TomX Skrevet Mandag klokken 12:06 Share Skrevet Mandag klokken 12:06 Synd jeg ikke skjenner tannleger Som jeg kunne prøvd tannlegestolen naken hos veit det er helt 🤮 og spørre om men har et sykt behov da veit du. Og området må være i Gol 1 Siter Lenke til kommentar
Mrdick Skrevet Mandag klokken 12:37 Share Skrevet Mandag klokken 12:37 Dette tror jeg de fleste tannlege kontor tilbyr. Ikke vær sjenert. 1 Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet Mandag klokken 17:06 Forfatter Share Skrevet Mandag klokken 17:06 4 timer siden, Mrdick skrev: Dette tror jeg de fleste tannlege kontor tilbyr. Ikke vær sjenert. Men ikke massasje i tannlegestolen nei Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet Mandag klokken 21:09 Forfatter Share Skrevet Mandag klokken 21:09 8 timer siden, Mrdick skrev: Dette tror jeg de fleste tannlege kontor tilbyr. Ikke vær sjenert. Og da må jeg og tannlegen være alene og ingen andre inne på kontoret Siter Lenke til kommentar
HerrSerr Skrevet Mandag klokken 22:34 Share Skrevet Mandag klokken 22:34 (endret) TomX må være naken i narkose mens tannlegen fyller alle hullene hans. Endret Mandag klokken 22:34 av HerrSerr Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet 18 timer siden Forfatter Share Skrevet 18 timer siden 12 timer siden, HerrSerr skrev: TomX må være naken i narkose mens tannlegen fyller alle hullene hans. Har ingen hull per nå Siter Lenke til kommentar
Idioten Skrevet 17 timer siden Share Skrevet 17 timer siden 15 minutter siden, TomX skrev: Har ingen hull per nå Tror du bør ta turen innom tannlegen og få det sjekket 1 Siter Lenke til kommentar
TomX Skrevet 11 timer siden Forfatter Share Skrevet 11 timer siden 6 timer siden, Idioten skrev: Tror du bør ta turen innom tannlegen og få det sjekket Jeg veit at jeg får ingen penis massasje pga bakterier Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg