Mrego Skrevet Mandag klokken 19:11 Share Skrevet Mandag klokken 19:11 Nå er jeg ganske lei av å spørre annonsørene om de faktisk kan squirte og sier de alltids yes babe! Også kommer man der og nada, mulig en dråpe urin. Er det noen som kan gi meg håp? Og er det noen som har tips på hvordan man kan søke på ord i beskrivelser i annonser på RE? tenkte muligens å teste Neja&Edah, men ser det ligger to anmeldelser fra 24’ som jeg ikke helt likte.. 2 Siter Lenke til kommentar
Villdyret Skrevet Mandag klokken 19:30 Share Skrevet Mandag klokken 19:30 16 minutter siden, Mrego skrev: Nå er jeg ganske lei av å spørre annonsørene om de faktisk kan squirte og sier de alltids yes babe! Også kommer man der og nada, mulig en dråpe urin. Er det noen som kan gi meg håp? Og er det noen som har tips på hvordan man kan søke på ord i beskrivelser i annonser på RE? tenkte muligens å teste Neja&Edah, men ser det ligger to anmeldelser fra 24’ som jeg ikke helt likte.. Du kan starte med å kontakte psykologen din. Forklare at du gang på gang betaler prostituerte for å bli å pissa på uten at de respekterer hverken deg eller penga dine. Kanskje dere finner ut av hvordan du ble et så patetisk menneske. 1 Siter Lenke til kommentar
Oslo_bukken Skrevet Mandag klokken 23:41 Share Skrevet Mandag klokken 23:41 4 timer siden, Villdyret skrev: Du kan starte med å kontakte psykologen din. Forklare at du gang på gang betaler prostituerte for å bli å pissa på uten at de respekterer hverken deg eller penga dine. Kanskje dere finner ut av hvordan du ble et så patetisk menneske. Eh slapp av litt? Squirting er digg jo💦😊 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg