Tid for Nytelse Skrevet Februar 21 Share Skrevet Februar 21 Hvis ditt hemmelige nummer er knyttet opp til Vipps.., finner vi ut hvem du er ved å sjekke nummeret ditt der. nummeret ditt vises når du sender meldinger. mulig asiatene deler nummer, men det ser jeg ikke poenget med 🤷♀️ I rolige perioder, sjekker jeg numrene som kontakter meg, men i hektiske perioder gidder jeg ikke. 2 4 Siter Lenke til kommentar
Thermos Skrevet Februar 23 Share Skrevet Februar 23 Ja, asiatene deler telefonnummer, og erfaring på en Facebook-gruppe. De deler også bilder av deg hvis du faller inn under vurderingen "fast kunde/fremtidig kjæreste". Dette fordi de ønsker en såkalt "Walking ATM" som de kan trekke penger ut av over tid. Da er denne personen merket som "hennes" og andre vil trekke seg, og melde tilbake hvis du besøker en av hennes kolleger for litt avveksling. Dette krever kontroll på hvilket telefonnummer du bruker, og noen av oss er i overkant sløve når junior "napper i undiken" som de sier i Haugesund. 4 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Februar 23 Share Skrevet Februar 23 (endret) What! Kan man bli "eid" av damene?😅 Men denne merkingen, kan det påvirke ytelse av tjenesten? Det jeg mener at de har respekt for hverandre slik at hvis det kommer inn en kunde som "tilhører" en annen, så gir de så som så tjeneste slik at han går tilbake til sin "eier"? 😁 Endret Februar 23 av Chen skriveleif 3 4 Siter Lenke til kommentar
JoeRoganJosh Skrevet Februar 23 Share Skrevet Februar 23 24 minutter siden, Chen skrev: What! Kan man bli "eid" av damene?😅 Men denne merkingen, kan det påvirke ytelse av tjenesten? Det jeg mener at de har respekt for hverandre slik at hvis det kommer inn en kunde som "tilhører" en annen, så gir de så som så tjeneste slik at han går tilbake til sin "eier"? 😁 Det er derfor det er viktig å gi dem mange lange og gode orgasmer. Da vil dem ikke gi deg tilbake til din "eier". 1 6 Siter Lenke til kommentar
Thermos Skrevet Februar 23 Share Skrevet Februar 23 De unngår ekstratjenestene hvis de kan og holder seg til massasje, har du aldri møtt en forbanna Thai-dame? Det har jeg, og det må være eneste gangen jeg vurderte å gå tilbake til de norske traktorene! De , som alle andre asiater, går fra "helt rolig" til "sinnsyk", og dette vet henne du står foran som selv er Thai. Dette med "eid" er ikke riktig, men de ønsker å trekke deg nærmere for som nevnt andre steder i dette forumet så vil de bort fra den jobben de har og du er billetten for dette. 4 3 Siter Lenke til kommentar
jegern Skrevet Februar 23 Share Skrevet Februar 23 26 minutter siden, Chen skrev: What! Kan man bli "eid" av damene?😅 Da sier jeg nei takk, jeg har vært gift før! 1 6 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Februar 23 Share Skrevet Februar 23 8 timer siden, Chen skrev: What! Kan man bli "eid" av damene?😅 He he he he Denne gjorde senkvelden Har det tatt deg så lenge å finne ut av dette, @Chen? 1 4 Siter Lenke til kommentar
Chen Skrevet Februar 24 Share Skrevet Februar 24 15 timer siden, SolanGundersen skrev: He he he he Denne gjorde senkvelden Har det tatt deg så lenge å finne ut av dette, @Chen? Jeg velger å fortsette å leve i fornektelse! 🫣 4 Siter Lenke til kommentar
Blyanten Skrevet Februar 25 Forfatter Share Skrevet Februar 25 Interessant læring. Et Vipps-søk viser alt. Naturligvis. 3 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg