Gå til innhold

Hvorfor er det ikke flere seriøse tilbydere i Bærum og omeng

MysteryGuy

Anbefalte innlegg

Ser at det  stort sett er  omreisende eskorter som kun tar hjemmebesøk, det også lite verifisering og anmeldelser på disse:  Er det noen som har anbefalinger.  Jeg syns at tilbudet på et generell nivå er jevnt over dårligere enn det har vært på mange år, også i Oslo!

• Like 1
Lenke til kommentar

Du har helt rett. Jeg har ikke funnet veldig mange i Asker og Bærum de siste 10-12 årene jeg har holdt på. Utvalget i Oslo er mye dårligere enn før. Og i Drammen har jeg ikke sett et eneste sikkert kort på et par år. 

• Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
3 minutter siden, MysteryGuy skrev:

Ser at det  stort sett er  omreisende eskorter som kun tar hjemmebesøk, det også lite verifisering og anmeldelser på disse:  Er det noen som har anbefalinger.  Jeg syns at tilbudet på et generell nivå er jevnt over dårligere enn det har vært på mange år, også i Oslo!

Det har med rettsaken som pågår å gjøre.

Da de tok knekken på hallikknettverket så falt tilbudet dramatisk. Ved en kjapp titt på archive.org så ser man at på samme tid for 4 år siden var det dobbelt så mange jenter i Oslo med bildeverifisering som i dag.

Flott arbeid av oslopolitidistrikt slik at kriminelle menn som deg ikke får tak i ofre. 

https://www.nettavisen.no/nyheter/brukte-bygarden-som-bordell-skal-ha-tjent-52-millioner-pa-150-prostituerte/s/5-95-2164858

Lenke til kommentar

Vi vet at det er noen leiligheter som går igjen. Disse eies av utenlandske borgere i land som i De forente arabiske emirater og leies på provisjon av halliker eller "operatører" som dere omtaler de som. 

Ved fokus på advarsler til utleierne så har outcall markedet vokst. Dette fører igjen til redusert etterspørsel. 

På sikt vil den svenske håndhevingen innføres også i Norge. 

• Sad 1
Lenke til kommentar

Helt enig, Drammen er også håpløst.  Det er litt rart at eskortene ønsker å sitte i sentrum hvor det har blitt relativt stille de siste årene, mht. lite parkering og inndelingen i mange bompenge soner, noe som gjør mobilitet vanskelig.  Dette bør være dårlig butikk for jentene!

• Like 2
Lenke til kommentar

De fleste af pigerne er på Bjørvika prisen er høj!!! Jig rejser snart til Dubai med mine 2 kvinder, og der er de bedste pige end i Oslo

ingen norsk pige i byen nu bare gammelt og ulækkert ög det her er dødt!!!

alle leder efter [thai - ungarsk ög rumasnke] piger sex uden gummi og analsex [billig]

Jig har 4 kompis der har en norske eskorte pige er ikke længere til megen nytte [kedelig pige] sier alle jig kender!

kun sugarbabes ër tilbage nu

Lenke til kommentar
16 timer siden, borgermestern skrev:

Det har med rettsaken som pågår å gjøre.

Da de tok knekken på hallikknettverket så falt tilbudet dramatisk. Ved en kjapp titt på archive.org så ser man at på samme tid for 4 år siden var det dobbelt så mange jenter i Oslo med bildeverifisering som i dag.

Flott arbeid av oslopolitidistrikt slik at kriminelle menn som deg ikke får tak i ofre. 

https://www.nettavisen.no/nyheter/brukte-bygarden-som-bordell-skal-ha-tjent-52-millioner-pa-150-prostituerte/s/5-95-2164858

At det er færre utenlandske jenter i Oslo og omegn nå enn for 4 år siden skyldes den svake kronekursen - det har ingenting å gjøre med det inkompetente norske politiet. 

• Like 4
Lenke til kommentar