Chen Skrevet Januar 19 Share Skrevet Januar 19 Begynn å lufte ideen til familien om å bruke WhatsApp først. Det er uansett en mye bedre meldingsapp. Og mange familier oppretter gruppechat, slik at det er lettere å dele info om middagsplaner, fotballtrening osv. Er du blitt bestefar, så kan unnskyldningen være at det lettere å dele bilder av barnebarna sikkert og privat. 2 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Januar 19 Forfatter Share Skrevet Januar 19 2 timer siden, SolanGundersen skrev: Kan du ikke bare sende en sms og se hva som skjer? Done 😉 1 1 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Januar 19 Share Skrevet Januar 19 1 time siden, Langbein skrev: Har ikke lyst at noen i min familie skal få vite at jeg har skaffet meg WhatsApp. Har forstått det slik at jeg må oppgi mitt mobilnummer for å kunne opprette en bruker. Og da vil min bruker bli synlig for nære og fjerne. WhatsApp brukes til så mye. For eksempel krever(ønsker sterkt) min billettleverandør til engelsk fotball at man bruker WhatsApp. Du finner sikkert en eller annen fornuftig grunn til hvorfor du må ha WA på telefonen. 2 Siter Lenke til kommentar
Tukleren Skrevet Januar 19 Share Skrevet Januar 19 WhatsApp er eid av Facebook, ikke akkurat noe obskur greie. 2 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Januar 19 Share Skrevet Januar 19 13 minutter siden, Tukleren skrev: eid av Facebook, ikke akkurat noe obskur greie. Nå er det vel delte meninger om hvor obskur Facebook faktisk er... De har sine svin på skogen så det holder. https://en.wikipedia.org/wiki/Facebook–Cambridge_Analytica_data_scandal Siter Lenke til kommentar
Idioten Skrevet Januar 20 Share Skrevet Januar 20 Obskur betyr lite kjent eller ubetydelig. Man kan si mye stygt om Facebook/Meta, men obskurt er det ikke Fikk du svar fra damen Langbein? 2 Siter Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet Januar 20 Share Skrevet Januar 20 36 minutter siden, Idioten skrev: Obskur betyr lite kjent eller ubetydelig. Man kan si mye stygt om Facebook/Meta, men obskurt er det ikke Pluss dette: Ordet brukes også om noe som er vanskelig å forstå; som er uklart eller dunkelt. Obskur kan også bety moralsk tvilsom, mistenkelig eller lyssky. 1 Siter Lenke til kommentar
Idioten Skrevet Januar 20 Share Skrevet Januar 20 1 time siden, SolanGundersen skrev: Obskur kan også bety moralsk tvilsom, mistenkelig eller lyssky. Har aldri brukt ordet i den betydningen, men i så fall gir det du skrev mer mening Godt å se at SolanG har full kontroll! 1 Siter Lenke til kommentar
Langbein Skrevet Januar 20 Forfatter Share Skrevet Januar 20 8 timer siden, Idioten skrev: Fikk du svar fra damen Langbein? Ikke fått noe svar ennå. 1 Siter Lenke til kommentar
IrenaMi Skrevet Januar 20 Share Skrevet Januar 20 https://norges-dates.no/join Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg