Gå til innhold

Kondomet sprakk


Gjest

Anbefalte innlegg

De fleste eskorter sjekker kondomet når man er ferdig både i 1 eller 2,rn. Mulig hun kan ha registrert det og ikke sagt noe. I midlertid syntes jeg at det er ditt ansvar å gjøre oppmerksom på arbeidsuhell med en gang når du selv har oppdaget det. Det er å vise respekt for eskorten.

Lenke til kommentar

I et slikt tilfelle er nok smittefaren langt større for XXXX og hun burde absolutt vært gjort oppmerksom på hendelsen, men det er vel ikke så vanskelig å gjøre i ettertid heller?

Alle mennesker er kloke, noen før, andre etterpå.

Lenke til kommentar

Jepp. Si ifra. For så vidt kan det tenkes at man kan få panikk og gjerne vil dra derifra, men i så fall bør man omgående ta en telefon til jenta og fortelle hva som nettopp skjedde.

Slik jeg skjønner det har steder som jobber med jenter-som-selger-sex rutiner på hva som er smart å gjøre i slike tilfeller. Jeg vil tro det handler om en dose antiviralbehandling, blant annet.

Lenke til kommentar

Man kan bli stresset av slikt, men prøv å la fornuften og logikken overvinne katastrofetankene. Sannsynligheten for at du er smittet med HIV er omtrent ikke-eksisterende. HIV er et lite smittsomt virus i utgangspunktet, og som nevnt over her er det kvinnen som her har løpt den største risikoen. De fleste som blir smittet av HIV i Norge i dag er homofile som mottar analsex. Risikoen øker også ved å motta utløsning inne i tarmene...

Husk også at det er svært lite sannsynlig at kvinnen er HIV positiv i utgangspunktet. Legg til at det er svært liten risiko for deg å bli smittet uansett. Liten risiko * liten risiko = ekstremt lav risiko.

Si ifra til dama at du hadde et arbeidsuhell, men at hun ikke har noe å bekymre seg for. Så stikker du innom Olafiaklinikken om en måned eller to og tar en test, så du kan sette endelig punktum. No worries.

Lenke til kommentar

Har skjedd med meg og. Var eskorten som oppdaget det. Hun ble ikke stresset en gang. Hun spurte om jeg var frisk. Jeg spurte om hun brukte pillen. vi begge sa ja, og siden har vi bestandig knullet uten kondom. Jeg tester meg regelmessig og det vet jeg at hun og gjør. Har gått tre år nå, og har enda ikke pådratt meg noen ulumskheter.

Gjest

Lenke til kommentar

I min karriere har jeg hatt sex med over 100 damer uten kondom og aldri hatt noe, ikke eskorter da, men de er vel stort sett ganske påpasselige med både kondom og tester.

Er det forresten vanlig at man kan ha sex med eskorter uten kondom hvis man er fast kunde?

Lenke til kommentar
I min karriere har jeg hatt sex med over 100 damer uten kondom og aldri hatt noe, ikke eskorter da, men de er vel stort sett ganske påpasselige med både kondom og tester.

Er det forresten vanlig at man kan ha sex med eskorter uten kondom hvis man er fast kunde?

Tror ikke det er så veldig vanlig, men treffes man over år så er nok hyppigheten oftere. Jeg har bare en annen av de jeg treffer fast som jeg knuller uten. fra hennes side så var begrunnelsen at hun også trengte vanlig sex innimellom :)

Gjest

Lenke til kommentar
Er det forresten vanlig at man kan ha sex med eskorter uten kondom hvis man er fast kunde?

Ja, flere av jentene med flest positive omtaler her og på RE har sex uten kondom når du er fast kunde.

Hva kvalifiserer til fast kunde da? Tror de aller fleste eskorter har en eller annen fast kunde som de knuller uten kondom. Volumdamene med mange possitive omtaler er vel ikke noe unntak. Men at de knuller så veldig mange av kundene sine uten kondom er vel tvilsomt. Eller tar jeg feil.

Gjest

Lenke til kommentar

Jeg kan bare snakke for meg selv. Har blitt like overrasket hver gang kvalitetsdamer dropper kondomet, og siden aldri gjør antydning til å ta det fram når vi møtes. Da det har skjedd meg med flere jenter, så trodde jeg at det var ganske vanlig. Men av og til må jeg smile av omtaler som beskriver jenter jeg kjenner som trygge og som alltid bruker beskyttelse.

Lenke til kommentar
Jeg kan bare snakke for meg selv. Har blitt like overrasket hver gang kvalitetsdamer dropper kondomet, og siden aldri gjør antydning til å ta det fram når vi møtes. Da det har skjedd meg med flere jenter, så trodde jeg at det var ganske vanlig. Men av og til må jeg smile av omtaler som beskriver jenter jeg kjenner som trygge og som alltid bruker beskyttelse.

Du har nok rett i det. Gjennom årene har det blitt endel kjøpedamer uten kondom. Særlig på overnattinger eller lengre treff.

Gjest

Lenke til kommentar
Jeg opplevde det samme med ei norsk jente.

Det største problemet var at hun ikke brukte prevensjon.

Ba henne kjøpe seg en angrepille.

Når jeg tenker etter så har jeg ikke sett henne annonsere på lang tid! :shock:

Hehe Idaws. Kommer nok snart på besøk til deg, med poden på armen :roll:

Lenke til kommentar
I min karriere har jeg hatt sex med over 100 damer uten kondom og aldri hatt noe, ikke eskorter da, men de er vel stort sett ganske påpasselige med både kondom og tester.

Er det forresten vanlig at man kan ha sex med eskorter uten kondom hvis man er fast kunde?

Tror det er større fare for sykdommer ved å ha sex uten kondom med damer du treffer på byen - en det er å ha med eskorter.

Lenke til kommentar

noldus har snakket med Skybert.

Skybert har besøkt XXXX ved 3-4 anledninger og hun inngir tillit - langt utover snittet.

Skybert og XXXX tekstet litt i går, denne episoden kom opp.... XXXX forteller at hun ikke jobbet tirsdag.

Skybert er ikke av den blåøyde typen, så det kan jo være en halvsannhet, men han har all grunn til å tro XXXX på hennes ord. Da koker dette ned til - som en god konspirasjonsteori - at Oslosjefen (sjefen over alle sjefer?) ønsker å ødelegge for hennes gode navn og rykte. Kanskje Oslosjefen kan belyse dette?

Lenke til kommentar
noldus har snakket med Skybert.

Skybert har besøkt XXXX ved 3-4 anledninger og hun inngir tillit - langt utover snittet.

Skybert og XXXX tekstet litt i går, denne episoden kom opp.... XXXX forteller at hun ikke jobbet tirsdag.

Skybert er ikke av den blåøyde typen, så det kan jo være en halvsannhet, men han har all grunn til å tro XXXX på hennes ord. Da koker dette ned til - som en god konspirasjonsteori - at Oslosjefen (sjefen over alle sjefer?) ønsker å ødelegge for hennes gode navn og rykte. Kanskje Oslosjefen kan belyse dette?

Det er veldig lite av det som skrives her inne som inneholder helt presise detaljer om hvem, hva og hvor. Selvfølgelig skriver jeg ikke noe som kan identifisere min svenske nabo. Utover at han er svensk da, og naboen min. Det ville være ganske teit å skrive ting som gjorde det mulig for en annen å identifisere vedkommende.

Treffet han viser til ligger en god stund lenger tilbake i tid enn "i går". Utover det er hovedtrekkene som jeg har beskrevet over.

Bakteppet er at svensken har hatt det vanskelig på privatfronten. En del ting har raknet de siste månedene, og så lå han våken her om natten og tenkte på alt som kunne gå galt. Han har tenkt en del på kondomsprekken, og så ballet det på seg.

Det som selvfølgelig gjør det hele enda dummere enn det behøvde å bli, er at en av folkene her inne ringte XXXX for å fortelle om det hele. Før Skybert tekstet med henne. Jeg regner med at hun er ganske forvirret nå, for nå driver folk og sier til henne at en fyr på nettet skriver at kondomet sprakk, og så klarer hun ikke å plassere episoden.

Alt i alt ble dette veldig mye dummere enn det var i utgangspunktet. Svensken hadde bare behov for å berolige seg selv om at han ikke egentlig var utsatt for noen risiko, og så ble det bare styr... :(

Da har du sikkert lært at det er viktig å konkretisere tid for hendelsen. Det du skrev har vel således ingen aktuell verdi, mulig historisk.

Lenke til kommentar

Kjekkas har full tilitt til XXXX, i følge var hun ikke en gang på jobb når dette uhellet skjedde, og det stoler kjekkas på. Fra tid til annen er det postere her inne, som poster drit for å undergrave konkurransen for egen bussiness eller jentene sine sin bussiness..

Lenke til kommentar

Takk, det var mange veldig fornuftige tilbakemeldinger.

Jeg snakket med svensken nå nettopp og videreformidlet, og han har stresset ned nå. Han er gift og ekstremt stresset for å dra med seg ting hjem, så han tester seg ofte og er helt nazi på kondom, sier han. Han dropper sex med kona i noen dager, stikker på Olafiaklinikken og faller vel til ro etter en klamydiatest. ;)

Laaangt tilbake i tid... Derfor skal han droppe sex med kona i noen dager. Han tester seg ofte, men ikke etter dette. Dette stinker det BS av.

Det interessante her er at du måtte nevne navnet på jenta, selv om det ikke hadde noe å gjøre med problemet. Hva er greia egentlig?

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...