Gå til innhold

Glederspiker som vil ha "noe mer"

mhm

Anbefalte innlegg

16 timer siden, Oslomann77 skrev:

Absolutt ikke!
Studier viser at kvinner kun finner et lite fåtall av menn tiltrekkende. 80% av mennene blir vurdert til 2/10 og 3/10.

Denne dukket opp i dag på NRK. 
Og rådet til kvinnen i intervjuet burde du følge. 
"Hvis du er så imot at jenter ligger med mange, så slutt å ligg med jenter."

https://www.nrk.no/mr/folg-stine-longva-veddegjerde-i-jakten-pa-et-one-night-stand-i-alesund-1.17274656

• Like 2
  • Thanks 4
Lenke til kommentar
2 timer siden, Idaws skrev:

Og dette: "Hun mener noen mannlige influensere sprer usunne holdninger om jenter, for å booste selvtilliten til usikre gutter." (les oslomannen)

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 15.2.2025 den 10.09, Idaws skrev:

https://www.nrk.no/mr/folg-stine-longva-veddegjerde-i-jakten-pa-et-one-night-stand-i-alesund-1.17274656

Nå står det da også i artikkelen at damer som ligger rundt blir møtt med fordømmelse og ei ble omtalt som "søppel".

Videre er jo denne dama godt under middels pen. Stygge damer må være mer rause med seksualiteten sin for å få oppmerksomhet.

Problemet er jo også selvsagt ikke at menn som MEG ligger med damer. Jeg er en vinner. Damer blir ekle når de ligger med mange menn og med tapere (som de fleste her inne). Da er hun ikke lenger eksklusiv og noe som en hvilken som helst bussjåfør kan få til sengs. 

• Haha 1
Lenke til kommentar
På 15.2.2025 den 13.14, jegern skrev:

Og dette: "Hun mener noen mannlige influensere sprer usunne holdninger om jenter, for å booste selvtilliten til usikre gutter." (les oslomannen)

Løse damer har blitt møtt med forakt i hele menneskehetens historie, så dette er ikke noe som har med influensere å gjøre

Videre har jeg veldig godt tilgang til sex, så hvorfor i alle dager skulle jeg være usikker på noe som helst? Tvert i mot vil jeg jo at det skal være vanskeligere å få damer til sengs, nettopp fordi en gjeng slappe og utrente tapere med lav utdannelse og inntekt aldri skal få smake på de samme godene som oss vinnere. 

• Haha 1
Lenke til kommentar
17 minutter siden, borgermestern skrev:

@Oslomann77

Er du mentalt retardert? 
Ingen orker å lese det incel pisset ditt. 

Ironisk at den eneste her inne som ikke er en incel blir beskyldt for å være det - av en gjeng tapere som må på horehus for å få se en naken dame! 😂

Lenke til kommentar

@Oslomann77

Du er dummere enn jeg trodde.
Har ikke kalt DEG for en incel men det du skriver er incel piss. 

At du i tillegg må poengtere hele tiden at du ikke er en incel sier sitt for de fleste. Du er enkel og alle forstår hva som foregår. 

Nå kan du pelle deg vekk. 

• Like 2
Lenke til kommentar
8 timer siden, borgermestern skrev:

@Oslomann77

Du er dummere enn jeg trodde.
Har ikke kalt DEG for en incel men det du skriver er incel piss. 

At du i tillegg må poengtere hele tiden at du ikke er en incel sier sitt for de fleste. Du er enkel og alle forstår hva som foregår. 

Nå kan du pelle deg vekk. 

Han er nok en småfeit 20-åring som sitter hjemme i kjelleren til mamma å ronker til damer han aldri kan få. 

Eller en bleikfeit 40-åring som aldri har fått seg noe og er sint på alle damer. 

• Like 2
  • Haha 4
Lenke til kommentar
10 timer siden, Oslomann77 skrev:

Nå står det da også i artikkelen at damer som ligger rundt blir møtt med fordømmelse og ei ble omtalt som "søppel".

Jepp. De blir møtt av fordømmelse av usikre menn som deg. 
Menn som hater kvinner. 

• Like 1
Lenke til kommentar
11 timer siden, Oslomann77 skrev:

Videre er jo denne dama godt under middels pen. Stygge damer må være mer rause med seksualiteten sin for å få oppmerksomhet.

Problemet er jo også selvsagt ikke at menn som MEG ligger med damer. Jeg er en vinner. Damer blir ekle når de ligger med mange menn og med tapere (som de fleste her inne). Da er hun ikke lenger eksklusiv og noe som en hvilken som helst bussjåfør kan få til sengs. 

Hun ser da ut som en flott og naturlig norsk jente uten for mye kunstige tilsetninger som mange jenter tror de må ha...

• Like 5
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
16 timer siden, Oslomann77 skrev:

Ironisk at den eneste her inne som ikke er en incel blir beskyldt for å være det - av en gjeng tapere som må på horehus for å få se en naken dame! 😂

Til å være så vellykka og suksessfull som deg @Oslomann77 så synes jeg du bruker tiden din dårlig. 
At du som kan vasse i digge damer og være med dem allikevel velger å bruke tiden din på oss her inne. 
Da må vi jo bety noe for deg. Når du velger å bruke så mye tid på oss, tross alt.

Setter pris på det:-) 

Du får ha en fin aften:-) 

• Like 1
  • Thanks 4
  • Haha 3
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
På 3.2.2025 den 18.52, mhm skrev:

Hvordan forholder dere dere til det når gledespiker ønsker noe mer utenom eskorte-relasjonen? Har opplevd to ganger, senest nylig, å bli spurt om å bli med på reise og møtes ute, altså bli bedre kjent, og det kan fort bli litt kleint når det går dit hen. Hva pleier dere å svare? Antar dette er vanligere enn jeg tror.

Jeg kan ikke gi en mening fordi jeg ikke har hatt og ikke har den flaksen. Du må være en veldig spesiell og verdsatt kunde. Det er fint 😊og viktigst av alt... alltid respektere jobben hennes som eskorte, helt klart. Det er mulig hvis begge parter er enige. Noen ganger tror vi at vi er det, men du kan bli skuffet. 

Jeg likte din emne👍

• Like 1
Lenke til kommentar
På 6.3.2025 den 14.08, alex skrev:

Jeg kan ikke gi en mening fordi jeg ikke har hatt og ikke har den flaksen. Du må være en veldig spesiell og verdsatt kunde. Det er fint 😊og viktigst av alt... alltid respektere jobben hennes som eskorte, helt klart. Det er mulig hvis begge parter er enige. Noen ganger tror vi at vi er det, men du kan bli skuffet. 

Jeg likte din emne👍

Takk for fine ord. Det skal sies at jeg selv tror at mye av «sjarmen» min nok går ut på at de har inntrykk av at jeg har mye penger og har sett på meg som en mulighet ut av det de holder på med og til å bli forsørget.

• Like 4
Lenke til kommentar
1 time siden, mhm skrev:

de har inntrykk av at jeg har mye penger og har sett på meg som en mulighet ut av det de holder på med og til å bli forsørget.

Da burde du introdusere henne for nav.

Jeg har respekt for damer som tjener egne penger, men å forvente å bli forsørget høres ut som ei dame uten mål i livet. 

• Thanks 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, JoeRoganJosh skrev:

Da burde du introdusere henne for nav.

Jeg har respekt for damer som tjener egne penger, men å forvente å bli forsørget høres ut som ei dame uten mål i livet. 

De har aldri uttrykt noe om at de forventer det.

• Like 3
Lenke til kommentar