Gå til innhold

Kondomet sprakk


Gjest

Anbefalte innlegg

Hvis det ble skrevet helt intensjonelt feil, handlet dette sikkert om en annen enn J. også. :shock:

Og kanskje skjedde alt dette vaginalt? Dessuten var svensken muligens finsk?

Ja, det er jo noen spørsmål å fundere over......

Lenke til kommentar
Det har ikke vært meningen å 'sverte' XXXX eller noen andre. Det jeg ønsket å spørre om er "Kondomet sprakk, bør man være stresset?"

Siden dette ble så jævlig dumt spør jeg Admin pent om han vil slette hele tråden.

Jeg stryker tråden i kveld hvis det ikke er STOR interesse for å holde det gående. Litt adspredelse må vel være tillatt, så lenge alle forstår at det ikke er meningen å sverte noen.

Lenke til kommentar
Det har ikke vært meningen å 'sverte' XXXX eller noen andre. Det jeg ønsket å spørre om er "Kondomet sprakk, bør man være stresset?"

Siden dette ble så jævlig dumt spør jeg Admin pent om han vil slette hele tråden.

Jeg stryker tråden i kveld hvis det ikke er STOR interesse for å holde det gående. Litt adspredelse må vel være tillatt, så lenge alle forstår at det ikke er meningen å sverte noen.

Jeg sliter litt med akkurat den løsningen der.

Jeg er prinsipielt motstander av sletting av innhold hvis det ikke er tungtveiende grunner til det. Og det er det vel ikke her? XXXX er grundig renvasket i løpet av tråden (innrømmer at jeg bare har skumlest den...no pun intended...), og slik tråden nå står synes jeg det er plenty lærdom å hente ut av den (og det for flere enn oslosjefen).

Lenke til kommentar
Det har ikke vært meningen å 'sverte' XXXX eller noen andre. Det jeg ønsket å spørre om er "Kondomet sprakk, bør man være stresset?"

Siden dette ble så jævlig dumt spør jeg Admin pent om han vil slette hele tråden.

Jeg stryker tråden i kveld hvis det ikke er STOR interesse for å holde det gående. Litt adspredelse må vel være tillatt, så lenge alle forstår at det ikke er meningen å sverte noen.

Jeg sliter litt med akkurat den løsningen der.

Jeg er prinsipielt motstander av sletting av innhold hvis det ikke er tungtveiende grunner til det. Og det er det vel ikke her?

Nei, det er det i grunnen ikke. :)

Lenke til kommentar

Du bør si ifra til eskorten, så hun kan ta sine forholdsregler. Ved kondomsprekk må vi teste oss etter 2 uker (vaginalt, jeg vet ikke hvordan det er med analsex), og kanskje det kan bli læring for begge parter? Kanskje kondomene var gått ut på dato, ikke nok glid ble brukt?

Lenke til kommentar
Anonymisering fungerer like bra. Da er det meste av dette egentlig løst. :)

Beklager at jeg har laget merarbeid, Admin. Skal tenke litt mer før jeg skriver neste gang.

Så mye merarbeid ble det jo ikke. Men jeg glemte helt å sjekke i går kveld! :)

Lenke til kommentar

Eventuelt kan det være fornuftig å XXXXXX-e ut navet til XXXXXXX, slik at hun uansett vil være uten navns nevnelse i denne soga, mens den generelle lærdommer blir værende

Da foreslår jeg at dette gjennomføres slik at hun slipper å ha sitt navn hengende i denne tråden.

Lenke til kommentar
På den annen side er det vel lurt å holde seg langt unna henne en stund? Inntil hun får testet og er OK.

I så måte har denne tråden nok skadet businessen hennes. Forsåvidt både naturlig og bra.

Hun som er baksnakket i denne tråden er venninne av en nær bekjemt. Hun er både fortvilet og pissed fordi hun er uskyldig uthengt. Episoden har ikke med henne å gjøre.

Kan admin ta affære og følge Mustang´

s og Tommy´s råd over og slette hennes navn. Det har ingen ting i denne tråden å gjøre selv om diskuksjonen er allmenn-nyttig.

Lenke til kommentar
Er enig i at navnet eller tråden bør slettes. Det kan vel diskuteres hvorvidt denne tråden er allmennnyttig også, de aller fleste kunder og eskorter opplever nok flere kondomsprekker gjennom karrieren.

Navnet er fjernet, om du ikke har sett det. Tråden får stå, for den kan vel være til en viss almennytte.

Forøvrig kan jeg ikke se at den som ble omtalt hadde noen skyld i saken, og kan dermed ikke klandres. Jeg har heller ikke inntrykk at hun har blitt det. Men nå er altså navnet fjernet, og for de som ikke allerede har lest tråden, er det begravet. For de andre .... Vel, dem kan vi vel ikke gjøre noe med, uten å begrave dem også? :)

Ved alminnelig bruk skal ikke et kondom sprekke, men det kan vel være dårlig kvalitet, utgått på dato ... eller rett og slett litt for røff bruk?

Lenke til kommentar

Uansett hvem dette gikk ut over eller ei så tenker jeg at de fleste gledespikene sjekker seg relativt ofte. De som ikke gjør det......ja da er vel risikoen størst hos kunden :D:D:D

Hadde selv et kondom som sprakk for mange år siden hos ei fantastisk thaiberte. Hu ble helt fra seg når vi dro ut snabben og det dryppet ut av kondomen. Bannnet og svor :D:D

I det tilfellet så var hun noe av det trangeste jeg har møtt som jeg tenker er årsak i tillegg til at hun puttet det på med munnen og fingre med lange negler.

Gjort fort :D:D

Tenker at ingen skjede skadd så dette går nok bra som i mitt tilfelle :D:D

Lenke til kommentar
Noen damer er svært uvørne med kondomene, de drar de på med langneglede fingre inne i gummien, og det er et UNDER at de holder, det har jeg lest i hvert fall.....

.. og de som tar et tak i dongen å utvider den for å tre den ned på kølla isteden for å rulle den på. Har sagt fra noen ganger og desverre så var ikke damene klarover at den skule rulles på. Er mange av våre eskorter amatører når det gjelder å sette på dong? Trodde de var fagfolk jeg, men har tatt grundig feil skjønner jeg.

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
Du bør si ifra til eskorten, så hun kan ta sine forholdsregler. Ved kondomsprekk må vi teste oss etter 2 uker (vaginalt, jeg vet ikke hvordan det er med analsex), og kanskje det kan bli læring for begge parter? Kanskje kondomene var gått ut på dato, ikke nok glid ble brukt?

Kondom sprekk veit jeg kan skyldes feil produksjon. Var en periode noe sånne å få på PRO sentret, jeg byttet merke, og da ble bedre....

Men kondom sprekk må selvfølgelig sies i fra om, usikker hvordan andre jenter tester seg, men jeg tester meg fast 2 ganger i året for HIV og 6-8 uke på de andre. Forsatt frisk og rask ...

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...