1t fort det er over er det  'Skall du du dusje " 

Åja samarbeidet mellom thai å andre om kunde som ikke vill Betale er jo sant men ikke mye .Så hvorfor Betale 2000 for 1t når du kan få 15min for 1000 det er psykisk att mann trenger mer tid Sprute å gå 

Ferdig 

• Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, songcans skrev:

Hør her  jeg har sittet å svart på melding fra kunder  flere steder da jeg var medeier å eier av utleie til dette Betale for 1t 2000 ikke mange som får hvert der 1t fort det er over er det  'Skall du du dusje " 

Åja samarbeidet mellom thai å andre om kunde som ikke vill Betale er jo sant men ikke mye .Så hvorfor Betale 2000 for 1t når du kan få 15min for 1000 det er psykisk att mann trenger mer tid Sprute å gå 

Ferdig 

Dette er jeg helt enig i. De som bare ønsker en kjapp orgasme betaler for mindre tid.

Men det er ikke slike kunder jeg ønsker, for det gir ikke meg noen ting. Vel annet enn penger da 😅 derfor minste tiden med meg er på 30 min. Jeg har lagt inn en «symbolsk sum på 1999,- for 15 min, bare for å slippe alle forespørslene på kjappiser.

Jeg leverer på helheten. Møter mannen med lun stemning, kysser og kliner med en gang ytterklærne er tatt av. Tilbyr kaffe, vann eller vin. Noen vil snakke litt først, fordi langt fra alle er av typen tøm og røm. De føler at de har vært elsket og begjært når de har vært hos meg, fordi når de kommer til meg, er de det.

Så ja, du betaler for det du vil ha. Og jeg tar de kundene jeg vil ha.For meg er dette en lystbetont hobby. Ingen som krever at jeg skal ta alt og alle. Det ville jeg ikke klart i lange perioder, og det tror jeg ville trillet meg utfor en bratt utforbakke.

jeg skal prøve meg som window girl i Europa til høsten. Der er det 10-15 min for 100€ Bare for å ha prøvd det. Det virker kult, men også veldig slitsomt. Gleder meg 🫦

Men her hjemme, er det gfe og pse jeg leverer best på.

• Like 6
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Tid for Nytelse skrev:

Dette er jeg helt enig i. De som bare ønsker en kjapp orgasme betaler for mindre tid.

Men det er ikke slike kunder jeg ønsker, for det gir ikke meg noen ting. Vel annet enn penger da 😅 derfor minste tiden med meg er på 30 min. Jeg har lagt inn en «symbolsk sum på 1999,- for 15 min, bare for å slippe alle forespørslene på kjappiser.

Jeg leverer på helheten. Møter mannen med lun stemning, kysser og kliner med en gang ytterklærne er tatt av. Tilbyr kaffe, vann eller vin. Noen vil snakke litt først, fordi langt fra alle er av typen tøm og røm. De føler at de har vært elsket og begjært når de har vært hos meg, fordi når de kommer til meg, er de det.

Så ja, du betaler for det du vil ha. Og jeg tar de kundene jeg vil ha.For meg er dette en lystbetont hobby. Ingen som krever at jeg skal ta alt og alle. Det ville jeg ikke klart i lange perioder, og det tror jeg ville trillet meg utfor en bratt utforbakke.

jeg skal prøve meg som window girl i Europa til høsten. Der er det 10-15 min for 100€ Bare for å ha prøvd det. Det virker kult, men også veldig slitsomt. Gleder meg 🫦

Hun pige är interesseret vara pengana är du i tvivl? 

Jag har besøgt denne kvinde @Tid for Nytelse flere gange ❤️ hun elsker sex ikkje bara i pengana^^^ 

god öch uddannet [[vigtigste]] anbefaler milfen !!! vigtig beskyttelse i sine 3 huller!!

Du er en enestående kvinde uden skam ærlig öch elsker sex!!

stor forskel end andre Kvinder!!!! 

Vil du være pä Airnb hele ugen eller skal du hjem? ^^^^^ :-)^^^^^

Milfen ringer dig i eftermiddag!!!! 

• Thanks 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Amir30 skrev:

Hun pige är interesseret vara pengana är du i tvivl? 

Jag har besøgt denne kvinde @Tid for Nytelse flere gange ❤️ hun elsker sex ikkje bara i pengana^^^ 

god öch uddannet [[vigtigste]] anbefaler milfen !!! vigtig beskyttelse i sine 3 huller!!

Du er en enestående kvinde uden skam ærlig öch elsker sex!!

stor forskel end andre Kvinder!!!! 

Vil du være pä Airnb hele ugen eller skal du hjem? ^^^^^ :-)^^^^^

Milfen ringer dig i eftermiddag!!!! 

Åååh så hyggelige ord 😘 tusen takk.

jeg blir i Oslo fra Torsdag til Søndag kl 14. Så reiser jeg hjem igjen.

gleder meg masse til å møte kjente og ukjente igjen 🫦

• Like 3
Lenke til kommentar
6 minutter siden, Tid for Nytelse skrev:

Åååh så hyggelige ord 😘 tusen takk.

jeg blir i Oslo fra Torsdag til Søndag kl 14. Så reiser jeg hjem igjen.

gleder meg masse til å møte kjente og ukjente igjen 🫦

Jag vender tilbage til dig så ringes på torsdag öch ses^^^🍌^^^

• Thanks 1
Lenke til kommentar
4 timer siden, Tid for Nytelse skrev:

Kunder som mener man bør tilby kortere besøk for lavere pris forstår ikke at det tar like mye tid å forberede/rydde/vaske osv mellom hver kunde. Da er det totalt irrelevant at han "bare trenger 15 minutter!!!" og at dette liksom skal koste 1000 kr eller hva enn.

• Like 4
Lenke til kommentar
1 time siden, Otono skrev:

Kunder som mener man bør tilby kortere besøk for lavere pris forstår ikke at det tar like mye tid å forberede/rydde/vaske osv mellom hver kunde. Da er det totalt irrelevant at han "bare trenger 15 minutter!!!" og at dette liksom skal koste 1000 kr eller hva enn.

Helt riktig. Både før og etter 🤷‍♀️
og de som sier vi ikke trenger mer enn 10 min lar gjerne vente på seg og bruker lenge før og etter hos oss, så før vi vet ordet av det har de brukt 3-4 ganger så mye av vår tid.. ellers takk 

Endret av Tid for Nytelse
Mer innhold
  • Like 3
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Interessant diskusjon. Jeg forstår ingenting av dette med pruting. Så lenge det er samsvar mellom pris og kvalitet, er det vel her som i resten av verden: Man får det man betaler for.

Og så vet vi jo at det er mulig å betale dyrt for dårlige tjenester, men det gjelder overalt. 

Jeg kjøper ikke sex utover erotisk massasje, derfor er jeg ikke i stand til å sette meg inn i alle sider av denne diskusjonen. Men det er vanskelig å mene at det ikke skal være prisforskjell mellom en kjip avrivning i en thaisjappe der det jukses på tiden og kompetansen er lav, og en kompetent helkroppsmassasje med kyndig B2B utført i pene omgivelse av en europeisk massøse som er både dannet og utdannet. Det første vil jeg gjerne ha betaling for å lide meg gjennom, det siste betaler jeg gjerne ekstra for. 

Jeg vet at det er mye skuespill. Selvsagt er ikke enhver tilbyder kjempeglad for å møte akkurat meg, akkurat denne formiddagen. Jeg vet også at hennes tilgjorte stønn (á la Angels-Beata) i øret mitt ikke betyr at hun er tent, men at hun tenker at de vil spice opp min ferd mot klimaks nummer to. Noen ganger har hun rett. Det er et skuespill, men er hun flink får hun meg til å sveve. De 500-kroners stundene med oljeklining og en hektisk runk bak "Open"-skiltet not so much.

Jeg har til og med opplevd å få et glimt av mennesket bak og snakket om alt mulig rart, noe man neppe får gjort hvis man starter med å prute. Jeg tipper flere her inne kjenner seg igjen i det.

Jeg pleier å si til dette med "assisted shower" at for det første er det trange dusjkabinettet ingen erotisk arena det er noen vits i å presse seg inn i sammen, og for det andre er det ikke bra for huden hennes å utsette seg for det vannet og den billige dusjsåpen flere ganger om dagen. Det er rart hvordan man kan få takknemlige blikk av å si noe sånt. Massasjen etterpå blir sjelden noe mer spicy, men jeg har opplevd det også. Sist gang i vinter, der jeg fikk det hun kalte "King package" uten påslag. Er man menneskelig mot mennesker kommer man alltid langt, også i en bransje som er preget av kynisme.

• Like 7
Lenke til kommentar