Gå til innhold

Glederspiker som vil ha "noe mer"

mhm

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Idaws skrev:

Men forklaringen din er jo en løgn. 

Så hva egentlig hensikten din med å være her inne?

Nei, det er bare du som ikke forstår at enkelte av oss får mye oppmerksomhet fra damer, også de som vi absolutt ikke ønsker oppmerksomhet fra. Husk at 20% av mennene får nær sagt alle damene. Og du tilhører ikke denne gruppen. 

• Haha 3
Lenke til kommentar
3 timer siden, Oslomann77 skrev:

Nei, det er bare du som ikke forstår at enkelte av oss får mye oppmerksomhet fra damer, også de som vi absolutt ikke ønsker oppmerksomhet fra. Husk at 20% av mennene får nær sagt alle damene. Og du tilhører ikke denne gruppen. 

Tror du er en bitter middelaldrende mann som til og med de mest sjuskete gledspikene avskyr. En mann fullstendig blottet for selvtillit men er keyboardwarrior for å kompensere. 

• Like 2
  • Thanks 3
Lenke til kommentar
5 timer siden, Oslomann77 skrev:

Nå vet du fint lite om meg og hvor mange damer jeg får. 

Uansett er det ingen som tror på deg. 
Du har fremmet er kvinnesyn som beviser at du vet lite eller ingenting om kvinner. 
Tipper at de få kvinnene du har vært borti lever på hemmelig adresse. 

Så igjen, hvorfor er du her inne? 

• Thanks 3
Lenke til kommentar
2 timer siden, Idaws skrev:

Du har fremmet er kvinnesyn som beviser at du vet lite eller ingenting om kvinner. 

Kvinnesyn? Det er klart at blant horekunder er vel et "bra kvinnesyn" at kvinner skal ligge med så mange som mulig, og knulle absolutt hvem som helst. Hvordan skulle dere ellers få dere noe? :)

Lenke til kommentar
2 minutter siden, Oslomann77 skrev:

Kvinnesyn? Det er klart at blant horekunder er vel et "bra kvinnesyn" at kvinner skal ligge med så mange som mulig, og knulle absolutt hvem som helst. Hvordan skulle dere ellers få dere noe? :)

Det vil kanskje overraske deg at jeg ikke har samme syn på horer og på gifte kvinner med tre barn…

Til syvende og sist har imidlertid alle kvinner én ting til felles, og det er at de er villige til å gjøre nesten hva som helst av perverse greier, bare ingen ser de.

Lenke til kommentar
4 timer siden, Dirty Harry skrev:

Det vil kanskje overraske deg at jeg ikke har samme syn på horer og på gifte kvinner med tre barn…

Til syvende og sist har imidlertid alle kvinner én ting til felles, og det er at de er villige til å gjøre nesten hva som helst av perverse greier, bare ingen ser de.

Den skriver jeg under på. Av og til forbauser det meg hva kvinner er villige til å gjøre. 

Lenke til kommentar

Bra tråd. jeg har flere eskorter som har blitt gode venner etterhvert. Har hatt flere boende hos meg i kortere og lengre perioder. Var sammen med ei i nesten to år, samtidig som hun jobbet som eskorte. Gjelder samme regler der som til vanlige damer og det er kommunikasjon.

Pipelort.

• Like 6
Lenke til kommentar
13 timer siden, Oslomann77 skrev:

Jepp. Kvinnesyn. Ditt kvinnesyn. 
Du vil bestemme hvor mange menn kvinner kan ligge med. Og hvem de skal ligge med. 
Og hvis de ikke passer inn i din utdaterte boks, er det ifølge deg, dem det er noe galt med. Ikke deg. 
Men det er jo deg det er noe galt med. Du høres ut som en fundamental kristen. De har samme kvinnesyn som deg. 

Hvorfor skal ikke kvinner få ligge med så mange de vil? Hvorfor skal de ikke få lov til å leve ut sine fantasier? 
Fordi de skal underlegge seg ditt utdaterte syn på sex? 

Jeg har noen venninner som jeg har sex med. Helt gratis. Og noen par. 
Men noen ganger kjøper jeg litt. Og den ene årsaken er at jeg har lyst på noe annet. 
Og den viktigste, når jeg er ferdig kan kle på meg å forlate åstedet. Jeg slipper å sitte der å late som jeg interessert. Jeg slipper å sende en melding å høre hvordan deg går.  

• Thanks 8
Lenke til kommentar
9 timer siden, Pipelort skrev:

Den skriver jeg under på. Av og til forbauser det meg hva kvinner er villige til å gjøre. 

Forrige uke hadde jeg trekant med ei mor og ei datter. Mot betaling. Datter på 28 og mor på 49. 
Jeg måtte mase litt, men de gikk med på det til slutt. 

• Like 5
Lenke til kommentar
9 timer siden, Idaws skrev:

Forrige uke hadde jeg trekant med ei mor og ei datter. Mot betaling. Datter på 28 og mor på 49. 
Jeg måtte mase litt, men de gikk med på det til slutt. 

...også våknet du fra den våte drømmen din. 🥱

• Haha 3
Lenke til kommentar
3 minutter siden, Otono skrev:

..også våknet du fra den våte drømmen din. 🥱

Jeg er ikke så sikker, hvis dette gjelder thaier

• Like 2
Lenke til kommentar

Litt mange sidespor her nå... 🤷‍♂️Men ang Glederspiker som vil ha "noe mer" så er vel konklusjonen klar! Kjør på med mindre du har andre personer i nær relasjon du må/bør ta hensyn til... Så lenge du har glede av selskapet, hvem bryr seg om hva andre måtte mene? Og blir hun gjenkjent av andre menn, så sier det seg selv hvordan...Og da holder de vel sannsynligvis lav profil!

• Like 3
Lenke til kommentar
På 11.2.2025 den 0.02, Idaws skrev:

Hvorfor skal ikke kvinner få ligge med så mange de vil? Hvorfor skal de ikke få lov til å leve ut sine fantasier? 
Fordi de skal underlegge seg ditt utdaterte syn på sex? 

😂😂😂

Du mener at kvinner som TVINGER seg selv til å ligge med ekle menn som deg - mot betaling - "lever ut sine fantasier"?? 

De fleste kvinner er ekstremt kresne og ønsker ikke å ha veldig mange sexpartnere. Dette er biologi. Når kvinner ønsker å ligge med veldig mange menn er dette som regel et symptom på en underliggende psykiatrisk lidelse. Gjerne som følge av overgrep i ung alder. Grenseløs adferd er gjerne det.

De må gjerne "få lov til" å ligge rundt. Men jeg har også lov til å se ned på slike kvinner og dømme dem. 

Lenke til kommentar
På 10.2.2025 den 8.47, Idaws skrev:

Hvorfor i alle dager skulle noen av de 150+ damene jeg har ligget med (gratis) ha hemmelig adresse?
De mennene som ikke respekterer at et forhold er slutt er jo menn som er STIKK MOTSATT av meg! Det er jo menn som ikke klarer å få seg ny dame som klamrer seg fast til en eks og nekter å gi slipp. Jeg er jo dømmende og stiller høye krav til blant annet kvinners livsførsel nettopp fordi jeg er i en posisjon der jeg kan takke nei til kvinner. 

Lenke til kommentar
17 timer siden, Oslomann77 skrev:

De fleste kvinner er ekstremt kresne og ønsker ikke å ha veldig mange sexpartnere. Dette er biologi. Når kvinner ønsker å ligge med veldig mange menn er dette som regel et symptom på en underliggende psykiatrisk lidelse. Gjerne som følge av overgrep i ung alder. Grenseløs adferd er gjerne det.

Nope. Det er en gammel myte. 

• Like 2
Lenke til kommentar
6 timer siden, Idaws skrev:

Nope. Det er en gammel myte. 

Absolutt ikke!
Studier viser at kvinner kun finner et lite fåtall av menn tiltrekkende. 80% av mennene blir vurdert til 2/10 og 3/10.

Lenke til kommentar

Osloduden ønsker jo ikke å senke seg ned til vårt nivå. Han kjøper ikke sex, så han har ikke noe å tilføye. Kan vi ikke bare bli enige om å la guttungen være, trenger ikke å gi han mer oppmerksomhet? 😊

• Thanks 4
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Chen skrev:

Osloduden ønsker jo ikke å senke seg ned til vårt nivå. Han kjøper ikke sex, så han har ikke noe å tilføye. Kan vi ikke bare bli enige om å la guttungen være, trenger ikke å gi han mer oppmerksomhet? 😊

Han er blokkert for lenge siden. 

• Like 2
Lenke til kommentar
15 timer siden, Oslomann77 skrev:

Absolutt ikke!
Studier viser at kvinner kun finner et lite fåtall av menn tiltrekkende. 80% av mennene blir vurdert til 2/10 og 3/10.

Her er de mest vanlige fantasiene til kvinner. 

1. Trekant. 89%. MMF.
2. Sex med ei kvinne. 59%
3. Sex et sted man kan bli oppdaget. 57%
4. Sex med fremmede. 50%
5. Sex med en som ikke din ektemann. 57%
6. Bondage. 66%
7. Gruppesex. 43%

Swinging er også blitt mere og mere populært de siste årene. 

Ser ut til at din dydige kvinne ikke eksisterer. 
Faktisk så det viser det seg at kvinner bryr seg mindre og mindre om dine utdaterte normer. 

Hvem hadde trodd at kvinner både fantaserer og lever ut sine fantasier? 
Ihvertfall ikke du...........

• Like 2
Lenke til kommentar
11 minutter siden, Idaws skrev:

1. Trekant. 89%. MMF.
2. Sex med ei kvinne. 59%
3. Sex et sted man kan bli oppdaget. 57%
4. Sex med fremmede. 50%
5. Sex med en som ikke din ektemann. 57%
6. Bondage. 66%
7. Gruppesex. 43%

Takk for info, men OCDen slår ut i full blomst av listen din. Rekkefølgen og prosentene stemmer ikke 😕

• Haha 1
Lenke til kommentar
13 minutter siden, Idioten skrev:

Takk for info, men OCDen slår ut i full blomst av listen din. Rekkefølgen og prosentene stemmer ikke 😕

Tallene er hentet fra forskjellige studier. Og rekkefølgen betyr ikke noe. 
Kvinner kan også ha flere enn en fantasi. 

Endret av Idaws
  • Like 1
Lenke til kommentar