Gå til innhold

Angela34

Langbein

Anbefalte innlegg

Begynn å lufte ideen til familien om å bruke WhatsApp først. Det er uansett en mye bedre meldingsapp. Og mange familier oppretter gruppechat, slik at det er lettere å dele info om middagsplaner, fotballtrening osv. Er du blitt bestefar, så kan unnskyldningen være at det lettere å dele bilder av barnebarna sikkert og privat. 

• Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Langbein skrev:

Har ikke lyst at noen i min familie skal få vite at jeg har skaffet meg WhatsApp. Har forstått det slik at jeg må oppgi mitt mobilnummer for å kunne opprette en bruker. Og da vil min bruker bli synlig for nære og fjerne.

WhatsApp brukes til så mye. For eksempel krever(ønsker sterkt) min billettleverandør til engelsk fotball at man bruker WhatsApp. Du finner sikkert en eller annen fornuftig grunn til hvorfor du må ha WA på telefonen.

• Like 2
Lenke til kommentar
36 minutter siden, Idioten skrev:

Obskur betyr lite kjent eller ubetydelig. Man kan si mye stygt om Facebook/Meta, men obskurt er det ikke :-)

Pluss dette:

Ordet brukes også om noe som er vanskelig å forstå; som er uklart eller dunkelt.

Obskur kan også bety moralsk tvilsom, mistenkelig eller lyssky.

• Like 1
Lenke til kommentar