Gå til innhold

Danskebåten

Chrispo2387

Anbefalte innlegg

Karer, trenger tips om noen av dere har reist med danskebåten i det siste. Er det liv der på helg? Og ikke minst, damer under 60? 
Vet det ikke er eskorte spørsmål, men regner med det er flere som liker fyll og damer her, som kanskje har noe oppdatert info😁

• Like 3
Lenke til kommentar

Jeg var for noen måneder siden på Fjordline. Lite som skjedde. Bare noen irriterende tyskere i baren. Rutene fra Oslo er sikkert bedre.

• Like 2
Lenke til kommentar

Har ikke vært på danskebåten siden barneskolealder, men har noen turer på Kiel-ferga bak meg. Én gang med en gruppe swingers, så det sier seg selv at det ble action, men har også fått napp ved to anledninger i «pianobaren» ved den store restauranten bakerst i skipet. Begge ganger «milfs» på jentetur. Vær pent kledd, oppmerksom og høflig. Spander noen drinker. (Alene)mødre på tur slår seg ikke løs så ofte, så når de først føler seg sett og oppvartet, er ofte veien til lugaren kort når det nærmer seg stengetid. Helger er nok adskillig bedre enn ukedager sånn sett. 

• Like 7
Lenke til kommentar
4 minutter siden, nappe nappe skrev:

Har ikke vært på danskebåten siden barneskolealder, men har noen turer på Kiel-ferga bak meg. Én gang med en gruppe swingers, så det sier seg selv at det ble action, men har også fått napp ved to anledninger i «pianobaren» ved den store restauranten bakerst i skipet. Begge ganger «milfs» på jentetur. Vær pent kledd, oppmerksom og høflig. Spander noen drinker. (Alene)mødre på tur slår seg ikke løs så ofte, så når de først føler seg sett og oppvartet, er ofte veien til lugaren kort når det nærmer seg stengetid. Helger er nok adskillig bedre enn ukedager sånn sett. 

Gjør de bareback eller er alt med kondom?

Lenke til kommentar
5 timer siden, nappe nappe skrev:

Takk, var dette svaret jeg håpet på. Det blir helgetur. Har selv bare vært der på julebord, og da er det i overkant pølsefest. Men da er det håp at det er damer som reiser uten menn der og? 

Lenke til kommentar
21 timer siden, Chrispo2387 skrev:

Takk, var dette svaret jeg håpet på. Det blir helgetur. Har selv bare vært der på julebord, og da er det i overkant pølsefest. Men da er det håp at det er damer som reiser uten menn der og? 

Ja, håp er det vel, men jeg sitter jo ikke på passasjerlistene akkurat🤷🏻‍♂️

• Like 3
  • Haha 1
Lenke til kommentar