Gå til innhold

Aurora, vakker brunette i Las Condes Chile

Anders69

Anbefalte innlegg

Forrige helg hadde jeg muligheten til å møte en veldig attraktiv kvinne fra Las Condes, Hun heter Aurora og er rundt 25 år gammel, dette er annonsen hennes https://www.santiagocitas.com/aurora-c921745 og hun er tilgjengelig for avganger til hoteller i kommuner i nærheten av Las Condes, Så vårt møte var på et hotell i sentrum av Santiago, fordi de dyreste hotellene i byen ligger i Las Condes.

Hun er en hyggelig og velbygd kvinne, hennes fokus er på erotisk massasje, men hun gjør også alt annet for å sikre en lykkelig slutt, inkludert oralsex uten kondom med utløsning i munnen, Under møtet vårt fikk jeg ikke ejakulasjon i munnen hennes fordi begge orgasmene jeg hadde, Jeg hadde dem mens vi hadde vaginal sex, men tilbudet hans var fristende på grunn av måten han utfører fellatio på.

Kontakten med henne var på telefon, Jeg ringte henne om morgenen, men hun var fortsatt ikke tilgjengelig, Men etter klokken 14 ringte han meg tilbake for å koordinere med meg på et hotell i nærheten av Santa Lucía metro, hun fortalte meg kostnadene for overføringen og tjenesten, og vi ble enige om at jeg skulle gi henne alt når jeg ankom stedet, når det gjelder begrensninger, er hun ikke tilgjengelig for anal og tillater ikke at fingrene blir satt inn i skjeden hennes.

• Like 2
Lenke til kommentar