Elegant Skrevet September 10, 2016 Share Skrevet September 10, 2016 Hei, noen voksene norske damer og anbefale for tiden? Siter Lenke til kommentar
jaamarked Skrevet September 10, 2016 Share Skrevet September 10, 2016 Goodtime er vel det aller ypperste i den kategorien. I min verden i allefall Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet September 11, 2016 Share Skrevet September 11, 2016 Goodtime tror jeg også er et godt tips. Nå har ikke jeg møtt Goodtime, men ut fra omtaler her og andre steder over lang tid, så tror jeg det er beste tipset i kategorien. Kombinasjonen i ønsket til TS er ikke enkel etter min mening uten at du har spesielle preferanser eller fetisher. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 24, 2016 Share Skrevet September 24, 2016 Snakket med Goodtime for litt siden. Joda hun er fortsatt i "arbeid" og utfører sitt "arbeid" med høyeste karakter. Siter Lenke til kommentar
NorskeMarkus Skrevet September 24, 2016 Share Skrevet September 24, 2016 Hvis du er eller reiser nordøst for Oslo vet jeg om to, Modne Merete og Frøya. Jeg har ikke hatt sex med noen av de, men måtte dem på sommerfesten til eskortene og de virket både hyggelige og lidenskapelig opptatt av jobben. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 24, 2016 Share Skrevet September 24, 2016 Hvis du er eller reiser nordøst for Oslo vet jeg om to, Modne Merete og Frøya. Jeg har ikke hatt sex med noen av de, men måtte dem på sommerfesten til eskortene og de virket både hyggelige og lidenskapelig opptatt av jobben. Kan gå god for Modne Merete. Hadde en time med henne for lengesiden. Denne joben kan hun . Siter Lenke til kommentar
marianne milf Skrevet Oktober 1, 2016 Share Skrevet Oktober 1, 2016 Hvis du er eller reiser nordøst for Oslo vet jeg om to, Modne Merete og Frøya. Jeg har ikke hatt sex med noen av de, men måtte dem på sommerfesten til eskortene og de virket både hyggelige og lidenskapelig opptatt av jobben. Hm, du møtte meg også, er jeg ikke moden nok ? Ikke nok lidenskaplig nok ? Eller ikke hyggelig nok ? Siter Lenke til kommentar
NorskeMarkus Skrevet Oktober 1, 2016 Share Skrevet Oktober 1, 2016 Hvis du er eller reiser nordøst for Oslo vet jeg om to, Modne Merete og Frøya. Jeg har ikke hatt sex med noen av de, men måtte dem på sommerfesten til eskortene og de virket både hyggelige og lidenskapelig opptatt av jobben. Hm, du møtte meg også, er jeg ikke moden nok ? Ikke nok lidenskaplig nok ? Eller ikke hyggelig nok ? Haha! Jo så klart, men jeg tenkte at de to andre var hakket eldre enn deg Jeg vil absolutt gå god for deg og Og den veldig gode maten du lager er jo en ekstra bonus <3 Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet Oktober 1, 2016 Share Skrevet Oktober 1, 2016 Goodtime er den desidert beste. Noen jeg kjenner har prøvd mange av de norske, ja kanskje de fleste og kan bekrefte dette. Har visst møtt henne både i bil, skogen og hatt henne på hjemmebesøk. Alt er bare helt ypperlig. Hun er hyggelig og sannsynligvis rimelig kåt selv. Får alltid orgasme selv også, som regel 2. Kommer gjerne både oralt og ved penetrering. Hyggelig, blid, ren og rimelig på pris i forhold til mange andre. Tar ikke imot hjemme hos seg. Litt vanskelig å nå da hun reiser endel. Siter Lenke til kommentar
NorViking Skrevet Oktober 3, 2016 Share Skrevet Oktober 3, 2016 Tinder er full av pene, voksne norske damer som vil ha sexpartnere, og de er gratis. Skaff et Tinder Pluss abonnement, så kan du styre at bare de damene du liker ser profilen din. Slik har du kontroll på at nabokona eller svigerinna di ikke får se at du er på Tinder Siter Lenke til kommentar
Gjest Arnesk Skrevet Oktober 3, 2016 Share Skrevet Oktober 3, 2016 Noe av poenget med dette vi driver med er vel å kunne gjøre det på si, der og da, uten å involvere følelser og uten at bindinger oppstår. Siter Lenke til kommentar
footman Skrevet Oktober 4, 2016 Share Skrevet Oktober 4, 2016 Tinder er full av pene, voksne norske damer som vil ha sexpartnere, og de er gratis. Skaff et Tinder Pluss abonnement, så kan du styre at bare de damene du liker ser profilen din. Slik har du kontroll på at nabokona eller svigerinna di ikke får se at du er på Tinder Er det ikke slik at ingenting er gratis når det kommer til damer man er intim med da? for man 'betaler' på ett eller annet vis, om ikke alltid akkurat i penger Siter Lenke til kommentar
homserr Skrevet Desember 25, 2024 Share Skrevet Desember 25, 2024 De er på juleferie Siter Lenke til kommentar
mhm Skrevet Desember 27, 2024 Share Skrevet Desember 27, 2024 På 3.10.2016 den 7.37, NorViking skrev: Tinder er full av pene, voksne norske damer som vil ha sexpartnere, og de er gratis. Skaff et Tinder Pluss abonnement, så kan du styre at bare de damene du liker ser profilen din. Slik har du kontroll på at nabokona eller svigerinna di ikke får se at du er på Tinder Spørs hva man definerer som gratis. Kanskje man ikke bruker penger på dem, men man bruker som regel endel mer tid. Sånn sett er det veldig godt med RE o.l. der man kan kikke på hva man ønsker den dagen uten å måtte sveipe, prate, møtes for kaffe/øl osv. osv. 1 Siter Lenke til kommentar
IrenaMi Skrevet Desember 28, 2024 Share Skrevet Desember 28, 2024 https://norges-dates.no/join Siter Lenke til kommentar
badekaren Skrevet Januar 8 Share Skrevet Januar 8 På 1.10.2016 den 18.07, thorm skrev: Goodtime er den desidert beste. Noen jeg kjenner har prøvd mange av de norske, ja kanskje de fleste og kan bekrefte dette. Har visst møtt henne både i bil, skogen og hatt henne på hjemmebesøk. Alt er bare helt ypperlig. Hun er hyggelig og sannsynligvis rimelig kåt selv. Får alltid orgasme selv også, som regel 2. Kommer gjerne både oralt og ved penetrering. Hyggelig, blid, ren og rimelig på pris i forhold til mange andre. Tar ikke imot hjemme hos seg. Litt vanskelig å nå da hun reiser endel. Hvor annonserer Goodtime? Har lett etter annonse, men kan ikke finne noe sted. Gjelder for så vidt de andre Norske som var nevnt her i tråden (Merete og Frøya). Noen som har noen tips? På forhånd takk. 1 Siter Lenke til kommentar
Idioten Skrevet Januar 8 Share Skrevet Januar 8 1 time siden, badekaren skrev: Hvor annonserer Goodtime? Har lett etter annonse, men kan ikke finne noe sted. Gjelder for så vidt de andre Norske som var nevnt her i tråden (Merete og Frøya). Noen som har noen tips? På forhånd takk. Tråden er mer enn 8 år gammel. Tipper de voksen(d)e damene har pensjonert seg. 1 4 Siter Lenke til kommentar
Jossen Skrevet Januar 8 Share Skrevet Januar 8 Goodtime har jeg truffet et par ganger for 10-12 år siden. Hun har (hadde?) profil her også. Det er leeenge siden hun annonserte her at "alle gode ting har en ende" og at hu la opp. Hyggelig dame. Hun er vel pensjonist tenker jeg. Håper hun lever et godt liv 2 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Januar 9 Share Skrevet Januar 9 (endret) 15 timer siden, Jossen skrev: Det er leeenge siden hun annonserte her at "alle gode ting har en ende" og at hu la opp @badekaren kan vel ikke forvente at de fortsatt skal holde på når han har blåst liv i en 8 år gammel tråd. Endret Januar 9 av nelson2 2 Siter Lenke til kommentar
PetterStordalen Skrevet Januar 9 Share Skrevet Januar 9 På 10.9.2016 den 2.46, Elegant skrev: Hei, noen voksene norske damer og anbefale for tiden? https://www.instagram.com/feminineover50/ Du kan jo prøve denne! Hun er off noen dager grunnet en operasjon/inngrep ,men riktig mann får mulighet for BB! Sexy dame. 1 1 Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet Januar 10 Share Skrevet Januar 10 (endret) På 8.1.2025 den 18.06, badekaren skrev: Hvor annonserer Goodtime? Har lett etter annonse, men kan ikke finne noe sted. Gjelder for så vidt de andre Norske som var nevnt her i tråden (Merete og Frøya). Noen som har noen tips? På forhånd takk. Hun har gitt seg for flere år siden. Hadde telefonnummeret hennes og traff et par ganger etter at hun sluttet å annonsere. Rotet det bort nå men er ganske sikker på at hun ikke hadde tatt treff nå. Frøya annonserer vel på EJ. Merete tror jeg har gitt seg Endret Januar 10 av thorm 3 Siter Lenke til kommentar
Style Skrevet Januar 10 Share Skrevet Januar 10 Noen som har vært hos norske/danske Jette i det siste? 2 Siter Lenke til kommentar
thorm Skrevet Januar 10 Share Skrevet Januar 10 6 timer siden, Style skrev: Noen som har vært hos norske/danske Jette i det siste? Jepp. Jette leverer varene fortsatt. Dama er i slutten av 50 årene , nært 60 men hun leverer enda. Verdt penga sine hun 6 1 Siter Lenke til kommentar
sixax Skrevet Januar 18 Share Skrevet Januar 18 På 10.1.2025 den 20.31, thorm skrev: Jepp. Jette leverer varene fortsatt. Dama er i slutten av 50 årene , nært 60 men hun leverer enda. Verdt penga sine hun Kan du gi en enkel beskrivelse av hvordan ansikt/hår/frisyre ser ut? Keen på milf med kort hår. 3 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg