TomX Skrevet Januar 30 Share Skrevet Januar 30 (endret) https://dai.ly/x2amzeu . Dette hadde vært kult og oppleve og hvis jenta kunne gjort massasje etterpå på et toalett eks Endret Januar 30 av TomX Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Januar 30 Share Skrevet Januar 30 @TomX, det er mye som er foreslått for deg, men jeg tror bare du skal slutte å spekulere på noen date når du ikke engang kan sende sms til en gledespike/hore. 2 Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet Januar 30 Forfatter Share Skrevet Januar 30 3 minutter siden, nelson2 skrev: @TomX, det er mye som er foreslått for deg, men jeg tror bare du skal slutte å spekulere på noen date når du ikke engang kan sende sms til en gledespike/hore. Er sky da veit du og jeg får så mye spam sms fra før Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Januar 30 Share Skrevet Januar 30 2 timer siden, TomX skrev: Er sky da veit du og jeg får så mye spam sms fra før Hva er beste scenario for deg, at vi finner en jente som kan gjøre dette, kontakte henne, pruter pris, avtale at hun kommer til Gol, og du får oppfylt fantasien din? Jeg lurer genuint hva du ønsker å oppnå ved å stille spørsmål her fra tid til annen...uten å følge noen av rådene du har fått. 1 5 Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet Januar 30 Forfatter Share Skrevet Januar 30 43 minutter siden, Chen skrev: Hva er beste scenario for deg, at vi finner en jente som kan gjøre dette, kontakte henne, pruter pris, avtale at hun kommer til Gol, og du får oppfylt fantasien din? Jeg lurer genuint hva du ønsker å oppnå ved å stille spørsmål her fra tid til annen...uten å følge noen av rådene du har fått. Dere kan jo finne en jente ja og jenta må godta vips pris rundt 100-2000 Max ca og jeg veit ikke når det passer for meg enda Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Januar 30 Share Skrevet Januar 30 38 minutter siden, TomX skrev: Dere kan jo finne en jente ja og jenta må godta vips pris rundt 100-2000 Max ca og jeg veit ikke når det passer for meg enda Du vet at det er ingen her som kommer til å gjøre det ikke sant? Vi er ikke halliker. 2 Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet Januar 30 Forfatter Share Skrevet Januar 30 3 timer siden, Chen skrev: Du vet at det er ingen her som kommer til å gjøre det ikke sant? Vi er ikke halliker. Det var mitt siste forsøk i såfall Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Januar 30 Share Skrevet Januar 30 Ja, du har vel forsøkt alt mulig, bortsett fra å faktisk kontakte noen damer. 1 4 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Januar 30 Share Skrevet Januar 30 1 time siden, TomX skrev: Det var mitt siste forsøk i såfall Men morsomt profilbilde da :) Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet Januar 30 Forfatter Share Skrevet Januar 30 (endret) 53 minutter siden, jegern skrev: Men morsomt profilbilde da :) Veit 👍🏻😊 kanskje tannlegene på kuben kjøpesenter Tannlegekompaniet avd. Kuben Hønefoss tilbyr massør hjelp ? Endret Januar 30 av TomX 1 Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet Januar 31 Forfatter Share Skrevet Januar 31 9 timer siden, TomX skrev: Veit 👍🏻😊 kanskje tannlegene på kuben kjøpesenter Tannlegekompaniet avd. Kuben Hønefoss tilbyr massør hjelp ? Men tørr ikke og spørre dem Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Januar 31 Share Skrevet Januar 31 12 timer siden, TomX skrev: Men tørr ikke og spørre dem Gå og legg deg 1 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg