borgermestern Skrevet Januar 26 Share Skrevet Januar 26 (endret) Det har blitt funnet en svakhet i systemet. Hver gang noen laster opp nytt profilbilde i en spesifikk størrelsesorden så blir nettsiden noe tregere. Jeg har ikke mye tid til overs denne uken, men for likesinnede som ønsker å ødelegge forumet så kan dere sende meg en melding for et detaljert oppsett som kan kneble siden. Etter høstens angrep så var det selvfølgelig skuffende da @HerrSerr fant en løsning og klarte å åpne opp igjen kategoriene en etter en. Etter flere typer forsøk ser det nå ut til at det har blitt funnet en løsning på problemet. Skriver denne teksten som en advarsel samt for motivasjon for de som eventuelt ønsker eller allerede har opprettet et nytt forum, slik at denne informasjonen kan deles med de andre før vi tar siden helt ned. @SolanGundersen @Langbein @Chen @JoeRoganJosh @LoveOWO -homser Endret Januar 26 av borgermestern Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Januar 27 Share Skrevet Januar 27 (endret) Da var nettsiden ikke treg lenger. DDOS angrepet er slått tilbake! Alt som normalt! Juhuu! Endret Januar 27 av Langbein 6 1 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Januar 27 Share Skrevet Januar 27 Ser at jeg er i celebert selskap. Skjønner ikke helt hvorfor jeg er tagget, men er beæret 😆 4 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg