Style Skrevet Januar 26 Share Skrevet Januar 26 Skal snart til Narvik, og jeg trenger sårt noen insidetips. Lite eller ingenting på RE og SD. Hatt herlig treff med Satin Dreams, som gjorde hotelltreff i Narvik, men finner ikke henne lenger nå. Noen som vet om noen? 3 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Januar 27 Share Skrevet Januar 27 På 26.1.2025 den 9.25, Style skrev: Skal snart til Narvik, og jeg trenger sårt noen insidetips. Lite eller ingenting på RE og SD. Hatt herlig treff med Satin Dreams, som gjorde hotelltreff i Narvik, men finner ikke henne lenger nå. Noen som vet om noen? Jeg vet dessverre ingenting om lokale jenter i Narvik. Traff Satin Dreams en gang, det var i Tromsø. Enig med deg, det var et herlig treff. Jeg tror at Satin Dreams har flyttet fra Narvik og mener å ha hørt at hun for tiden bor i Bergen. Ei flott dame som jeg savner og håper å få møte igjen. 2 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Februar 7 Share Skrevet Februar 7 @Style, du har tidligere fått en pm fra meg, men trå varsomt hvis du lurer på noen av de 3 annonsene som ligger ute nu for stedet med Luming / Suma / Zara69. Der tror jeg man kan gå på en smell med en "hen". Den ene annonsen var tidligere alltid med et tysk mobilnummer, alle med samme reiserute/scedule, så jeg tror det går til en og samme person. 1 2 Siter Lenke til kommentar
Dag_driver Skrevet Februar 7 Share Skrevet Februar 7 1 time siden, nelson2 skrev: @Style, du har tidligere fått en pm fra meg, men trå varsomt hvis du lurer på noen av de 3 annonsene som ligger ute nu for stedet med Luming / Suma / Zara69. Der tror jeg man kan gå på en smell med en "hen". Den ene annonsen var tidligere alltid med et tysk mobilnummer, alle med samme reiserute/scedule, så jeg tror det går til en og samme person. Luming/Suma er samme, har hørt dette er post-op. Zara69 og Pamela69 tror jeg er samme. Zara69 var en gang i tiden en yngre lokal jente på Sunnmøre, sannsynligvis er annonsen er overtatt av en annen nå. 3 1 Siter Lenke til kommentar
norguy Skrevet Februar 7 Share Skrevet Februar 7 Luming/Suma e ikke til og anbefale. Er samme person, og dårlig tjenester. 1 2 Siter Lenke til kommentar
Style Skrevet Februar 7 Forfatter Share Skrevet Februar 7 Er Zara69/Pamela69 å anbefale? 2 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Februar 7 Share Skrevet Februar 7 1 time siden, Style skrev: Er Zara69/Pamela69 å anbefale? @Style, søk på forumet, det er omtaler av henne her. Jeg har aldri sett noe positivt om de 3 nicken jeg nevnte, og mye tyder på at du går på en smell. 1 3 Siter Lenke til kommentar
nelson2 Skrevet Februar 21 Share Skrevet Februar 21 @Dag_driver har nok rett og jeg må korrigere meg selv, Zara69 har fraveket reiseruten til Luming/Suma. Luming/Suma kan være samme, men Zara69 er nok en annen, og tvilsom dame. 3 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg