Ox1 Skrevet Januar 25 Share Skrevet Januar 25 (endret) GENERELL INFORMASJON: Navn: Hong-spa Nasjonalitet: Thai Kontaktform: Whatsapp Omtrentlig dato: Januar 2025 Lokasjon: Salong i sentrum Lokasjonsstandard: God, litt kjølig i massasjerommet på en vindfull og kald vinterdag Pris: 500 / 600 / 800 NOK => 30/45/60 minutter - kun massasje. Bestilte 45 minutter Ekstra: Sex med kondom => 1700 på toppen av startprisen på 600 Alder: Ikke helt ung, men heller ikke en gammel krok. Anslår alder til mellom 35 og 45. Røyk: NEI Annonsebilder: Ekte bilder som gir et korrekt inntrykk GENERELT INNTRYKK: Hygiene: God Ansikt: Pent Kropp: Relativt fast og god Bryst: Deilige naturlige B/C-bryst med store brystvorter som likte å bli suget på Bakende: God og rund uten å være stor. Piercinger: Ingen Tatoveringer: Ingen Fysiske defekter: Ingen Holdning: Vennlig, høflig og hyggelig Språk: Norsk/svorsk - Vi forstod hverandre veldig godt. TJENESTEKVALITET: Massasje: En god massasje, men ikke outstanding. Stadige ertende berøringer de riktige stedene. Kysser: Nei OWO: Nei, tror ikke hun tilbyr suging i det hele tatt. Vaginal sex: Ja Anal sex: Nei Involvering: Massasjedelen ble levert til god karakter. Den påfølgende kosen ble stort sett overlatt til meg, men hun så ut til å nyte stunden vel så mye som meg. OPPSUMMERT: Det beste: Alt og ingenting. Generelt fornøyd med hele leveransen Det verste: Totalprisen på 2300. Prinsipielt betaler jeg aldri mer enn 2000 for 45 minutter alt inkludert. Gjenta?: Kun om jeg klarer å prute ned prisen til et anstendig nivå. Anbefalt?: I forhold til kvalitet => Ja - I forhold til pris => Nei Lett å komme i kontakt med på Whatsapp. Jeg har møtt henne tidligere og hintet om dette under dialogen. Spurte om informasjon om mulige ekstratjenester, men det ble ikke besvart. Ved oppmøte i salongen ble jeg tatt godt imot av en smilende og muligens litt kåt dame. Hun var jo klar over at jeg ønsket ekstra og var ikke sen om å klemme litt forsiktig på junior underveis til massasjebenken. Ble tilbudt dusj, men avslo siden jeg omtrent kom rett fra dusjen hjemme. Hele seansen begynte med meg liggende på magen for å ta imot en deilig massasje på baksiden. Etter å ha sittet på bakenden min under ryggmassasjen satte hun seg mellom leggene mine for å massere bena. Nokså bestemt spredte hun bena mine for å sitte bedre og samtidig få alle muligheter til å håndtere junior direkte. En riktig behagelig og deilig behandling. Så var det å snu seg på rygg og motta resten. Umiddelbart kom spørsmålet om hva jeg ønsket å bruke resten av tida på. Svaret fra min side var enkelt - alt ! Etter en liten forhandlingsrunde kvittet hun seg med massasje-uniformen, tredde på meg kondomet og tredde en våt fitte ned på junior som stod klar som et spett og ventet. To deilige naturlige bryst med store brystvorter ble raskt sugd tak i og lekt med. Jeg er skrudd sammen på en slik måte at gjensidig nytelse gir meg den beste opplevelsen. Og for meg var det tydelig at denne damen likte det hun fikk. Rideturen ble relativt raskt avsluttet med at nå var det min tur til å jobbe. Hun la seg på rygg, spredte bena og dro meg på plass i en deilig misjonær. Et forsøk på å kysse henne ble avfeid ved at hun snudde hodet bort. Helt greit, sexen var deilig likevel. Det var tydelig at hun var på vei til å få nok, for mellom stønnene hennes kom det beskjeder som "Kom nu, kom,nu..". Vel, jeg hadde godt med tid igjen, og var slett ikke klar for avslutning ennå. Snudde henne rundt i doggy og virkelig nøt å kjenne at hun tok imot hele lengden mens hun tok hardt tak i det hun kunne finne av puter og lakener. Dette ble til slutt for mye for meg, og en kraftig ladning ble sendt så dypt inn i henne som mulig - i kondomet. Selv om prisen var i høyeste laget, så tror jeg nok at muligheten for gjentakelse er til stede. Men da må jeg lure henne ned i pris. Endret Januar 25 av Ox1 3 7 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Januar 25 Share Skrevet Januar 25 (endret) Har vært hos henne i en annen by. Kan gå god for det du skriver. Hun har jobbet i Oslo, Drammen og nå Kristiansand. Hun pleide å jobbe på leewadi (eller no sånt). Endret Januar 25 av JoeRoganJosh 2 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg