Gå til innhold

Linda 6969

Ox1

Anbefalte innlegg

GENERELL INFORMASJON:

• Navn: Linda 6969 (har tidligere vært tilknyttet Mol Massasje som ikke har aktiv annonse på RE for øyeblikket)
  • Nasjonalitet: Thai
  • Kontaktform: SMS 
  • Omtrentlig dato: 2023-2024
  • Lokasjon: Salong i sentrum (Mol Massasje)
  • Lokasjonsstandard: God - 3 lukkede rom for massasje - rent og ryddig bad med dusj
  • Pris: 500 / 600 / 800 NOK => 30/45/60 minutter - kun massasje. Bestilte vanligvis 45 minutter som ble utnyttet 110%
  • Ekstra: Full pakke - etter noen besøk BB - etter enda noen besøk creampie
  • Alder: 53
  • Røyk: NEI
  • Annonsebilder: Ekte bilder som gir et korrekt inntrykk

GENERELT INNTRYKK:

• Hygiene: God
  • Ansikt: Normalt utseende med en litt flat nese uten at det ødelegger inntrykket
  • Kropp: Relativt fast og god
  • Bryst: Naturlige B/C-bryst med gode brystvorter til å suge på og leke med
  • Bakende: Stor
  • Piercinger: Ingen
  • Tatoveringer: Ikke bemerket
  • Fysiske defekter: Ingen
  • Holdning: Vennlig, høflig og etter hvert glad for mitt besøk
  • Språk: Norsk/svorsk - Vi forstod hverandre veldig godt.

TJENESTEKVALITET:

• Massasje: En veldig god massasje. Stadige ertende berøringer de riktige stedene.
  • Kysser: Ja - tungekyss
  • OWO: Ja
  • Vaginal sex: Ja
  • Anal sex: Nei
  • Involvering: Massasjedelen ble levert til veldig god karakter. Under ekstradelen var hun veldig aktiv i forhold til å finne og invitere til de riktige posisjonene.

OPPSUMMERT:

• Det beste: Villigheten til det meste
  • Det verste: Ingen glamourmodell
  • Gjenta?: Anytime
  • Anbefalt?: Absolutt

Linda 6969 var i noen år fast jente hos Mols Massasje som jeg den gang benyttet ganske jevnlig. På ett eller annet tidspunkt må det ha skjedd noe i denne salongen som gjorde at Cindy, som hun den gang kalte seg, forlot salongen og byen helt plutselig. Mols Massasje ble ikke det samme etter dette, og etter et besøk uten å treffe Cindy/Linda6969 falt interessen for denne salongen helt bort.

Nok om den aktuelle salongen. Linda fortjener en liten fortelling her. Det var egentlig helt tilfeldig at jeg ble tildelt Linda ved et salongbesøk, og det som fristet til å gjenta besøket hos nettopp henne var faktisk massasjekvaliteten hun leverte. Mine standard krav til eventuelle ekstratjenester er "alt eller ingenting", så dermed ble det full pakke uten med kondom fra første besøk. Fast beløp 2000 for 45 minutter.

Det skulle ikke mange besøk til før ekstratjenestene tok store deler av tida. I tillegg utviklet ekstratjenestene seg til tungekyss, sex uten kondom og creampie. I tillegg tillot hun i doggystilling en finger i analen slik at jeg kunne kjenne hvordan min egen pikk pumpet inn og ut av fitta hennes.

Hun hadde også en egen annonse i Stavanger en liten periode etter "krasjen" hos Mol. Skulle jeg på et eller annet tidspunkt krysse sti med henne igjen, så vet jeg at det blir et besøk.

• Thanks 16
Lenke til kommentar
1 time siden, Chen skrev:

Du fortjener en A+ for særdeles ryddig og strukturert rapport! 

Everybody, look to Ox1! 👏

Takk for flott karaktersetting.

Strukturen og oppstilling er hentet fra en spansk forumside som jeg har funnet ryddig og informativ. Så karakteren må nesten sendes sydover.
Skal forresten snart nedover og har et par godbiter i kikkerten allerede 🤩

• Like 3
  • Haha 2
Lenke til kommentar
  • 1 month later...
På 25.1.2025 den 10.33, Ox1 skrev:

GENERELL INFORMASJON:

• Navn: Linda 6969 (har tidligere vært tilknyttet Mol Massasje som ikke har aktiv annonse på RE for øyeblikket)
  • Nasjonalitet: Thai
  • Kontaktform: SMS 
  • Omtrentlig dato: 2023-2024
  • Lokasjon: Salong i sentrum (Mol Massasje)
  • Lokasjonsstandard: God - 3 lukkede rom for massasje - rent og ryddig bad med dusj
  • Pris: 500 / 600 / 800 NOK => 30/45/60 minutter - kun massasje. Bestilte vanligvis 45 minutter som ble utnyttet 110%
  • Ekstra: Full pakke - etter noen besøk BB - etter enda noen besøk creampie
  • Alder: 53
  • Røyk: NEI
  • Annonsebilder: Ekte bilder som gir et korrekt inntrykk

GENERELT INNTRYKK:

• Hygiene: God
  • Ansikt: Normalt utseende med en litt flat nese uten at det ødelegger inntrykket
  • Kropp: Relativt fast og god
  • Bryst: Naturlige B/C-bryst med gode brystvorter til å suge på og leke med
  • Bakende: Stor
  • Piercinger: Ingen
  • Tatoveringer: Ikke bemerket
  • Fysiske defekter: Ingen
  • Holdning: Vennlig, høflig og etter hvert glad for mitt besøk
  • Språk: Norsk/svorsk - Vi forstod hverandre veldig godt.

TJENESTEKVALITET:

• Massasje: En veldig god massasje. Stadige ertende berøringer de riktige stedene.
  • Kysser: Ja - tungekyss
  • OWO: Ja
  • Vaginal sex: Ja
  • Anal sex: Nei
  • Involvering: Massasjedelen ble levert til veldig god karakter. Under ekstradelen var hun veldig aktiv i forhold til å finne og invitere til de riktige posisjonene.

OPPSUMMERT:

• Det beste: Villigheten til det meste
  • Det verste: Ingen glamourmodell
  • Gjenta?: Anytime
  • Anbefalt?: Absolutt

Linda 6969 var i noen år fast jente hos Mols Massasje som jeg den gang benyttet ganske jevnlig. På ett eller annet tidspunkt må det ha skjedd noe i denne salongen som gjorde at Cindy, som hun den gang kalte seg, forlot salongen og byen helt plutselig. Mols Massasje ble ikke det samme etter dette, og etter et besøk uten å treffe Cindy/Linda6969 falt interessen for denne salongen helt bort.

Nok om den aktuelle salongen. Linda fortjener en liten fortelling her. Det var egentlig helt tilfeldig at jeg ble tildelt Linda ved et salongbesøk, og det som fristet til å gjenta besøket hos nettopp henne var faktisk massasjekvaliteten hun leverte. Mine standard krav til eventuelle ekstratjenester er "alt eller ingenting", så dermed ble det full pakke uten med kondom fra første besøk. Fast beløp 2000 for 45 minutter.

Det skulle ikke mange besøk til før ekstratjenestene tok store deler av tida. I tillegg utviklet ekstratjenestene seg til tungekyss, sex uten kondom og creampie. I tillegg tillot hun i doggystilling en finger i analen slik at jeg kunne kjenne hvordan min egen pikk pumpet inn og ut av fitta hennes.

Hun hadde også en egen annonse i Stavanger en liten periode etter "krasjen" hos Mol. Skulle jeg på et eller annet tidspunkt krysse sti med henne igjen, så vet jeg at det blir et besøk.

Har vært innom hos Linda og kan bekrefte det er hun som er på bildene, synes ikke du overdriver med tilbakemeldingen når du skriver ingen glamourmodell. Bildene er enten fikset på eller rundt 20år gamle. Snudde i døra…

• Like 2
  • Confused 1
Lenke til kommentar
1 time siden, ArneK skrev:

Snudde i døra…

Usj da.. Det var langt unna @Ox1 sin glimrende og svært positive rapport om samme dame. 

Endret av Langbein
  • Like 1
Lenke til kommentar
7 timer siden, Langbein skrev:

Usj da.. Det var langt unna @Ox1 sin glimrende og svært positive rapport om samme dame. 

Vi har alle våre preferanser, og smaken er som baken - delt.

Selv om @ArneK visste at damen ikke er noen glamourmodell, så måtte han innom 😉

For min del var intensjonen med det første besøket først og fremst massasje, og da betyr det lite hvordan utseende på damen er så lenge ikke det er et troll.

Grunnen til at jeg gjerne gjentar et besøk hos Linda, er hva jeg etter hvert fikk ut av besøkene - til en overkommelig pris.

• Like 3
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
På 25.1.2025 den 10.33, Ox1 skrev:

Mols Massasje ble ikke det samme etter dette, og etter et besøk uten å treffe Cindy/Linda6969 falt interessen for denne salongen helt bort.

Mols har "rekruttert" nytt blod. Var innom en tur for et par uker siden, og likte mye av det jeg så. Tita gir 45 minutter massasje+FP til 2000. Lin har tilbudt det samme for en stund tilbake.

• Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar