Gå til innhold

Gutter som selger sex


Gjest

Anbefalte innlegg

Hm...

Leser veldig mange som annonserer på diverse sider og de skriver at de ønsker kun kvinner som kunde. :shock:

urealistisk ? selvfølgelige er det bare menn som tar kontakt.. tipper 99,9% ...

Leste en annonse hvor det står: CIM,CIF,COB ... ( at en dame skulle betale for mannen sprutte i deres munnen/ansikt/bryst ??

Helt urealistisk... :D:lol:

Hvor urealistisk det er er spørsmålet..

Som alt mulig annet; slikt er det forsket på og svaret finnes i form av tall.

Jeg minnes at i USA er det ca 7% menn og 0,8% kvinner som kjøper sex. Vil tro at tallene i Norge ikke er så veldig langt unna.

Lenke til kommentar
Jeg minnes at i USA er det ca 7% menn og 0,8% kvinner som kjøper sex. Vil tro at tallene i Norge ikke er så veldig langt unna.

Ja, om da dette stemmer her på berget så blir det jo en del kvinner som kjøper sex. Altså hver tiende som kjøper er kvinner. Da må det jo være et marked!

Lenke til kommentar
Jeg minnes at i USA er det ca 7% menn og 0,8% kvinner som kjøper sex. Vil tro at tallene i Norge ikke er så veldig langt unna.

Ja, om da dette stemmer her på berget så blir det jo en del kvinner som kjøper sex. Altså hver tiende som kjøper er kvinner. Da må det jo være et marked!

Prosentregning kan være vanskelig. En av hundre kvinner ca kjøper sex, og syv av hundre menn. Det er nok et marked der ute. Markus er jo her inne, kanskje han kan fortelle litt om det.

Gjest

Lenke til kommentar
Jeg minnes at i USA er det ca 7% menn og 0,8% kvinner som kjøper sex. Vil tro at tallene i Norge ikke er så veldig langt unna.

Ja, om da dette stemmer her på berget så blir det jo en del kvinner som kjøper sex. Altså hver tiende som kjøper er kvinner. Da må det jo være et marked!

Prosentregning kan være vanskelig. En av hundre kvinner ca kjøper sex, og syv av hundre menn. Det er nok et marked der ute. Markus er jo her inne, kanskje han kan fortelle litt om det.

Gjest

Brøkregning er tydeligvis også ganske vanskelig. Jeg kan røpe at dere er begge sånn ca enige med hverandre.

Uansett: Jeg må innrømme at jeg er veldig nysgjerrig på hvem kvinner som kjøper sex (av menn) er. Jeg har en hypotese om at menn som kjøper sex i det store og det hele og veldig ofte ikke er så veldig forskjellig fra gjennomsnittsnordmannen. Jeg er ikke helt sikker på om frøken/fru Sexkjøper er den gjennomsnittlige norske kvinne...?

  • Like 1
Lenke til kommentar

Ja, om da dette stemmer her på berget så blir det jo en del kvinner som kjøper sex. Altså hver tiende som kjøper er kvinner. Da må det jo være et marked!

Prosentregning kan være vanskelig. En av hundre kvinner ca kjøper sex, og syv av hundre menn. Det er nok et marked der ute. Markus er jo her inne, kanskje han kan fortelle litt om det.

Gjest

Brøkregning er tydeligvis også ganske vanskelig. Jeg kan røpe at dere er begge sånn ca enige med hverandre.

Uansett: Jeg må innrømme at jeg er veldig nysgjerrig på hvem kvinner som kjøper sex (av menn) er. Jeg har en hypotese om at menn som kjøper sex i det store og det hele og veldig ofte ikke er så veldig forskjellig fra gjennomsnittsnordmannen. Jeg er ikke helt sikker på om frøken/fru Sexkjøper er den gjennomsnittlige norske kvinne...?

Terskelen for sexkjøp er nok litt større for en kvinne ville jeg tro. Av de kvinner som gjør det kan en tenke seg at hyppigheten heller ikke er så stor som hos menn.

Av type kvinne som kjøper tror jeg kan være relativt forskjellig. Det kan like gjerne være fra de øvre sosiale lag der en kvinne ikke vil ha en fast ekstrakjæreste, men heller en ryddig ordning.

Kvinner har også behov og ikke alle vil ut på byen, for å trekke med en småfull kåting hjem :roll:

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...