Gå til innhold

«Simon» kjøpte sex hver uke: –⁠ Det er lett

JoeRoganJosh

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte mellom 100 og 200 ulike kvinner i løpet av disse tre årene, noen av dem flere ganger. Og jeg kjøpte sex minst en gang i uka, ...

Sexkjøp, Prostitusjon | «Simon» kjøpte sex hver uke: – Det er enkelt

https://www.nidaros.no/simon-brukte-200-000-pa-sexkjop-det-er-lett-a-kjope-i-trondheim-like-lett-som-a-bestille-mat/s/5-113-660310

Sex-appetitten var for meg knyttet til kokainbruk. Og det er lett å kjøpe sex i Trondheim – like lett som å bestille mat. Å ligge med en ny kvinne kan være fint i fem minutter, én time. Men etterpå føles det bare tomt i magen og sjelen.

• Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Så kokainbruken hans har ingenting å gjøre med at han føler seg tom i magen og sjelen… tror det har mer med saken å gjøre enn at han møtte en ny kvinne og fikk dårlig samvittighet 

• Like 2
Lenke til kommentar

Jeg besøker helst ei jeg kjenner i fra før og etter noen ganger så oppstår det gjerne et "gjensidig forhold". Hun er glad når jeg kommer og jeg er glad når jeg går. Har en to slike faste så har en også variasjonen. Så får en heller spe på med ei tilfeldig en gang i blant. 

• Like 6
Lenke til kommentar

Det var en person her inne som en gang ga meg et godt råd som jeg prøver å tenke på om jeg en gang har nerver e.l. Husker ikke hvem som skrev det, men takk igjen. Rådet lød noe som:

«Man lever bare én gang, så bare fortsett med denne hobbyen med god samvittighet så lenge man ikke skader eller utnytter sårbare. Det er nok dritt som skjer i verden, så om man er ansvarlig på det, bør man kunne hygge seg litt i blant.»

• Like 4
  • Thanks 2
Lenke til kommentar