Gå til innhold

Glederspiker som vil ha "noe mer"

mhm

Anbefalte innlegg

Som kunde hos diverse damer over to perioder, kone nummer 1 som stengte butikken da hun hadde fått de to ungene hun ønsket seg. På den tiden var 99% av damene avhengig av stoff, ingen der var aktuelle for noe mer enn et knull. Så ble det mange erfaringer med damer på byen som resirkulert ungkar og de var jammen meg av type blandet drops inntil en sitter fast med kone nr 2. Som ble syk og måtte kaste inn håndklede i den bokseringen (senga). Etterpå har jeg truffet mange helt ok proffe damer, 3 av dem kunne jeg faktisk tenk meg å bo med. Ingen av de er/var norske. Kvinner som ender opp i Norge gjerne via et ekteskap som havarerer. Hva skal hun leve av. NAV? Er hun heldig så får hun en vaskejobb. Det blir en ikke feit av. Da er det like godt å skreve med beina. Problemet når en da treffer ei slik kan bli at hun ønsker et fast forhold for å komme seg ut av på ryggen jobben og er villig til å torpedere ditt ekteskap. Eller din sosiale omgangskrets som ikke aner at du kjøper det kona ikke vil eller kan gi deg. Akkurat nå så er jeg "klemt" opp i et slikt hjørne med ei massasjedame. Hun ønsker seg meg og jeg vet i fra et par mann i samme båt som meg. De kan lage et helvete når de ser at saker og ting glipper og at de ikke får deg. Hun ene kjørte hjem til kona til  "kunden, elskeren, kjæreste, kall det hva du vil". og laget et salig sirkus. Kona hadde over år skjønt at hun knullet ikke og da knullet gubben med noen andre, så hun ga fan. Hvor mange koner gjør det? Derfor er det greit å komme seg ut av slike forhold før de tropper opp hos kona. Hadde ikke min kone nr 2 eksistert så hadde jeg tatt i mot hun som nå ønsker seg meg for jeg liker henne og hun er ei grei dame. At hun har knullet med 1000 i året gir jeg fan i . Men nå må jeg ro meg pent og stille ut noe som er litt sårt for oss begge. En merker det når det begynner å dukke opp følelser i fra henne, det blir en helt annen service. Så pass deg om du ikke ønsker ei slik dame som din fremtidige livsledsager, skift meget ofte. Jeg hadde sagt ja takk til alle de 3 om forhodet var annerledes. 

• Like 8
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
11 timer siden, Oslomann77 skrev:

Alle normale menn (95%+) ønsker å unngå et felleshøl som hvem som helst kan få på rygg. Det er forskjell på en premie og en vandrepokal. Hvordan kunne jeg vært stolt over å bli sett offentlig med ei dame som selv taperne her inne har fått knulle? 😂

Og ikke er jeg født i 77 heller, for øvrig. ;)

Alle normale kvinner (100%) ønsker å unngå psykopater som frekventerer eskorteforum for å finne ut om de selger sex. 
Det er ekstrem psyk oppførsel. 
Og viser at du har store problemer med å stole på andre mennesker. 

Det du legger for dagen her er klassiske tegn på psykopati. 

Dessverre finnes det ingen behandling for dette. Og psykopater vil aldri innse at de er psyke. 

Dessuten høres forklaringen din suspekt ut. Du sier at du er her inne for å sjekke om jentene du dater selger sex! 99% av jentene som omtales her inne er ikke norske. 99% av jentene som selger sex i Norge er ikke norske. 
Så hvorfor er du egentlig her?

• Like 5
  • Haha 2
Lenke til kommentar
På 3.2.2025 den 20.38, jegern skrev:

Er mer vanlig hos thaier enn andre eskorter. Eller hos faste som ikke er "reisende" eskorter.  Jeg går ikke til thaier eller har noen faste nå, men en sjelden gang jeg har blitt spurt om noe mer så er svaret nei. Men hvorfor er det kleint, og hva slags type eskorte er det som spør?

De 3 som jeg hadde/har et forhold til er thai. Inngiftet til Norge, bodd her lenge, har barn, blitt skilt/enke. Utdannelse 0 i norsk målestokk. Jobb som tilkallings hjelp på sykehjem og NAV. Da er ikke veien lang til massasjebenken og få skilt beina i fra hverandre for å forsørge seg og sitt. De ønsker penger men de ønsker også å tjene de pengene på annen måte. Hun første sliter økonomisk selv om hun i dag er eier av et massasjested et annet sted i Norge. Spillegalskap sa ei annen thaidame til meg.  Hun neste, hun reiste hjem til Thailand. Se hva jeg skreiv om barn norsk utenlandsk statsborger. Så sant hun ikke har barn med norsk og blir skilt så vil de hjem til Thailand så sant de har penger til å starte opp der nede. Hun tredje ønsker å tjene nok penger til å få bygd seg hus til sin mor. Hun ønsker seg også en mann som er hennes. Så blir en kjent med flere når en kjenner ei og en blir omtalt som snill. Noen thai er greie, noen er ikke greie. Snarsinte og sjalu er de alle. De sitter fast i Norge og den eneste gangbare valutaen de har er fitta. Noen treffer en norsk mann, men tør ikke helt slutte, vet om tre, (kjenner to) men knuller ikke på jobb lengre. Så er det å komme seg pent ut før et forhold får festet seg og du treffer ei der dere begge to fatter interesse for hverandre. At hun har pult med 1000 menn, ja hva så? Hvor mange har du pult med? En avdød kammerat var til sengs med 7 damer første uken som separert, og det bare fortsatte. Jeg hadde minst ei ny hver friperiode, er jeg så mye bedre? For jobb i Statoil, stort sett edru og grei økonomi med biler, hus og båt og store unger så var den mannen  et byttedyr for norske kvinner. 

• Like 3
  • Thanks 5
Lenke til kommentar
12 timer siden, Jan Moen skrev:

Som kunde hos diverse damer over to perioder, kone nummer 1 som stengte butikken da hun hadde fått de to ungene hun ønsket seg. På den tiden var 99% av damene avhengig av stoff, ingen der var aktuelle for noe mer enn et knull. Så ble det mange erfaringer med damer på byen som resirkulert ungkar og de var jammen meg av type blandet drops inntil en sitter fast med kone nr 2. Som ble syk og måtte kaste inn håndklede i den bokseringen (senga). Etterpå har jeg truffet mange helt ok proffe damer, 3 av dem kunne jeg faktisk tenk meg å bo med. Ingen av de er/var norske. Kvinner som ender opp i Norge gjerne via et ekteskap som havarerer. Hva skal hun leve av. NAV? Er hun heldig så får hun en vaskejobb. Det blir en ikke feit av. Da er det like godt å skreve med beina. Problemet når en da treffer ei slik kan bli at hun ønsker et fast forhold for å komme seg ut av på ryggen jobben og er villig til å torpedere ditt ekteskap. Eller din sosiale omgangskrets som ikke aner at du kjøper det kona ikke vil eller kan gi deg. Akkurat nå så er jeg "klemt" opp i et slikt hjørne med ei massasjedame. Hun ønsker seg meg og jeg vet i fra et par mann i samme båt som meg. De kan lage et helvete når de ser at saker og ting glipper og at de ikke får deg. Hun ene kjørte hjem til kona til  "kunden, elskeren, kjæreste, kall det hva du vil". og laget et salig sirkus. Kona hadde over år skjønt at hun knullet ikke og da knullet gubben med noen andre, så hun ga fan. Hvor mange koner gjør det? Derfor er det greit å komme seg ut av slike forhold før de tropper opp hos kona. Hadde ikke min kone nr 2 eksistert så hadde jeg tatt i mot hun som nå ønsker seg meg for jeg liker henne og hun er ei grei dame. At hun har knullet med 1000 i året gir jeg fan i . Men nå må jeg ro meg pent og stille ut noe som er litt sårt for oss begge. En merker det når det begynner å dukke opp følelser i fra henne, det blir en helt annen service. Så pass deg om du ikke ønsker ei slik dame som din fremtidige livsledsager, skift meget ofte. Jeg hadde sagt ja takk til alle de 3 om forhodet var annerledes. 

Den tabben har jeg gjort selv, og det er som nevnt svært vanskelig å komme ut av situasjonen skulle det bli nødvendig. De ødelegger uten ettertanke det du måtte ha av familieliv, og har et voldsomt temperament du ikke ser komme. De er som Thai Airways - "Smooth as Silk" når du er ute og spiser med de, og absolutt fabelaktig på soverommet, men det er helt til de merker at planen ikke fører frem.

Jeg traff denne på massasjesalong i Oslo, og fikk behandling av en annen verden! Den lille nette figuren, de lette små hendene, store vakre øyne i et vakkert ansikt. Elegant på alle måter, og nok noe over mitt nivå. Lite visste jeg om at hun så på meg som en investering eller som Farangen uttrykker det "The Long Con". Det ble tent noen varsellamper jeg var for sen med å se dessverre, men etter en stund i "La La Land" så gjorde jeg nødvendige grep for å komme ut av situasjonen.

Jeg er av og til hos en salongdame nå for massasje hvor hun har begynt det samme spillet, men jeg har lært av mine feil og ser varsellampene nå. Har fortsatt litt Turrets i nærheten av vakre Thailandske kvinner dessverre.

• Like 9
Lenke til kommentar

Mange gode innlegg og innspill her! Jeg ser helt klart noen flere røde flagg nå enn før! Ikke alltid like lett når man er en hyggelig og hjelpsom person av natur! Men må det alltid være en baktanke ved å gjøre noe sammen utover jobben? Som å bare like hverandres selskap og være hobby psykolog for hverandre?  

• Like 3
Lenke til kommentar
På 3.2.2025 den 17.52, mhm skrev:

Hvordan forholder dere dere til det når gledespiker ønsker noe mer utenom eskorte-relasjonen? Har opplevd to ganger, senest nylig, å bli spurt om å bli med på reise og møtes ute, altså bli bedre kjent, og det kan fort bli litt kleint når det går dit hen. Hva pleier dere å svare? Antar dette er vanligere enn jeg tror.

Hvis du liker jenta, er det vel ikke noe problem? Vurder det på samme måte som om du skulle tatt en tur med noen andre du egentlig ikke kjenner.

• Like 5
Lenke til kommentar
På 5.2.2025 den 22.22, Oslomann77 skrev:

Alle normale menn (95%+) ønsker å unngå et felleshøl som hvem som helst kan få på rygg. Det er forskjell på en premie og en vandrepokal. Hvordan kunne jeg vært stolt over å bli sett offentlig med ei dame som selv taperne her inne har fått knulle? 😂

Og ikke er jeg født i 77 heller, for øvrig. ;)

Sukk. Se litt stort på det. For noen år siden traff jeg en nyskilt dame (for lite sex i ekteskapet, sa hun, men jeg tror det nok dreide seg om generell oppmerksomhet også), som etter først å ha gått amok på Tinder fortsatte i eskortebransjen. Fast jobb og mange sunne interesser, men altså eskorte. Uten tvil et av de flotteste menneskene jeg har truffet, og jeg snakker ikke om utseendet. Du finner alle slags i den bransjen.

• Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 6.2.2025 den 11.00, Idaws skrev:

Alle normale kvinner (100%) ønsker å unngå psykopater som frekventerer eskorteforum for å finne ut om de selger sex. 
Det er ekstrem psyk oppførsel. 
Og viser at du har store problemer med å stole på andre mennesker. 

Nå har jeg faktisk funnet en håndfull damer her inne og det tar ikke veldig lang tid å gjøre et søk. 
Har sikkert spart meg selv for å bli sett offentlig med ei hore både to og tre ganger. Var verdt det. 

Lenke til kommentar
25 minutter siden, Oslomann77 skrev:

Nå har jeg faktisk funnet en håndfull damer her inne og det tar ikke veldig lang tid å gjøre et søk. 
Har sikkert spart meg selv for å bli sett offentlig med ei hore både to og tre ganger. Var verdt det. 

Det er noe jeg har undret meg over når jeg har lest innleggene dine, @Oslomann77

Kanskje du bør endre sted hvor du finner damer sånn generelt hvis du må kvalitetsikre valgene dine her på et forum for horekunder.

Du er livredd for å bli sett med denslags folk. Allikevel finner du ut at de er eskorter når du tilfeldigvis er inne her og titter.

Da burde du vurdere sjekke-arenaene dine sånn generelt. Ja, du som alltid beskylder oss andre her inne for å være både det ene og det andre.

Kanskje du bør bruke noen av de mer "suksessfulle" arenaene dine til å bli kjent med damer der.

Eller er det bare i din egen fantasi at det er slik?

• Like 3
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
27 minutter siden, Oslomann77 skrev:

Er det ditt største problem å bli sett med ei tidligere til salgs dame? Min onkel var motstandsmann under krigen. Kvinner som knullet med tyskere skulle snauklippes og jages ut av Norge og mange ble det. I 44 ble det hastverk med å komme seg til Sverige. Det gikk om ikke, skutt han og tre til. Mai 45 kom, han kom hjem og treffer tyskertøsa. Hun hadde det ikke bra med en tyskerunge på et år å dra på. Nå er det min onkel som ikke klipper henne hårløs, men tar seg av henne og gifter seg med henne så at hun ikke ender i Tyskland. Skammen beit de i seg, han tok seg av henne og gutten som sin egen og egne barn fikk de siden. Når min onkel kunne trosse den allmenne oppfatning av tyskertøsa så kan du også bli sett med ei som har solgt godsakene sine. 

• Like 4
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Vi har ikke et sett med hemmelige dameinfo som vi deler mellom oss. Alle damer vi diskuterer finner vi jo i RE, SD osv. Skal man sjekke om dama man matcher selger, kan man bare søke på de nevnte sidene. Det er ikke så mange at man ikke klarer å bla seg gjennom hvis det er så viktig. 

La nå mannen få lov til å lurke i forumet og nappe løken i fred og ro. Ta bare det han sier med en klype salt. Vi har jo hatt brukere tidligere som hadde en vanvittig fantasi. 

• Like 8
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
3 timer siden, Chen skrev:

La nå mannen få lov til å lurke i forumet og nappe løken i fred og ro. Ta bare det han sier med en klype salt. Vi har jo hatt brukere tidligere som hadde en vanvittig fantasi. 

Hadde vært greit om han bare hadde lurket, men karen sprer jo løgner og hat - det er ikke akseptabel oppførsel. 

• Like 6
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
6 timer siden, SolanGundersen skrev: @Oslomann77

Da burde du vurdere sjekke-arenaene dine sånn generelt. Ja, du som alltid beskylder oss andre her inne for å være både det ene og det andre.

Kanskje du bør bruke noen av de mer "suksessfulle" arenaene dine til å bli kjent med damer der.

Det er de som oppsøker meg. Gjerne via sosiale medier og sjekkeapper. Jeg sier jo ikke nei til damer som er råflotte (9/10 og 10/10), men mye søppel blant dem. Sjekker alltid feriebilder, for å se etter tegn. Stadig vekk på dyre ferier uten noen bilder av reisefølget, samtidig som hun har en ræva betalt jobb? Da er det noe som skurrer. 

En liten håndfull har blitt omtalt her inne, men har de profil på OF for eksempel, så er det jo lett å finne ut av. 

Ofte er personligheten uansett totalt uspiselig. Med tanke på hvor vanlig det er med perfect 10s nå om dagen, skulle man tro at selv jenter i modellindustrien hadde beina på jorda. Sånn går nå dagene. 

Lenke til kommentar

Men da er det som det blir skrevet her, du burde bytte kilde til kvinnebekjentskap. Er enig i at det er mange damer som ser veldig bra ut, er på luksusferie, tar bilde av seg selv uten spor av reisefølget, og inntekten er for lav til slik ferie. Derfor holder vi oss unna slike damer @Oslomann77.

• Haha 2
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Thermos skrev:

Men da er det som det blir skrevet her, du burde bytte kilde til kvinnebekjentskap. Er enig i at det er mange damer som ser veldig bra ut, er på luksusferie, tar bilde av seg selv uten spor av reisefølget, og inntekten er for lav til slik ferie. Derfor holder vi oss unna slike damer @Oslomann77.

Som sagt så prøver jeg å holde meg unna slike damer og mistenker man at de er horer/sugarbabies kan man google litt og ta et søk her. 

I blant kan jeg også brøle av latter over alle de rare episodene brukerne her inne opplever når de forsøker å få seg noe. Dominaer uten safe word, damer som ikke er damer i tradisjonell forstand, damer som veier tre ganger så mye som på bildene og allikevel skal ha seg betalt. You can't make this shit up! 😂

Lenke til kommentar
8 timer siden, Oslomann77 skrev:

Det er ingen som tror på noe av det du skriver. 

• Like 2
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
8 minutter siden, Idaws skrev:

Det er ingen som tror på noe av det du skriver. 

Det går fint. Det er stort sett bare søppel her inne, uansett. :)

Lenke til kommentar
11 minutter siden, Oslomann77 skrev:

Hvorfor er du her på forumet da?

• Like 1
Lenke til kommentar
9 timer siden, Oslomann77 skrev:

Her kan du gi et lite bidrag til et bedre forum:

delete.thumb.png.ec8d10356840d1c8c2c68ba5db474d33.png

Endret av SolanGundersen
  • Like 4
  • Thanks 1
  • Haha 4
Lenke til kommentar
På 7.2.2025 den 21.44, Thermos skrev:

Ja, det finnes mange flotte gledespiker. Problemet er all bagasjen de har med seg, og hvordan skjerme seg for den.

Generelt enig, men i dette spesielle tilfellet var det ingen bagasje å snakke om. Forøvrig er det vel bagasje man ikke vet om som kan være det største problemet.

• Like 2
Lenke til kommentar
23 timer siden, Oslomann77 skrev:

Det har jeg forklart før. 

Men forklaringen din er jo en løgn. 

Så hva egentlig hensikten din med å være her inne?

• Like 3
Lenke til kommentar