Gjest Skrevet September 5, 2016 Share Skrevet September 5, 2016 Er det noen som har erfaring med gode "submissives"? Har inntrykk det er få som leverer denne tjenesten, eller egentlig skjønner hva det går ut på. Siter Lenke til kommentar
Gjest Skrevet September 5, 2016 Share Skrevet September 5, 2016 Vel min erfaring er at det er flere der ute enn man skulle tro, men ikke innen eskorte bransjen innen min erfaring. har kun truffet på ei som var skikkelig sub, noe jeg ikke forstod før seansen var igang. har vært i samtale med flere på adultwork(eskorter i england) som hevder de er det, men av diverse grunner har det ikke blitt noe av. ellers så virker det som hun her er et godt valg basert på tilbakemeldinger:http://www.kristina-hanacova.com/ faktum er at jeg har truffet flere subs via div datingsider(altså ikke eskorter), og alle har vel vært norske så langt jeg kan huske. da snakker vi jenter som er så til de grader seksuelle og erotiske at man blir nesten litt sGjestrt. skulle tro det kun skjedde på film, men det skjer i virkeligheten. jeg har et par andre kompiser som har erfaringer med det samme, og det er alltid moro i sosiale lag når man møter på de snurpete stuerene ola og kari nordmenn som hardnakket tror slik bare hører hjemme i fantasiens verden. gøy å sitte på sidelinja, sende blikk til hverandre og humre. tror nok det er langt flere "skap"-subs der ute enn man skal tro.... ville vært veldig gøy å få noen utalelser fra de kvinnelige delen av forumet på det her og hva de mener/erfarer osv Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg