Gå til innhold

Dagens tips og råd: Les annonsen..

Tid for Nytelse

Anbefalte innlegg

For å slippe å kaste bort din egen tid og eskortens tid.. 

les annonsen..

joda, noen, som jeg, har lang tekst.., og det er ikke like morsomt å lese som å runke til bildene.., men..

leser du teksten, så vet du hva eskorter tilbyr eller ei..

etter en times skriving med en som ville møte meg, kom det frem til slutt at han ønsket meg som hans nye sub..

image.thumb.png.89afc63109875ba0b2d04e9e5ea82d0e.pngHadde han lest denne teksten, ville han skjønt at han bare kastet bort både sin egen tid og min tid ved å kontakte meg..

• Like 9
Lenke til kommentar
21 minutter siden, Tid for Nytelse skrev:

For å slippe å kaste bort din egen tid og eskortens tid.. 

les annonsen..

joda, noen, som jeg, har lang tekst.., og det er ikke like morsomt å lese som å runke til bildene.., men..

leser du teksten, så vet du hva eskorter tilbyr eller ei..

etter en times skriving med en som ville møte meg, kom det frem til slutt at han ønsket meg som hans nye sub..

image.thumb.png.89afc63109875ba0b2d04e9e5ea82d0e.pngHadde han lest denne teksten, ville han skjønt at han bare kastet bort både sin egen tid og min tid ved å kontakte meg..

Søren og! Jeg som tenkte å binde deg fast i køya utkledd i fransk hushjelp-kostyme, mens jeg riset deg på rumpa som straff for dårlig utført husarbeide. :/ 

• Haha 6
Lenke til kommentar